اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

بهترین تبلت های بچه ها برای سال 2020

به یک قرص کودکانه با دوام نیاز دارید که کودک شما را سرگرم و تحصیل کند؟ در اینجا عکسهای ما آمده است.


الکساندرا گرت

4 ژوئن 2020 7:41 بعد از ظهر. PT

0

Amazon Fire HD 10 Kids Edition

پرش به جزئیات

در AMAZON ببینید


Amazon Fire HD 8 Kids Edition

پرش به جزئیات

در AMAZON ببینید


قرص نسخه Edition Kids 7 Amazon Fire

پرش به جزئیات

در AMAZON ببینید


اپل اپل (9.7 اینچ ، 2018)

پرش به جزئیات

در AMAZON ببینید

firehd6-kids-edition.jpg

جوشوا گلدمن / CNET

رایانه لوحی اول کودک دروازه ای برای برنامه های آموزشی بی پایان و محتوای مناسب برای کودکان (از جمله انتخاب های گسترده در YouTube Kids) است ، اما شما انتخابی را برای آنچه می خواهید خرج کنید ، دارید. می توانید مستقیماً به سمت iPad بروید یا گزینه ای مقرون به صرفه تر را در نظر بگیرید ، مانند تبلت های Amazon Fire که فقط برای بچه ها ساخته شده است.

بهترین تلویزیون 4K OLED

به راحتی می توان فهمید که چرا بچه ها به تبلت ها گره می زنند ، که می توانند به راحتی با محتوای آموزشی و برنامه ها بارگیری شوند. نه تنها بچه ها می توانند کتاب بخوانند ، یک بازی آموزشی بخوانند ، فیلم تماشا کنند و به موسیقی گوش دهند ، بلکه می توانند اصول استفاده از رایانه را نیز یاد بگیرند و حتی یاد بگیرند که چگونه می توانند در رایانه لوحی بچه ها کد نویسی کنند.


هنگامی که به دنبال بهترین تبلت برای بچه ها هستید ، مهم است که قبل از خرید آن دوام ، مقرون به صرفه بودن ، ماندگاری باتری و طول عمر یک تبلت مناسب کودک را در نظر بگیرید. از آنجایی که کودکان تمایل دارند کمی دست و پا چلفتی و غیرمعمول چسبنده باشند ، ایده خوبی است که روی تبلت کودک با ساختاری محکم یا یک کیس با دوام سرمایه گذاری کنید که می تواند از صفحه شیشه ای ظریف در برابر هرگونه قطره یا خراش محافظت کند. اکثر بچه ها به ویژگی های برتر خط نیز نیاز ندارند.


با توجه به این نکته ، شاید بهتر باشد که از تبلت های پریمیوم ارزان قیمت مانند iPad Pro و Surface Pro خودداری کنید. (تماشای برش اپل آی پد اپل بر روی زمین نوع خاصی از دلهره ها خواهد بود.) بسیاری از تبلت های کودک دوستانه حتی گزینه های قدرتمند کنترل والدین را در اختیار شما قرار می دهند که به والدین اجازه می دهد میزان زمان صفحه را کنترل کنند و به محتوای آنها دسترسی پیدا کنند. چه در حال خرید رایانه لوحی برای کودکان بزرگتر ، چه بچه های کوچکتر یا یک کودک کوچک باشید ، مطمئناً تبلت عالی را در میان انتخاب های ما برای بهترین تبلت برای بچه ها پیدا کرده اید.


بیشتر بخوانید: 4 بهترین تلفن برای به دست آوردن فرزند خود در سال 2020


Amazon Fire HD 10 Kids Edition


آمازون

نسخه Fire HD 10 Kids Edition نسخه کودکانه کودک آمازون Fire HD 10 با بزرگترین نمایشگر در ترکیب گزینه های تبلت آمازون است. این تبلت Fire دقیقاً مانند خواهر و برادرهای 7 و 8 اینچی خود ، دارای یک تن از گزینه های کنترل والدین و یک کیف سپر لاستیک برای محافظت از دستگاه در برابر قطرات است. این تبلت 10 اینچی آمازون آمازون همچنین شامل دو سال ضمانت تعویض "بدون سؤال" و اشتراک یک ساله FreeTime Unlimited ، یک کتابخانه محتوا است که به بچه ها امکان دسترسی به فیلم ها ، کتاب ها ، بازی ها و برنامه های متناسب با سن زیادی را می دهد. .


در AMAZON ببینید

Amazon Fire HD 8 Kids Edition


سارا توو / CNET

Amazon Fire HD 8 Kids Edition دو اینچ کوچکتر و 70 دلار ارزانتر از نسخه 10 اینچی تبلت بچه ها است ، اما شامل همان دسته از کنترل های والدین ، ​​مورد سپر لاستیک برای محافظت از دستگاه ، دو سال بدون نگرانی است. ضمانت تعویض و اشتراک یک ساله در FreeTime نامحدود. در مقایسه با Kids Edition of Fire 7 ، تبلت HD 8 Kids 30 دلار بیشتر است ، اما با صفحه نمایش با وضوح بالاتر ، عملکرد سریع تر و ذخیره سازی بیشتر بسته بندی شده است و آن را به روز کرده است. نقد و بررسی ما Amazon Fire HD 8 Kids Edition (2017) را بخوانید.


در AMAZON ببینید

قرص نسخه Edition Kids 7 Amazon Fire


آمازون

با قیمت 100 دلار ، Amazon Fire 7 مناسب ترین بودجه از بین قرص Kids Edition قرص های آمازون است. این کار در بیشتر کارها و برنامه ها یک کار مناسب و معقول انجام می دهد و شامل همان دسته کنترل های والدین ، ​​پرونده خالی ، ضمانت دو ساله و اشتراک یک ساله در FreeTime نامحدود است. بررسی ما را از Amazon Fire 7 Kids Edition (2017) بخوانید.


اپل اپل (9.7 اینچ ، 2018)


وقتی صحبت از تبلت ها می شود ، قطعاً آیپد اپل دارای نام قابل تشخیص تر است و خریدهای درون برنامه ای بر روی iPad آسان است. با این حال ، تحویل یک iPad با برنامه های بی پایان به کودک می تواند با توجه به این برچسب قیمت بالای iPad ، یک تجربه عصبی و عصبی باشد. در مقایسه با تبلت های Edition Kids Edition ، یک iPad قابلیت تطبیق با نیازهای رو به رشد یک کودک در حال رشد را در یک رایانه لوحی ارائه می دهد. آیپد سطح ورودی سال 2018 تمامی مزایا و عملکرد صاف یک iPad را با قیمت مناسب تری ارائه می دهد. بررسی اپل آیپد ما (9.7 اینچ ، 2018) را بخوانید.


در AMAZON ببینید

best-kids-tablet

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد