اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

7 بهترین کیف پول مردانه که مطلق حمل آنها هستند

کیف پول برای اکثر مردان یک ضرورت است. این لوازم جانبی است که پول نقد ، کارتهای اعتباری و اشکال دیگر شناسایی شخصی شما را سازماندهی می کند. کیف پول همچنین می تواند یک بیانیه مد باشد - چیزی که نشان دهنده سبک و شخصیت شماست.


هر عملکردی که باشد و چه سبکی یا طرحی در آن وارد شود ، بیشتر مردان فکر نمی کنند از خانه خود بیرون بیایند. حداقل نه به هدف.


در زیر نگاه ما به بهترین کیف پولهای مردانه از جمله کیف پول چرمی Bellroy Hide & Seek Leather به همراه تعدادی دیگر از اطلاعات مرتبط با کیف پول است.


ما امیدواریم که به طور کلی و گسترده ای از کیف پول ها را در اختیار شما قرار دهیم که پیدا کردن یک متناسب با سبک زندگی و نیازهای ما را آسان تر می کند.


بیایید با برخی از نکات خرید کیف پول شروع کنیم.

قبل از خریدن شما: 8 چیزهایی که می توانید هنگام خرید یک والتر فکر کنید

چه کسی می دانست که انتخاب کیف پول خوب می تواند خیلی سخت باشد؟ خوب ، واقعاً کار سختی نیست ، اما ما شما را تشویق می کنیم که نه تنها کیف پول کیف پول را برای اولین بار به دست آورید (احتمالاً به دلیل ظاهر آن) و سپس آن را درون سبد خرید خود بچسبانید.


بنابراین ، کمی آهسته عمل کرده و اصول یافتن کیف پول مناسب را برای خود در نظر بگیرید.




مدیوین

 1. سادگی بهترین است

یک کیف پول ساده و مرتب معمولاً بهترین گزینه خرید برای بسیاری از آقایان است. کیف پول ها با رنگ ها ، طرح ها و سبک های متنوعی روبرو هستند ، اما یک کیف پول به رنگ ساده برای رویدادهای گاه به گاه و رسمی مناسب است. یک کیف پول پرزدار نیز بر شخصیت شما تأثیر نمی گذارد.


2. اندازه

انتخاب کیف پول سایز مناسب ، بخش مهم دیگری از روند خرید است. مجدداً فراتر نروید ، زیرا یک کیف پول چربی پر از مواد لزوماً ظاهری جذاب ندارد.


جابجایی در جیب پشتی شما نیز سخت تر است و در ناحیه ی اشتباه شلوار خود برآمدگی ایجاد می کند.


خرید کیف پول کوچکتر برای بسیاری از مردان به معنای کاهش آنچه در آنها معمولاً حمل می شود ، یعنی کارت های اعتباری ، رسید ، کارت هدیه رستوران ، کارت های کتابخانه ، شناسه ... شما آن را نامگذاری می کنید.


در بیشتر موارد ، شما چقدر کمتر می توانید تعجب کنید و از داشتن کیف پول باریک و بدون شکاف چه حسی برخوردار هستید ، تعجب خواهید کرد.


 3. نوع

کیف پول در انواع مختلفی وجود دارد و نوع انتخابی شما به طور کلی بستگی به نحوه استفاده از آن دارد. در اینجا سریع به برخی از سبک های محبوب تر رجوع می شود:


Bifold

bifold کلاسیک یکی از رایج ترین و محبوب ترین کیف پول های موجود است. یک bifold به شما امکان می دهد با بالابر یک فلپ به پول و کارت خود دسترسی پیدا کنید. Bifolds طراحی باریک دارد و احساس نمی کند که انگار تمام روز روی یک آجر نشسته اید.


سه گانه

آنچه سه پایه را از سایر کیف پولها جدا می کند ، تعداد زیادی محفظه موجود در آن است. اگر کارتهای بیشتری را نسبت به یک فرد معمولی حمل می کنید ، یک جدول انتخابی عالی است.


با این حال ، مراقب باشید که چیزهای کوچک خود را بیش از حد پر از چیزهای دیگر کنید ، زیرا نشستن برای مدت طولانی می تواند ناراحت کننده باشد.


کلیپ پول

اگر طرحی مینیمالیستی را ترجیح می دهید و تعداد محدودی کالاها را در آن حمل می کنید ، کلیپ پول گزینه خوبی است. کلیپ های پول قطعات کوچکی از پلاستیک یا فلز قابل جمع آوری هستند که برای نگه داشتن یک پول نقد در کنار هم طراحی شده اند.


اگر هیچ چیز دیگری نیست ، استفاده از کلیپ پول راهی عالی برای ساماندهی وجه نقد شماست. نکته منفی این است که کلیپ های پول به طور کلی از پول شما و سایر انواع کیف پول محافظت نمی کنند.


مینیمالیستی

کیف پول های مینیمالیستی مدرن بهترین عناصر کلیپ های پول و دارندگان کارت های اعتباری را ترکیب می کنند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که تعداد مواردی را که می توانند در یک کیف پول به آن وصل کنند ، کاهش دهند.


مواد

کیف پول ها انواع مختلفی دارند: چرم ، بوم ، پنبه ، پلی استر و غیره. هر نوع پارچه دارای جوانب مثبت و منفی است ، اما ما فکر می کنیم چرم بهترین است. و کیف پولهای چرمی به طور معمول از دو نوع چرم تشکیل شده اند:


 دانه کامل چرم

چرم دانه ای غلیظ نسبت به انواع دیگر چرم ضخیم تر و با دوام تر است زیرا خیلی فرآوری نشده است.


چرم شکاف دار

چرم دانه شکاف از کیفیت پایین تر از چرم دانه ای کامل برخوردار است و از یک ماده کامپوزیت تشکیل شده است که در آن لایه بالایی کاملاً شبیه چرم دانه ای کامل است در حالی که لایه زیرین فرم نازک تری از چرم (اسپلیت دانه) است.


دانه شکاف دار راحت تر از دانه های کامل می پوشد و از دوام بالایی برخوردار نیست.


4- چه چیزی در والیت شما وجود دارد؟

عملکرد کیف پول تا حد زیادی توسط محفظه های آن مشخص می شود. قبل از خرید چقدر تمایل به کیف پول خود را تعیین کنید. اگر وسایل زیادی را حمل می کنید - به یاد داشته باشید ، ساده تر و بهتر - سپس به دنبال کیف پول باشید که تمام شکاف های لازم را داشته باشد.


یکی دیگر از ویژگیهای خوب که در بسیاری از کیف پولها می یابید ، جیب های شفافی هستند که در آن می توانید کارتهای شناسایی خود را مانند مجوز راننده خود را نگه دارید.


 5- با WARDROBE خود مشورت کنید

کیف پول چرمی خود را انتخاب کنید تا به بهترین نحو با آنچه در بیشتر اوقات می پوشید مطابقت داشته باشد. اگر کت و شلوار می پوشید ، پس یک کیف پول با یک رنگ تیره تر یک عنصر پختگی را اضافه می کند. اگر بیشتر روزها شلوار جین دارید ، به دنبال کیف پول چرمی سبک تری باشید.


6. یکی از هر فصل است

هیچ کس در تمام طول سال لباس یکسان ندارد ، به خصوص اگر در منطقه ای زندگی می کنید که در آن چهار فصل اغلب تغییرات اساسی در هوا رخ می دهد.


به عنوان مثال در تابستان ، باید یک کیف پول باریک به همراه داشته باشید که شورت و شلوار شما را از ساییدگی ممانعت خواهد کرد (اگر کت ندارید که کیف پول خود را ذخیره کند و سایر موارد را پوشانید).


و نشستن تمام روز بر روی یک کیف پول چربی می تواند در پایین تر و تراز ستون فقرات شما را خراب کند.


7. فناوری RFID

فناوری RFID شما را از سرقت کارت اعتباری و هویت محافظت می کند. اکنون بسیاری از تولید کنندگان کیف پول آن را در طراحی محصولات خود گنجانده اند. با RFID مبلغ کیف پول بیشتری پرداخت می کنید ، اما این امر می تواند در آینده موجب صرفه جویی در پول و بدتر شدن شود.

کیف پول برای متناسب با بودجه هر انسان وجود دارد و مهم است که قبل از انتخاب کیف پول خود تعیین کنید که چقدر می خواهید هزینه کنید. در حالی که قیمت بالاتر تضمین کیف پول را ندارد ، شما همچنین نباید با کیف پول با کیفیت واضح و کم کیفیت خریداری کنید.


در عوض ، از کیف پول خود به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت فکر کنید که سال ها طول خواهد کشید.


انتخاب کیف پول مناسب برای شما وقتی به همه مارک و گزینه های مربوط به شما داده می شود چالش برانگیز است. ما امیدواریم که لیست ما از بهترین کیف پول های مردانه در راهنمایی تصمیم گیری شما کمک کند.


7 بهترین برنده برای آقایان 2020

1. پنهان BELLROY و به دنبال موجک چرمی لاغر

کیف پول چرمی باریک Bellroy Hide & Seek


بررسی در AMAZON

Bellroy مستقر در استرالیا در سال 2010 آغاز شد زیرا بنیانگذاران آن معتقد بودند که کیف پول های سنتی - خارج از آستین کارت و کلیپ های پول - بسیار حجیم هستند.


طراحان آنها نشستند و انواع طرح های کیف پول بالقوه را ترسیم کردند که بر طراحی باریک و مینیمالیستی تأکید می کردند که هنوز هم می توانست وسایل مورد نیاز مرد را برای زندگی روزمره خود حمل کند.


با توجه به محبوبیت امروز کیف پولهایشان ، بلروی با موفقیت به طرحی برخوردید که مورد توجه توده ها قرار گرفت.


کیف پول چرمی مخفی و مخفی آنها ، حداقل در ذهن ما ، بهترین کیف پول ، حداقل در ذهن ما است. این یک ظاهر کلاسیک و سنتی در عین اینکه تعهد شرکت را به طراحی کیف پول مینیمالیستی هماهنگ می کند.


در حالی که این کیف پول است که در آن مینیمالیسم سلطنت می کند ، کیف پول مخفی و جستجوگر هنوز پیشنهادات زیادی دارد:


این شامل اسلات های کارت محافظت شده و ظرفیت نگهداری حداکثر 12 کارت است.

کیف پول سکه و ارز پنهان است

چهار شیار دسترسی سریع وجود دارد

محفظه پوشانده آن ، نگهداری و پنهان کردن صورتحساب های بزرگ فرآورده را در مکانی امن و بدون اضافه کردن فله چرم اضافی ، آسان می کند

این ماده از چرم دانه ای دارای گواهی زیست محیطی تشکیل شده است

با ضمانت 3 ساله ارائه می شود.

همچنین می توانید کیف پول چرم باریک و پنهان را با محافظت در برابر RFID سفارش دهید ، در حالی که انتخاب رنگ شما رنگ های کارامل ، ذغال ، کاکائو ، جاوا و نیروی دریایی است.


کیف پول Hide & Seek همچنین شامل پلی استر Venture-weave است و در برابر آب مقاوم است.


در ابتدا مردم بلورو می گویند که به کیف پول فرصت دهید تا در آن مستقر شوید. در ابتدا چرم کاملاً صاف و صاف است ، اما پس از چند روز کشیده می شود و به هدف خود می رسد - نیازی به امتحان کردن و کشش آن نیست.


طرفداران

طراحی کلاسیک با تمام ویژگی های یک کیف پول باریک مدرن

ویژگی های مترقی

شکاف های کارت به طور مساوی در هر دو طرف توزیع می شوند

CONS

برخی از کاربران می گویند رنگ خیلی سریع محو می شود

خط پایین

اگر یک ظاهر کلاسیک را با طراحی مدرن ترجیح می دهید ، کیف پول Bellroy Hide & Seek ارزش بررسی دارد. این حمل و نقل هر چیزی را که شما نیاز دارید بدون انبوه است که مشخصه بسیاری از طرح های کیف پول قدیمی است.


2. لاغر WALLET مردان DASH PREMIUM

کیف پول باریک مردانه Premium توسط DASH




مدیوین

بررسی در AMAZON

در میان بهترین کیف پول های باریک برای مردان ، مدافعان زیادی وجود دارد و کیف پول داش به راحتی در بین بهترین ها قرار می گیرد. کیف پولهای باریک و مینیمالیستی ثروتمندانه شرکت Dash مبتنی بر سان فرانسیسکو است - یک شرکت آگاه اجتماعی که خود را به خدمات به مشتریان برتر مفتخر می کند.


جنبه "آگاهانه اجتماعی" Dash شامل مواد سازگار با محیط زیست است که آنها برای ساخت کیف پول خود استفاده می کنند.


کیف پول باریک مردان Premium آنها از چرم بوم تشکیل شده است که بسیار بادوام است (و به نظر خوب هم می رسد). این کیف پول دارای ساخت و ساز یک تکه و روکش نایلونی است.


همچنین شامل سه محفظه در طراحی فوق العاده باریک و مینیمالیستی آن است که فقط برای حمل آنچه شما نیاز دارید طراحی شده است. گفته می شود ، این یک کیف پول کارت اعتباری ایده آل است و حداکثر هشت کارت را به راحتی نگه می دارد.


شما تقریباً برای هر مناسبت ، از جمله استفاده روزمره و مسافرت ، فله خود را به حداقل می رسانید و در کیف پول بسیار سبک و مناسب است.

بهترین قهوه ساز 2020


سیستم سه محفظه قابل دسترسی است و همچنین قادر به نگه داشتن پول است. شما دوست دارید که به سرعت به موارد مهم خود دسترسی داشته باشید.


توجه: به دلیل ساخت مینیمالیستی آن ، کیف پول باریک Premium مردان مناسب برای استفاده در جیب جلو است اگرچه می توانید از آن در جیب پشتی خود نیز استفاده کنید. مهم نیست که کجا آن را بپوشید ، دیگر لازم نیست نگران طرح کلی کیف پول باشید که از طریق شلوار نشان داده شده است.


ما همچنین دوست داریم ظاهر باریک و کیف پول مردان Prem Premium Dash این رنگ از یک رنگ غنی برخوردار است که یکی از بازرسان از آن به عنوان "اسپرسو" یاد می شود ، در حالی که دوخت به طور مشابه چشم نواز است و همچنین در خدمت محکم نگه داشتن کیف پول است.

خط پایین

Dash یک پیشرو در طراحی و ساخت مینیمالیستی است. کیف پول باریک و پریمیوم مردانه آنها دارای طراحی براق و جذاب است که بدون جلب بسیاری از طرح های دیگر ، راحت در جیب شلوار شما جای می گیرد.


3. WALLET CLIP MONEY SLIM LETHNIC & BIFOLD CARD Holder Card Business

کیف پول کلیپ پول Lethnic


بررسی در AMAZON

Lethnic به دلیل صنایع دستی شناخته شده است و مطمئناً با داشتن دست ساز کیف پول پولکی لاغری دستمال و دارنده کارت ویزیت چرمی Bifold می درخشد.


در ضمن استفاده از چرم اصل گاو گاو که ماندگار و ساخته شده برای ماندگاری است ، آنها همچنین از کالاهای دیگر چرمی مد با توجه عالی به جزئیات استفاده می کنند.


علاوه بر کیفیت و دوام بالایی که دارند ، کیف پولهای لتونیک ضد آب و ضد خش هستند ، در حالی که دارندگان کارت ویزیت Slim Money Clip و Bifold Leather Business Card شامل فن آوری مسدود کننده RFID برای محافظت در برابر دزد دیجیتال هستند.


این کیف پول دارای طراحی باریک و سبک است که هنوز هم به اندازه کافی اتاق برای نگه داشتن 10 کارت از هر نوع و همچنین پول نقد زیادی دارد.


ما به خصوص طراحی آن را دوست داریم ، از جمله اینکه دارای جیب جلویی با بند کش است که دسترسی آسان به کارتهای روزمره و شناسایی شما را فراهم می کند. همچنین دو شیار کارت داخلی ، یک پنجره شناسه و یک کلیپ پول وجود دارد.


ما فکر می کنیم شما همچنین دوست دارید چطور به لطف یک تمساح برج تمساح ظاهر زیبایی را به نمایش بگذارید. طراحی جذاب آن به همراه ساخت و سازهای حداقل و در عین حال کاربردی ، آن را به یک کیف پول عالی عالی که برای هر مناسبت ایده آل است ، تبدیل می کند.


آخرین نسخه Lethnic نشان دهنده مرحله بعدی در سری Wallet Clip Wallet با ارتقا در طراحی و عملکرد است.


نه اینکه با نسخه های قبلی نقص وجود داشته باشد ، بلکه Lethnic شرکتی است که همیشه به دنبال نوآوری های جدید است ، و این کمک می کند تا آن را به یکی از بهترین مارک های کیف پول مردانه امروز تبدیل کند.


هر کیف پول Lethnic همراه با 30 روز ضمانت برگشت پول است که هرگونه نقص کارخانه را پوشش می دهد. فقط با شرکت تماس بگیرید و آنها به شما بازپرداخت بدون دردسر می دهند.


طرفداران

صنایع دستی دست ساز

طراحی پیشرفته

این کیف پول باریک است که هنوز هم می تواند همه چیزهایی را که برای حمل خود با خود حمل می کنید ، نگه دارد

CONS

برخی از بازرسان می گویند که کلیپ پول به اندازه کافی بادوام نیست

خط پایین

اگر به دنبال بهترین کیف پول مینیمالیستی هستید ، خودتان را مدیون این هستید که با دقت به دارنده کارت ویزیت لاغر Lethnic و Bifold چرم کارت ویزیت توجه کنید.


4- WALLET چرمی چرمی مردان

کیف پول چرمی Trifold چرم مردانه فسیلی


بررسی در AMAZON

بسیاری از مردان کیف پول های سه گانه را ترجیح می دهند و محصولات با کیفیت زیادی برای انتخاب وجود دارد ، از جمله چرمی چرمی مردان فسیل.


بسیاری از شما ممکن است نام ساعت فسیل را با ساعتهای جالب خود بشناسید ، اما برای مردان نیز کیف پولهای خوبی ایجاد می کنند که به نظر می رسد ، احساس خوبی دارند و به هر عملکردی که کیف پول باید انجام دهد خدمت می کنند.


همچنین با دوام است ، وقتی که نرمی و چسبندگی چرم آن را احساس کردید بسیار شگفت آور به نظر می رسد ، بسیاری از کاربران می گویند این کیف پول است که چندین سال به طول انجامید.


همچنین به نظر می رسد خوب است ، که مرسوم از محصولات فسیلی است و تقریباً به هر چیز دیگری مربوط می شود ، چه کمد لباس شما به سمت اتفاقی باشد و چه رسمی. اما زیبایی به چشم فرد بیننده است و عادت ما این نیست که محصولاتی را فقط بر اساس ظاهر در نظر بگیریم.


با این حال ، عملکردی چیزی است که ما واقعاً دوست داریم.


چرم Trifold چرم مردانه Fossil دارای فضای زیادی برای کارت های فراوان است ، زیرا دارای شش اسلات اعتباری است که هرکدام می توانند چندین کارت ، یک پنجره شناسه و یک محفظه قبض را در خود جای دهند.


این فضای بیش از اندازه کافی برای نگهداری هر آنچه شما نیاز دارید ، می باشد ، اما به نظر نمی رسد "ظاهر ناخوشایند" از کیف پولهای دیگر.


با این حال ، به نظر می رسد که چطور به نظر می رسد ، چرم Trifold مردان Fossil یک سبک بی انتها دارد که طی یک یا دو سال دیگر به نظر نمی رسد. این مهم برای کیف پول است که ساخته شده است برای سالها استفاده شما را فراهم کند.


طرفداران

ساخته شده از چرم نرم 100٪

به اندازه کافی اتاق برای نگه داشتن همه چیز شما نیاز دارید

یک ظاهر طراحی شده بی موقع

CONS

ممکن است کمی حجیم تر از طرح های مینیمالیستی احساس کند

baldingbeards

بهترین قهوه ساز 2020


امروزه سازندگان قهوه کارهای بیشتری نسبت به تهیه گلدان جو دارند. برخی از لوبیا را آسیاب می کنند ، برخی دیگر شیر را برای نوشیدنی های خاص مانند لاته ها و ماکیاتوس ها و بعضی از آنها حتی قهوه یخی درست می کنند. تست های آزمایشگاهی گسترده CR و بررسی های ما در مورد مدلهای برتر در اینجا - به شما کمک می کند تا لوازم خانگی مناسب برای آشپزخانه شما را وارد کنید.


ویژگی های جدید تنها پیشرفتهایی نیستند که اخیراً مشاهده کرده ایم. جینی لوی ، مهندس آزمایش CR که نظارت بر آزمایشگاه قهوه ساز را بر عهده دارد ، می گوید: "طی چند سال گذشته ، سازندگان قهوه نیز سریعتر از قبل دم کرده اند."


در زیر بررسی هایی از 12 از بهترین سازندگان قهوه که ما ارزیابی کرده ایم که در حال حاضر در بازار هستند ، به ترتیب حروف الفبا ذکر شده است. این لیست تنظیمات مختلفی دارد: قطره ، غلاف ، آسیاب و برنج ، سلف سرویس ، یک لیوان و دو قهوه / اسپرسو. اعضای CR برای رتبه بندی ها و مشخصات دقیق تر می توانند بر روی هر نام مدل کلیک کنند.


در آزمایشگاه سازنده قهوه ما ، تیم لویی آزمایش عملکرد دم کرده را انجام داده و زمان تماس (مدت زمانی که آب در محل شیرینی 195 درجه فارنهایت تا 205 درجه فارنهایت برای دم کردن قرار می گیرد) را برای هر سازنده قهوه در نظر می گیرد. برای دستگاههای یکبار مصرف (غلاف) ، مهندسین ما قوام و اندازه قوام فنجان های قهوه را ارزیابی می کنند. برای سازندگان قهوه با سرماخوردگی ، مهندسین ما سهولت تمیز کردن را قضاوت می کنند و آزمایشگر متخصص طعم قهوه ما طعم هر نوع نان را قضاوت می کند.


در راهنمای خرید قهوه ساز ما بیشتر بیاموزید و در رده بندی های کامل سازنده قهوه ما بیش از 100 گزینه را کشف کنید.


و دریابید که چگونه یک فنجان قهوه مناسب تهیه کنید.


بلا 14755 با انتخاب Brew Strength Selector

قیمت


فروخته شده توسط

مشاهده پیشنهادات

آمازون

خرید

بلا 14755 با قدرت دم ...

CR's take: Bella 14755 With Brew Strength Selector انتخاب بهترین CR است ، به لطف ترکیبی که از عملکرد و ارزش خود کسب کرده است. این دستگاه بیش از سه برابر قیمت خود از مدل ها عملکرد بهتری دارد. این عملکرد عالی در هر تست آزمایشگاهی ارائه می دهد ، و ماشین های قطره ای بلا در آخرین نظرسنجی اعضای ما ، نمره ای عالی برای قابلیت اطمینان پیش بینی شده دریافت کردند. از ویژگی های آن می توان به خاموش کردن خودکار ، فیلتر ثابت ، کنترل قدرت دمشی و برنامه نویسی اشاره کرد.


قابل برنامه ریزی Bunn HB Heat N Brew

قیمت


فروخته شده توسط

پایین ترین

111.32 دلار

نخست واجد شرایط

آمازون

خرید

129.00 دلار

در انبار

لاو

خرید

129.99 دلار

در انبار

سخت افزار آس

خرید

+ بیشتر

قابل برنامه ریزی Bunn HB Heat N Brew

CR استفاده کنید: Bunn HB Heat N Brew Programmable قابل تست در سطح عملکرد تست های ما بسیار خوب است ، اما مجموعه ویژگی های آن با وجود قیمت نسبتاً بالایی که دارد ، خاموش بودن خودکار ، خاموش کردن خودکار ، نشانگر تمیز کردن و برنامه نویسی است. هنوز هم به احتمال زیاد عاشق این دستگاه هستید. مطابق با داده های آخرین نظرسنجی اعضای ما ، دستگاه های قطره ای Bunn برای رضایت صاحب امتیاز عالی دارند. طراحی غیرمعمول آن همه ساز و کار دم کردن را بالاتر از کارافه شیشه ای قرار می دهد.


قهوه Cuisinart on Demand DCC-3000

قیمت


فروخته شده توسط

99.99 دلار

در انبار

Macys.com

خرید

قهوه Cuisinart on Demand DCC-3000

دریافت CR: قهوه Cuisinart on Demand DCC-3000 یک دستگاه قهوه ساز است که به معنای این است که یک کارافه را کنار می گذارد و به شما امکان می دهد یک لیوان را مستقیماً از مخزن گرم آن پر کنید. این مدل در تست های ما خوب عمل می کند ، و ماشین های سلف سرویس Cuisinart برای قابلیت اطمینان پیش بینی شده رتبه خوبی را کسب می کنند. این مجموعه شامل مخزن قابل جابجایی ، فیلتر دائمی ، فیلتر آب ، نشانگر تمیز کردن ، خاموش کردن خودکار ، برنامه نویسی و تنظیمات دسته ای کوچک است.


Cuisinart نسل بعدی Burr Grind & Brew 12-cup DGB-800

قیمت


+ بیشتر

Cuisinart نسل بعدی Burr ...

گرفتن CR: اگر می خواهید یک قهوه ساز درست کنید که قبل از دم کردن حبوبات درست کند ، Cuisinart بعدی-نسل Burr Grind & Brew 12 فنجان DGB-800 را بررسی کنید. علاوه بر آسیاب داخلی ، یک فیلتر دائمی ، فیلتر آب ، خاموش کردن خودکار ، برنامه نویسی و کنترل قدرت تولید می کنید. این مدل در تست های ما نمرات خوبی کسب می کند ، و به عنوان گروهی ، دستگاه های Cuisinart برای نظر رضایت صاحب در نظرسنجی سالانه اعضای CR از رتبه عالی برخوردار شدند.


Cuisinart PerfecTemp 14 قابل برنامه ریزی DCC-3200

قیمت


Cuisinart PerfecTemp 14 جام ...

CR: این یک سازنده قهوه قطره ای سنتی ، Cuisinart PerfecTemp 14 Cup Programableable DCC-3200 ، به لطف کارافه شیشه ای 14 لیوانی ، جاوا زیادی برای یک خانه کامل ایجاد می کند. این برنامه شامل برنامه نویسی ، خاموش کردن خودکار ، نشانگر تمیز کردن ، فیلتر دائمی ، فیلتر آب ، کنترل قدرت دمشی و تنظیمات دسته ای کوچک است. این مدل از نظر عملکرد عالی برای تولید دم بسیار عالی است و در تست های دیگر ما نیز عملکرد خوبی دارد. این کمی گران است ، اما برای سرمایه گذاری می توانید به یک ماشین عالی همه جانبه اعتماد کنید که به مهمانی های شام و صبح های هرج و مرج اعتماد داشته باشد.


Cuisinart Premium Single-Serwer Brewer SS-10

برداشت CR: یکی از بهترین تولید کننده های کیورگ K-Cup به هیچ وجه توسط Keurig ساخته نشده است. Cuisinart Premium Single-Serwer Brewer SS-10 دارای یک امتیاز عالی از عالی است و از نظر اندازه و قوام درجه حرارت بسیار خوبی را ارائه می دهد. این دستگاه همچنین دارای یک تن ویژگی ، از جمله عملکرد خاموش کردن خودکار ، یک مخزن قابل جابجایی آب ، یک سینی قطره ای قابل تنظیم با ارتفاع ، یک فیلتر آب داخلی و برنامه نویسی است.


ساحل همیلتون 12-فنجان قابل برنامه ریزی 49465R

قیمت


بهترین آیفون 2020

برنامه 12 جام جام هامیلتون ...

CR: این ممکن است از دست بیافتد و ارزان قیمت Hamilton Beach 12-cup Programmable 49465R بسیار آسان باشد ، اما می تواند یک جام متوسط ​​جو را با قیمت خارق العاده ای تولید کند. این ملزومات در پایان پلاستیکی سیاه و سفید است. همانطور که از نام آن می توان برنامه ریزی کرد و خاموش کردن خودکار را ارائه می دهد. و این محصول عملکرد دمایی جامد را ارائه می دهد و می تواند ظرف 10 دقیقه یک گلدان تازه بسازد. این مدل حتی برای راحتی هم امتیاز بسیار خوبی کسب می کند. در حدود 25 دلار ، این مدل ساده کار را تمام می کند.

مناسبت های آقای قهوه BVMC-O-CT

قیمت


فروخته شده توسط

229.99 دلار

نخست واجد شرایط

آمازون

خرید

مناسبت های آقای قهوه BVMC-O-CT

CR: این موارد قهوه BVMC-O-CT یک دستگاه قهوه ترکیبی و اسپرسو با پیچ و تاب است - می تواند قهوه را از هر دو بستر تازه یا غلاف های K-Kup تهیه کند. این برای یک کارآیی دم از یک امتیاز بسیار خوب برخوردار است و آزمایش کنندگان ما می گویند استفاده از آن بسیار مناسب است. این مدل از ویژگی های زیادی برخوردار است ، از جمله Carafe حرارتی ، شیر فرش داخلی برای لات ها و کاپوچینوها ، یک مخزن قابل جدا کردن آب و سینی قطره ای ، یک فیلتر ثابت و فیلتر خاموش.


Nespresso Pixie Espresso ساز در آلومینیوم EN125S

قیمت


نسپرسو پیکسی اسپرسو ساز در ...

اقدامات CR: برای کسانی که کپسول های Nespresso را بیش از Keurig K-Cup ترجیح می دهند ، سازنده Nespresso Pixie Espresso در آلومینیوم EN125S ارزشمند است. این در یک فلز براق و براق است و می تواند هم اسپرسو و هم قهوه درست کند. این دستگاه دارای یک مخزن قابل جابجایی ، یک سینی قطره ای قابل تنظیم با ارتفاع ، خاموش شدن خودکار و تنظیم درجه حرارت دم می باشد. آزمایش کنندگان ما به آن رتبه بندی جامد در سطح صفحه اعم از رتبه بسیار خوبی برای سازگاری دما می دهند.


تخصص نینجا CM401

قیمت


تخصص نینجا CM401

استفاده از CR: مقرون به صرفه تر برای تهیه نان قهوه نینجا ، نینجا تخصص CM401 یک ماشین همه در یک فوق العاده است ، قادر به تولید قهوه گرم و یخ زده ، لاته ، ماکاتیو و سایر نان های مخصوص آن است. در آزمایشات ما دارای یک امتیاز عالی برای عملکرد تولیدکننده می باشد و کارافه شیشه ای آن با سهولت اداره می شود. این مدل همچنین دارای ویژگی های مختلفی است ، از جمله آن می توان به حالت دم کردن بیش از حد یخ برای قهوه یخ زده ، شیر فراتی داخلی ، کنترل مقاومت در برابر دم و تنظیم اندازه دم برای لیوان های مسافرتی تا کارافی های کامل اشاره کرد. این یکی از سازنده ترین قهوه سازان است که آزمایش کرده ایم.


قهوه ساز Primula Burke Cold Brew PBPBK-5101

قیمت


+ بیشتر

قهوه دم کرده Primula Burke سرد دم ...

تصمیم گیری های انجام شده: قهوه ساز Primula Burke Cold Brew PBPBK-5101 ارزان ترین تولید کننده قهوه مخصوص سرما در رتبه بندی های ما و یکی از بهترین ها است. این یک امتیاز عالی برای راحتی دریافت می کند. این پریمولا با یک کاراته شیشه ای تهیه شده است و بیشتر قسمت های آن از نوع ماشین ظرفشویی است. این تنها مدلی است که ما آزمایش کردیم و خواستار تولید دم کامل 24 ساعته است ، اما ممکن است نتایج ارزش انتظار را پیدا کنید.


Technivorm Moccamaster Cup-One Brewer

قیمت


فروخته شده توسط

172.28 دلار

نخست واجد شرایط

آمازون

خرید

Technivorm Moccamaster Cup-One Brewer

گرفتن CR: نام تجاری Technivorm Moccamaster معمولاً با ماشینهای کارافزایی رده بالا همراه است اما Cup-One Brewer یک ماشین قطره ای یک لیوان پایه است. وسایل تک لیوان Technivorm برای اطمینان و رضایت خاطر در نظرسنجی های ما به خوبی عمل می کنند ، اما این مدل در آزمون های راحتی ما عملکرد خوبی ندارد و فقط یک رتبه منصفانه دریافت می کند. این یکی از گران ترین مدل های این لیست است ، با این وجود تنها یک ویژگی را ارائه می دهد (خاموش کردن خودکار) ، بنابراین آنچه شما واقعاً هزینه آن را پرداخت می کنید ، نام تجاری ، ظاهر و عملکرد آن است. اگر سازندگان قهوه ساده را دوست دارید یا از طرفداران فن Technivorm هستید ، ممکن است این دستگاه برای شما باشد.

coffee

بهترین آیفون 2020: کدام تلفن اپل بهترین است؟

انتخاب بهترین آیفون زمانی که تعداد بسیاری از افراد در بازار با ویژگی های مختلف با هدف افراد مختلف انتخاب می شود ، کار دشواری است. خواه iPhone 11 Pro Max با رویکرد سینک آشپزخانه خود یا iPhone SE بسیار مقرون به صرفه باشد ، یک iPhone برای همه وجود دارد.
از دوربین گرفته تا عملکرد ، قیمت بسیار زیادی برای تجزیه وجود دارد. آیفون ها در اندازه صفحه نمایش ، ویژگی ها ، رنگ و طراحی متفاوت هستند و این کار را کمی دشوار می کند تا بدانید که کدام یک را خریداری کنید و چه موقع.

تلفن های برتر از برند
تلفن های هواوی

تلفن های ال جی

تلفن های موتورولا

تلفن های نوکیا

تلفن های سامسونگ

تلفنهای سونی

تلفنهای Oppo

تلفنهای OnePlus

تلفنهای شیائومی

زمان کوتاه؟ تماشا کنید "کدام آیفون برای شما مناسب است؟" توضیح فیلم در زیر:

ما دوست داریم که آیفون ها از برنامه های محدوده خوبی برخوردار باشند ، معمولاً دوربین های عالی و به روز رسانی نرم افزار برای چهار یا پنج سال از زمان انتشار ، طولانی تر از هر تلفن Android. ما همه آیفون ها را رده بندی کرده ایم تا نشان دهیم کدام مدل ها برای اکثر افراد مناسب هستند ، اما این را بخاطر بسپارید که این بدان معنی نیست که تلفن شماره یک بهترین مدل برای شما است.

قبل از اینکه انتخاب خود را انجام دهید ، از شکستهای ما و بررسی کامل هر آیفون بخوانید.

بهترین تلفن | بهترین تلفن اندرویدی | بهترین تلفن بودجه
این بهترین معاملات آیفون است که هم اکنون می توانید پیدا کنید
آینده چه چیزی را حفظ می کند؟ این چیزی است که ما تاکنون در مورد آیفون 12 می دانیم
بهترین آیفون: امروز کدام را باید خریداری کنید؟
آیفون 11 (اعتبار تصویر: اپل)
1. آیفون 11
بهترین انفجار آیفون اپل برای جنجال شما

وزن: 194 گرم | ابعاد: 150.9 x 75.7 x 8.3mm | سیستم عامل: iOS 13 | اندازه صفحه نمایش: 6.1 اینچ | وضوح تصویر: 828 x 1792 | CPU: A13 Bionic | رم: 4 گیگابایت | ذخیره سازی: 64/128 / 256GB | باتری: ناشناخته | دوربین عقب: 12MP + 12MP | دوربین جلو: 12 مگاپیکسل

679.99 دلار
مشاهده در AMAZON

699 دلار
نمایش در آمازون

699 دلار
نمایش در آمازون
مشاهده همه قیمت ها (77 یافت شده)
ارزش عالی سرعت سریع در لنزهای تخفیف ULTrawide به مراتب بهتر از تله فوتو است.تا یک صفحه نمایش ال سی دی می توانید اثر انگشت را جذب کنید
آیفون 11 بالاترین مشخصات تلفن اپل نیست ، اما از پرچمدار بودجه آیفون XR به روش های بهتری استفاده می کند تا از نظر ارزش خالص ، تبدیل به گوشی محوری نسل خود شود.

درست است ، این لنز از طریق تله فوتو از دست می رود ، اما همانطور که در سامسونگ Galaxy S10e پیدا کردیم ، یک جفت لنزهای اصلی و ماوراء بنفش بیشترین نیازهای عکس را ارائه می دهد. در حالی که نمایشگر OLED را دریافت نمی کند ، صفحه نمایش LCD آن حداقل به تلفن اجازه می دهد تا بهترین عمر باتری خود را حفظ کند. و حتی کمی رم بیشتر می شود - تا 4 گیگابایت از 3 گیگابایت سلف خود.


در iOS 13 اضافه کنید و همه ترفندهای جدیدی که در سری آیفون 11 وارد بازار شده اند و این گوشی یک ماشین بدون چربی ، متوسط ​​، عکس گرفتن است - و همه با قیمت 699 دلار ، ارزان ترین آیفون از زمان آیفون 8 است.

بررسی عمیق آیفون 11 ما را بخوانید

بهترین معاملات امروز اپل آیفون 11
Apple iPhone 11، 64GB، Red -...
آمازون
679.99 دلار
چشم انداز
پیش پرداخت ساده موبایل - Apple ...
آمازون

699 دلار
چشم انداز
آیفون 11 اپل (64 گیگابایت ، ...
آمازون

699 دلار
چشم انداز
اپل آیفون 11 (64 گیگابایت ، سبز) ...
آمازون

699 دلار
چشم انداز
معاملات بیشتر
ما روزانه بیش از 130 میلیون محصول را با بهترین قیمت بررسی می کنیم
iPhone 11 Pro (اعتبار تصویر: Apple)
2. iPhone 11 Pro
تقریبا بهترین ، اما کمی گران قیمت

وزن: 188 گرم | ابعاد: 144 x 71.4 x 8.1 mm | سیستم عامل: iOS 13 | اندازه صفحه نمایش: 5.8 اینچ | وضوح تصویر: 1125 x 2436 | CPU: A13 Bionic | رم: 4 گیگابایت | ذخیره سازی: 64/256 / 512GB | باتری: 3،046mAh | دوربین عقب: 12MP + 12MP + 12MP | دوربین جلو: 12 مگاپیکسل
3. iPhone 11 Pro Max
تلفن بزرگ ، بهترین تلفن ، قیمت برتر

وزن: 226 گرم | ابعاد: 158 x 77.8 x 8.1 mm | سیستم عامل: iOS 13 | اندازه صفحه نمایش: 6.5 اینچ | وضوح تصویر: 1242 x 2688 | CPU: A13 Bionic | رم: 4 گیگابایت | ذخیره سازی: 64/256 / 512GB | باتری: ناشناخته | دوربین عقب: 12MP + 12MP + 12MP | دوربین جلو: 12 مگاپیکسل

898 دلار
مشاهده در AMAZON
899.97 دلار
نمایش در آمازون
899.97 دلار
نمایش در آمازون
مشاهده همه قیمت ها (63 یافت شده)
سه دوربین عقب سریعترین ، بهترین آیفون در خارج وجود دارد. تعداد بیشتری باتریExpensiveMostly بدون تغییر
آیفون 11 پرو حداکثر نه تنها یک تغییر گیج کننده در نامگذاری نام خانوادگی است - این بزرگترین ، سریعترین ، بدترین iPhone در آنجا است. این همچنین گرانترین قیمت با قیمت 1.099 دلار است که فقط در صورت گسترش فضای ذخیره سازی افزایش می یابد.

گذشته از مجموعه دوربین ارتقا یافته ، از آیفون XS Max تغییر چندانی نکرده است - اما پس از آن دوباره ، اضافه کردن یک لنز ultrawide یک آپدیت بزرگ است. همچنین نرم افزار عکس به روز شده است و جابجایی بین سطح زوم در اینجا بسیار نرم تر از سایر تلفن ها است.

طبق گفته اپل ، سطح باتری با 4 ساعت مبهوت تر از آیفون XS Max بهبود یافته است. و اگر می توانید از دوربین پشتی واقعاً عجیب و غریب سه لنز استفاده کنید ، این واقعا قدرتمندترین آیفون در آنجا است.
بررسی عمیق آیفون 11 Pro Max ما را بخوانید

بهترین معاملات امروز Apple iPhone 11 Pro Max
کاهش قیمت
Apple iPhone 11 Pro Max ، ...
آمازون
948.99 دلار
898 دلار
چشم انداز
Apple iPhone 11 Pro Max ، ...
آمازون
899.97 دلار
چشم انداز
Apple iPhone 11 Pro Max ، ...
آمازون
899.97 دلار
چشم انداز
Apple iPhone 11 Pro Max ، ...
آمازون
899.97 دلار
چشم انداز
معاملات بیشتر
ما روزانه بیش از 130 میلیون محصول را با بهترین قیمت بررسی می کنیم
iPhone SE (اعتبار تصویر: Apple)
4. iPhone SE
انتخاب برای کسانی که می خواهند آیفون ارزان تری داشته باشند

وزن: 148 گرم | ابعاد: 138.4 x 67.3 x 7.3mm | سیستم عامل: iOS 13 | اندازه صفحه نمایش: 4.7 اینچ | کیفیت تصویر: 750 x 1334 | CPU: A13 Bionic | رم: 3 گیگابایت | ذخیره سازی: 64/128 / 256GB | باتری: 1،821mAh | دوربین عقب: 12MP | دوربین جلو: 7 مگاپیکسل


399 دلار
مشاهده در AMAZON
459 یورو
مشاهده در eBay ایتالیا
499.90 یورو
مشاهده در EBAY-ES
مشاهده همه قیمت ها (16 یافت شده)
ارزان ترین قیمت قاب فریم باتری iPhoneLight می تواند فناوری صفحه نمایش قدیمی تر باشد
رونمایی شده در آوریل 2020 ، آیفون SE جدید ممکن است مانند یک آیفون قدیمی تر به نظر برسد اما مزایای بسیاری از سایر محصولات دارد. دلیل اصلی اینکه شاید بخواهید این را بخرید ارزان ترین آیفونی است که هم اکنون می توانید از اپل خریداری کنید.

این گوشی از طراحی مشابه آیفون 8 بهره می برد ، اما این داخلی ها داخلی مانند چیپست A13 Bionic را به روز کرده است که همان است که ما در قدرت دیدن سه گوشی که در بالا در این لیست مشاهده می کنید ، دیده ایم.

همچنین از یک اسکنر اثر انگشت Touch ID استفاده می شود ، چیزی که در آیفون های اخیر ندیده ایم. دوربین در این گوشی خوب است ، اما با آیفون های بسیار برتر رقابت نمی کند و از میانگین باتری نیز برخوردار است.

به طور کلی ، اگر به دنبال جایگزین ارزان تری برای دستگاه هایی که در بالا خوانده اید ، آی فون SE را دوست خواهید داشت.

بررسی عمیق آیفون SE را مطالعه کنید


بهترین تبلت های بچه ها برای سال 2020

به یک قرص کودکانه با دوام نیاز دارید که کودک شما را سرگرم و تحصیل کند؟ در اینجا عکسهای ما آمده است.


الکساندرا گرت

4 ژوئن 2020 7:41 بعد از ظهر. PT

0

Amazon Fire HD 10 Kids Edition

پرش به جزئیات

در AMAZON ببینید


Amazon Fire HD 8 Kids Edition

پرش به جزئیات

در AMAZON ببینید


قرص نسخه Edition Kids 7 Amazon Fire

پرش به جزئیات

در AMAZON ببینید


اپل اپل (9.7 اینچ ، 2018)

پرش به جزئیات

در AMAZON ببینید

firehd6-kids-edition.jpg

جوشوا گلدمن / CNET

رایانه لوحی اول کودک دروازه ای برای برنامه های آموزشی بی پایان و محتوای مناسب برای کودکان (از جمله انتخاب های گسترده در YouTube Kids) است ، اما شما انتخابی را برای آنچه می خواهید خرج کنید ، دارید. می توانید مستقیماً به سمت iPad بروید یا گزینه ای مقرون به صرفه تر را در نظر بگیرید ، مانند تبلت های Amazon Fire که فقط برای بچه ها ساخته شده است.

بهترین تلویزیون 4K OLED

به راحتی می توان فهمید که چرا بچه ها به تبلت ها گره می زنند ، که می توانند به راحتی با محتوای آموزشی و برنامه ها بارگیری شوند. نه تنها بچه ها می توانند کتاب بخوانند ، یک بازی آموزشی بخوانند ، فیلم تماشا کنند و به موسیقی گوش دهند ، بلکه می توانند اصول استفاده از رایانه را نیز یاد بگیرند و حتی یاد بگیرند که چگونه می توانند در رایانه لوحی بچه ها کد نویسی کنند.


هنگامی که به دنبال بهترین تبلت برای بچه ها هستید ، مهم است که قبل از خرید آن دوام ، مقرون به صرفه بودن ، ماندگاری باتری و طول عمر یک تبلت مناسب کودک را در نظر بگیرید. از آنجایی که کودکان تمایل دارند کمی دست و پا چلفتی و غیرمعمول چسبنده باشند ، ایده خوبی است که روی تبلت کودک با ساختاری محکم یا یک کیس با دوام سرمایه گذاری کنید که می تواند از صفحه شیشه ای ظریف در برابر هرگونه قطره یا خراش محافظت کند. اکثر بچه ها به ویژگی های برتر خط نیز نیاز ندارند.


با توجه به این نکته ، شاید بهتر باشد که از تبلت های پریمیوم ارزان قیمت مانند iPad Pro و Surface Pro خودداری کنید. (تماشای برش اپل آی پد اپل بر روی زمین نوع خاصی از دلهره ها خواهد بود.) بسیاری از تبلت های کودک دوستانه حتی گزینه های قدرتمند کنترل والدین را در اختیار شما قرار می دهند که به والدین اجازه می دهد میزان زمان صفحه را کنترل کنند و به محتوای آنها دسترسی پیدا کنند. چه در حال خرید رایانه لوحی برای کودکان بزرگتر ، چه بچه های کوچکتر یا یک کودک کوچک باشید ، مطمئناً تبلت عالی را در میان انتخاب های ما برای بهترین تبلت برای بچه ها پیدا کرده اید.


بیشتر بخوانید: 4 بهترین تلفن برای به دست آوردن فرزند خود در سال 2020


Amazon Fire HD 10 Kids Edition


آمازون

نسخه Fire HD 10 Kids Edition نسخه کودکانه کودک آمازون Fire HD 10 با بزرگترین نمایشگر در ترکیب گزینه های تبلت آمازون است. این تبلت Fire دقیقاً مانند خواهر و برادرهای 7 و 8 اینچی خود ، دارای یک تن از گزینه های کنترل والدین و یک کیف سپر لاستیک برای محافظت از دستگاه در برابر قطرات است. این تبلت 10 اینچی آمازون آمازون همچنین شامل دو سال ضمانت تعویض "بدون سؤال" و اشتراک یک ساله FreeTime Unlimited ، یک کتابخانه محتوا است که به بچه ها امکان دسترسی به فیلم ها ، کتاب ها ، بازی ها و برنامه های متناسب با سن زیادی را می دهد. .


در AMAZON ببینید

Amazon Fire HD 8 Kids Edition


سارا توو / CNET

Amazon Fire HD 8 Kids Edition دو اینچ کوچکتر و 70 دلار ارزانتر از نسخه 10 اینچی تبلت بچه ها است ، اما شامل همان دسته از کنترل های والدین ، ​​مورد سپر لاستیک برای محافظت از دستگاه ، دو سال بدون نگرانی است. ضمانت تعویض و اشتراک یک ساله در FreeTime نامحدود. در مقایسه با Kids Edition of Fire 7 ، تبلت HD 8 Kids 30 دلار بیشتر است ، اما با صفحه نمایش با وضوح بالاتر ، عملکرد سریع تر و ذخیره سازی بیشتر بسته بندی شده است و آن را به روز کرده است. نقد و بررسی ما Amazon Fire HD 8 Kids Edition (2017) را بخوانید.


در AMAZON ببینید

قرص نسخه Edition Kids 7 Amazon Fire


آمازون

با قیمت 100 دلار ، Amazon Fire 7 مناسب ترین بودجه از بین قرص Kids Edition قرص های آمازون است. این کار در بیشتر کارها و برنامه ها یک کار مناسب و معقول انجام می دهد و شامل همان دسته کنترل های والدین ، ​​پرونده خالی ، ضمانت دو ساله و اشتراک یک ساله در FreeTime نامحدود است. بررسی ما را از Amazon Fire 7 Kids Edition (2017) بخوانید.


اپل اپل (9.7 اینچ ، 2018)


وقتی صحبت از تبلت ها می شود ، قطعاً آیپد اپل دارای نام قابل تشخیص تر است و خریدهای درون برنامه ای بر روی iPad آسان است. با این حال ، تحویل یک iPad با برنامه های بی پایان به کودک می تواند با توجه به این برچسب قیمت بالای iPad ، یک تجربه عصبی و عصبی باشد. در مقایسه با تبلت های Edition Kids Edition ، یک iPad قابلیت تطبیق با نیازهای رو به رشد یک کودک در حال رشد را در یک رایانه لوحی ارائه می دهد. آیپد سطح ورودی سال 2018 تمامی مزایا و عملکرد صاف یک iPad را با قیمت مناسب تری ارائه می دهد. بررسی اپل آیپد ما (9.7 اینچ ، 2018) را بخوانید.


در AMAZON ببینید

best-kids-tablet

5 بهترین تلویزیون 4K OLED - بهار 2020

تلویزیون های OLED دارای بهترین کیفیت تصویر هستند که هم اکنون در دسترس هستند. اگر در یک اتاق تاریک تلویزیون را تماشا می کنید ، OLED ها می توانند رنگ سیاه کاملی را به نمایش بگذارند ، که این باعث افزایش کیفیت تصویر می شود. آنها نمی توانند به اندازه تلویزیون های LED روشن باشند و خطر حفظ تصویر یا سوزاندن آن را دارند ، اگرچه انتظار داریم بیشتر مردم تحت تأثیر این امر نباشند.


ما در دو سال گذشته بیش از 70 تلویزیون را آزمایش کرده ایم و در زیر توصیه های ما برای خرید بهترین تلویزیون های OLED است. توصیه های ما را برای بهترین تلویزیون ها و بهترین تلویزیون های هوشمند مشاهده کنید.



بهترین تلویزیون OLED: LG B9 OLED

طراحی LG B9 OLED

LG B9 OLED


مشاهده PRICEAmazon.com

8.7 استفاده مخلوط

9.3 فیلم

8.2 نمایش تلویزیونی

8.6 ورزش

9.0 بازی های ویدئویی

8.6 فیلم HDR

8.7 بازی HDR

8.6 مانیتور کامپیوتر

OLED را تایپ کنید

نوع زیر

 WRGB

وضوح 4k

اندازه: 55 "

LG B9 بهترین تلویزیون OLED است که تاکنون آزمایش کرده ایم. درست مانند همه OLED ها ، از کیفیت تصویر عالی برخوردار است و به لطف سیاهان بی نقص عملکرد اتاق تاریک عالی را ارائه می دهد. زاویه دید در تلویزیونهای OLED بسیار عالی است و می توانید یکپارچه از کنار آن تماشا کنید و همچنان از یک تصویر دقیق لذت ببرید. تلویزیون های OLED با ویژگی های آنها که به کنترل حرکت و بازی کمک می کند ، تفکیک می شوند. همه آنها زمان پاسخ تقریباً لحظه ای دارند که حرکت کاملاً واضح و بدون تار را ارائه می دهد.


متأسفانه ، زمان پاسخگویی تقریباً مناسب OLED به معنای لرزش فیلم در فیلم لکنت است ، هرچند خوشبختانه ، این تلویزیون دارای ویژگی درون یابی حرکتی است که می تواند به حداقل رساندن این اثر کمک کند. این دستگاه دارای طیف گسترده ای از رنگ است و می تواند با کیفیت رنگی و برجسته هایی که برجسته می شود ، محتوای HDR را به وضوح روشن تر کند. در هنگام بازی ، این تلویزیون به لطف تاخیر ورودی بسیار کم احساس پاسخگو بودن می کند و همچنین از فناوری نرخ تجدید متغیر HDMI Forum برای بازی های تقریباً بدون اشک پشتیبانی می کند. این تلویزیون دارای چهار پورت HDMI 2.1 است که در حال حاضر چیز زیادی به آن افزوده نمی شود اما باعث می شود تلویزیون از آینده مقاوم تر باشد.


مانند همه OLED ها ، این تلویزیون خطر حفظ موقت تصویر و سوزش دائمی را نیز دارد ، اگرچه انتظار نداریم اکثر مردم این مسئله را با محتوای متنوع تجربه کنند ، زیرا این احتمال بیشتر در نتیجه قرار گرفتن در معرض تجمعی در تصاویر استاتیک رخ می دهد. برای دوره های طولانی به طور کلی ، این تلویزیون فوق العاده است و بهترین تلویزیون OLED است که هم اکنون در دسترس است.


بررسی ما را ببینید


CHEAPER ALTERNATIVE: LG B8 OLED

طراحی ال جی B8 OLED

LG B8 OLED


مشاهده PRICEAmazon.com

OLED را تایپ کنید

نوع زیر

 WRGB

وضوح 4k

اندازه: 55 "

اگر به ویژگیهای ضد انعطاف پذیری آینده LG B9 OLED اهمیتی نمی دهید و ترجیح می دهید مقداری پول پس انداز کنید ، اگر هنوز هم می توانید آن را پیدا کنید ، LG B8 را دریافت کنید. قیمت به طرز چشمگیری نوسان می کند ، اما هنوز هم می توانید معامله های زیادی را از آنجا انجام دهید. این یک تلویزیون OLED عالی است. این همان کیفیت عکس قابل توجه را با سایر OLED ها فراهم می کند ، با رنگ های سیاه واقعی که باعث می شود بقیه تصویر از هم متمایز شود. این عملکرد در اکثر موارد عملکرد چشمگیر دارد و با وجود عدم پشتیبانی از نرخ تازه سازی متغیر HDMI (VRR) که در OLED های جدیدتر LG یافت می شود ، تجربه بازی قابل توجهی را ارائه می دهد.


در حالی که B9 بهترین تلویزیون OLED برای بیشتر استفاده هاست ، B8 تجربه ای را با هزینه کمتری تجربه می کند ، تا زمانی که شما از دست دادن چند ویژگی ضد آب در آینده و HDMI VRR بخواهید.


بررسی ما را ببینید


بهترین تلویزیون OLED برای فیلم ها: Sony A9G OLED

طراحی سونی A9G OLED

سونی A9G OLED


مشاهده PRICEAmazon.com

8.6 استفاده مخلوط

9.4 فیلم

8.1 نمایش های تلویزیونی

8.5 ورزش

8.2 بازی های ویدئویی

8.8 فیلم HDR

8.0 بازی HDR

8.2 مانیتور کامپیوتر

OLED را تایپ کنید

نوع زیر

 WRGB

وضوح 4k

اندازه: 55 "

اگرچه بهترین انتخاب ما بیشتر LG B9 OLED است ، اگر این چیزی است که شما بیشتر از همه به آن اهمیت می دهید ، مانند Sony A9G ، بهترین تلویزیون OLED برای تماشای فیلم ، تلویزیونهای بهتری برای تماشای فیلم وجود دارد. این نسبت کنتراست برجسته همانند سایر OLED ها است ، اما این تلویزیون در حالت HDR از درخشندگی اوج بالاتری برخوردار است و از دقت رنگی به مراتب بهتر از خارج از جعبه برخوردار است ، بنابراین محتوای HDR بسیار نزدیکتر به چگونگی آن نگاه خواهد کرد. مورد نظر. اگر فضای صندلی گسترده ای دارید ، زوایای دید آن نیز کمی بهبود یافته است ، بنابراین تصاویر بدون توجه به جایی که می نشینید عالی به نظر می رسند.


حرکت به لطف زمان پاسخ نزدیک به لحظه تلویزیون ، بسیار صاف به نظر می رسد ، همچنین دارای یک ویژگی درج قاب سیاه است که می تواند به کاهش بیشتر تاری حرکت کمک کند. اکثر گیمرها باید با تاخیر در ورودی کم خود راضی باشند ، اما ممکن است یک گیمر جدی برای گیمرهای جدی باشد و هیچ نوع پشتیبانی از فناوری سرعت تازه سازی متغیر پشتیبانی نمی شود. متأسفانه ، خطرات حفظ موقت تصویر و سوختگی دائمی هنوز وجود دارد. با این حال ، ما انتظار نداریم که برای بیشتر افرادی که محتوای متنوعی را تماشا می کنند ، مسئله ای باشد.


از آنجا که این تلویزیون در Android اجرا می شود ، باید بتوانید تقریباً هر فیلمی را که می خواهید از طریق سرویس های مختلف جریان موجود در فروشگاه Google Play پیدا کنید. همچنین می توانید از دستیار Google برای کنترل تلویزیون استفاده کنید ، اگرچه قادر به جستجوی محتوای خاص در یک برنامه نیست. در کل ، اگر در درجه اول فیلم تماشا می کنید و بهترین تجربه ممکن را می خواهید ، این یک انتخاب عالی است.


بررسی ما را ببینید


CHEAPER ALTERNATIVE: SONY A8G OLED

طراحی سونی A8G OLED

سونی A8G OLED

بهترین بلندگوهای بلوتوث 2020: بلندگوهای قابل حمل برتر برای هر بودجه


مشاهده PRICEAmazon.com

OLED را تایپ کنید

نوع زیر

 WRGB

وضوح 4k

اندازه: 55 "


بهترین صدا OLED تلویزیون: LG E9 OLED

طراحی LG O9 OLED

LG E9 OLED


مشاهده PRICEAmazon.com

8.8 استفاده مخلوط

9.4 فیلم

8.3 نمایش تلویزیونی

8.7 ورزش

9.1 بازی های ویدئویی

8.7 فیلم HDR

8.8 HDR Gaming

8.7 مانیتور کامپیوتر

OLED را تایپ کنید

نوع زیر

 WRGB

وضوح 4k

اندازه: 55 "

بهترین تلویزیون OLED برای کیفیت صدا که تاکنون آزمایش کرده ایم ، LG E9 است. این تلویزیون پرچمدار است که تقریباً در هر ویژگی ای که ال جی ارائه کرده است بسته است. مانند اکثر OLED ها ، کیفیت تصویر خیره کننده ای را با نسبت کنتراست نامتناهی خود و سیاهان عالی ارائه می دهد. زمان پاسخگویی آن تقریباً لحظه ای است و همچنین برای بهبود بیشتر وضوح حرکتی یک ویژگی درج قاب سیاه اختیاری دارد. اگرچه دارای صفحه نمایش براق است ، اما به خوبی قابل ملاحظه است ، و می تواند به اندازه کافی روشن باشد تا بتواند به راحتی با تابش خیره کننده و همچنین ارائه یک تجربه عالی HDR مبارزه کند.


از نظر صدا ، پاسخ فرکانس بسیار مناسب است. این کاملاً نمی تواند باس رامبل عمیق تولید کند ، اما مقدار مناسبی از آن مشت دارد و مشخصات کلی صدا به خوبی متعادل است. گفتگوی واضح به نظر می رسد و بدون اضافه کردن مقدار قابل توجهی از مصنوعات فشرده سازی ، بسیار بلند می شود ، که برای اتاق های بزرگ یا محیط های پر سر و صدا عالی است.


برای بازی ، این تلویزیون مجهز است تا یک تجربه استثنایی را ارائه دهد. دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز ، تاخیر بسیار کم ورودی است و از پشتیبانی رسمی G-SYNC برخوردار است. همچنین با VRR HDMI Forum کار می کند ، که خبر خوبی برای کسانی است که دارای Xbox One هستند. فقط بخاطر داشته باشید که همیشه خطر سوزش دائمی با محتوای استاتیک مانند رابط کاربری یک بازی ویدیویی وجود دارد. در کل ، اگر به دنبال اضافه کردن یک نوار صدا یا سیستم سینمای خانگی به مجموعه خود نیستید ، این تلویزیون یک انتخاب خارق العاده است.


بررسی ما را ببینید


نکات قابل توجه

LG C9 OLED: C9 یک تلویزیون عالی است. به همان اندازه خوب B9؛ دریافت هر کدام ارزان تر است. بررسی ما را ببینید

Sony A9F OLED: A9F یک تلویزیون عالی است ، بسیار شبیه به A9G. از کسی که طراحی و قیمت شما را بیشتر دوست دارد دریافت کنید. بررسی ما را ببینید

LG C8 OLED: C8 یک تلویزیون OLED عالی است که عملکرد بسیار مشابهی با B8 دارد ، اما گرانتر است. بررسی ما را ببینید

LG E8 OLED: E8 یک تلویزیون عالی با عملکردی مشابه E9 است. اگر به HDMI 2.1 اهمیتی نمی دهید این کار را دریافت کنید. بررسی ما را ببینید

Sony A8F OLED: A8F یک تلویزیون عالی است. اگر می توانید آن را ارزان تر از A8G پیدا کنید ، این را دریافت کنید. بررسی ما را ببینید

به روز رسانی های اخیر

05/07/2020: فقط به روزرسانی های جزئی برای متن و تأیید صحت در انتخاب محصول هیچ تغییری ایجاد نمی شود.


1396/12/12: Sony A9F OLED را با Sony A9G OLED جایگزین کنید تا تغییرات بازار را منعکس کند.


همه بررسی ها

در حال حاضر ، فقط ال جی و سونی تلویزیون های OLED را در آمریکا می فروشند ، و همه آنها از کیفیت تصویر مشابهی برخوردار هستند. برخی از سازندگان مانند فیلیپس و پاناسونیک برخی از تلویزیونهای OLED تولید کرده اند که از پانل های ال جی استفاده می کنند ، اما اینها در آمریکا فروخته نمی شوند.


توصیه های ما در بالا همان چیزی است که فکر می کنیم در حال حاضر بهترین تلویزیونهای OLED برای خرید اکثر مردم هستند. ما در قیمت (یک تلویزیون ارزان تر از قیمت مناسب پیروز می شود اگر تفاوت آن را نداشته باشد) ، بازخورد بازدید کنندگان ما و در دسترس بودن (بدون تلویزیون که در همه جا پیدا کردن مشکل باشد یا تقریباً غیرقانونی باشد) ، عامل آن هستیم.


اگر می خواهید کار انتخاب خود را انجام دهید ، لیستی از تمام بررسی های ما در مورد تلویزیون های OLED است. مراقب باشید در جزئیات بیش از حد گرفتار نشوید. در حالی که هیچ تلویزیون کامل نیست ، اکثر تلویزیون ها به اندازه کافی عالی هستند که تقریباً همه را خوشحال می کنند ، و تفاوت ها اغلب قابل توجه نیستند مگر اینکه واقعاً به دنبال آنها بگردید.

منبع: