اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

چگونه کار در منزل را شروع کنیم؟

Salesforce.com Inc.

مجله Fortune از طرف Salesforce.com (CRM) به عنوان 100 شرکت برتر برای کار ، و از سوی Forbes به عنوان یکی از شرکت های نوآور جهان شناخته شده است. بسیاری از بیش از 49000 عضو تیم آن از خانه کار می کنند. فرصت های شغلی دورکاری این شرکت معمولاً به چندین سال تجربه قبلی نیاز دارد. بهترین شرط بندی یک نامزد در سطح پایه برای کار در خانه برای Salesforce ، پیگیری یک شغل فروش ، مانند یک مدیر حساب فروش در زمینه است.


پردازش خودکار داده

پردازش خودکار داده (ADP) راه حل های برون سپاری و حقوق و دستمزد را به مشاغل سراسر دنیا ارائه می دهد. بیشترین فرصت های شغلی محل کار در خانه فروش و خدمات به مشتری است ، به این معنی که داوطلبان سطح پایه شانس استخدام را دارند. برخی دیگر در توسعه نرم افزار و برنامه هستند که هزینه بیشتری می پردازند اما به مهارت های تخصصی فن آوری نیاز دارند.


شرکت زیراکس

زیراکس فرصت های شغلی در خانه را دارد و برای بسیاری از کارمندان خود در محل برنامه ریزی انعطاف پذیر ارائه می دهد. مشاغل دورکاری موجود شامل استخدام های اجرایی است که نیاز به مدرک لیسانس و تجربه فروش دارد. موقعیت های مرکز تماس پاره وقت ، که هیچگونه الزامات آموزشی یا پیش زمینه ای ندارند. و مدیریت پروژه ، که به چندین سال تجربه مرتبط نیاز دارد.


انواع برتر مشاغل از خانه

همه مشاغل محل کار برای کارمندان شرکتها نیست. بسیاری از افراد به عنوان مشاغل کار در منزل آزاد در شرکت ها کار می کنند و انتخاب می کنند مشاغل شخصی خود را تشکیل دهند. همانطور که در موارد متعددی در بالا ذکر شد ، شرکت ها به طور فزاینده ای به سمت این پیمانکاران مستقل می روند تا موقعیت های مختلف را پر کنند. کار در خانه این فرصت را نیز برای کسانی که وقت و مهارت سازمانی دارند برای مدیریت همزمان دو یا سه شغل فراهم می کند. غیر معمول نیست که انواع مشاغل در نهایت فرصت شغلی آزاد کار از خانه را به یک تجارت کوچک تبدیل می کنند ، حتی در حد استخدام دیگران.


در اینجا برخی از رایج ترین گزینه های کار از خانه وجود دارد. برخی بیشتر در سطح غیر ماهر / سطح ابتدایی قرار دارند ، در حالی که برخی دیگر به آموزش و مهارت تخصصی نیاز دارند.


دستیاران مجازی

به عنوان یک منشی مجازی به عنوان یک دستیار مجازی فکر کنید. یک منشی سنتی با هزینه های زیادی به یک شرکت می رسد و اگر شرکت کوچک باشد ، ممکن است نیازی به وقت تمام وقت نداشته باشد. دستیارهای مجازی از خانه کار می کنند ، اغلب با رئیس از طریق چت ، Facetime ، Slack یا یک سرویس دیگر در زمان واقعی ارتباط برقرار می کنند. آنها می توانند بیشتر کارهایی را انجام دهند که یک دستیار اداری سنتی انجام می دهد - پاسخ به نامه های الکترونیکی ، ایجاد اسناد تجاری ، تماس با مشتری ، تعیین وقت ملاقات ، رسیدگی به شبکه های اجتماعی ، دفترداری و ورود اطلاعات - اما با هزینه کمتری. استعدادهای اصلی برای این نوع کارها شامل مهارت های ارتباطی خوب و تجربه اداری است.


مترجمان

شرکت های بین المللی دائماً به مترجم نیاز دارند. آنها ممکن است پرونده ها و اسناد کار خانگی را ترجمه کنند ، یا مکالمات و مکالمات کنفرانسی را رونویسی و ترجمه کنند. افرادی که به زبانهای غیر معمول صحبت می کنند حتی بیشتر مورد تقاضا هستند و این مشاغل مستقر در خانه به وفور یافت می شود.


نمایندگان مرکز تماس / خدمات مشتری

بسیاری از شرکت ها ، بزرگ و کوچک ، کار خدمات مشتری خود را به نمایندگی های مستقر در خانه واگذار می کنند. از آنجا که برخی از مشتریان انگلیسی زبان ممکن است در برقراری ارتباط با نمایندگانی که انگلیسی به عنوان زبان دوم صحبت می کنند یا لهجه های سنگین دارند ، مشکل داشته باشند ، تعداد فزاینده ای از شرکت ها به دنبال کارگران مرکز تماس بیشتر در ایالات متحده هستند.


بیشتر این نوع مشاغل مستلزم تماس های ورودی هستند ، به افراد در سفارش ها یا اطلاعات حساب کمک می کنند ، اما برخی از آنها نیز به تماس های خروجی احتیاج دارند. بیشتر آنها همچنین با یک برنامه کاری مشخص همراه هستند - اگرچه شما در یک تماس واقعی هستید ، هزینه معمولاً به ساعت (یا بعضی اوقات به دقیقه) می رسد. مدارک معمول مورد نیاز برای این نوع مشاغل ارتباطات خوب و مهارت های افراد است که بیشتر کارفرمایان نیاز به بررسی پیشینه دارند. نتیجه کار سنتی خدمات مشتری ، عامل گپ است که به طور مستقیم از طریق وب سایت شرکت یا رسانه های اجتماعی به سوالات مشتری پاسخ می دهد.


ورود و رونویسی داده ها

اگرچه می توانند دو نوع شغل مختلف باشند ، مشاغل ورود اطلاعات و رونویسی معمولاً به مهارت ها و مهارت های یکسانی احتیاج دارند. ورود داده شامل وارد کردن حقایق و ارقام در یک برنامه یا صفحه گسترده نرم افزاری است. این می تواند شامل وارد کردن داده های حقوق و دستمزد ، فهرست موارد یا موجودی کالا یا کار با یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری باشد.


کار رونویسی شامل ایجاد اسناد از پرونده های صوتی است. این کار معمولاً برای مشاغل انجام می شود که مستند به جلسات ، کارگاه ها ، تماس های کنفرانسی یا پادکست ها هستند. در بیشتر موارد ، کارفرما نرم افزار و سیستم مدیریت محتوای مورد نیاز کار را تهیه می کند. برای هر دو شغل ، کارفرمایان معمولاً به دنبال افرادی با جزئیات گرا و مهارت تایپ خوب هستند.


معلم / مدرس

با رشد آموزش آنلاین ، تقاضای مدرسان آنلاین افزایش می یابد. مدارس مجازی در همه جا ظاهر می شوند و برنامه های تحصیلی ابتدایی ، دبیرستان و دانشگاه را ارائه می دهند. دانشکده می تواند به طور معمول از هر نقطه کار کند.


در حالی که بسیاری از مشاغل تدریس آنلاین به مدارک معتبر نیاز دارند ، مشاغل مدرسان آنلاین این کار را نمی کنند (اگرچه یک e

زمینه های شغلی اغلب مورد نظر است). اساتید دروس پیشرفته مانند حساب و فیزیک می توانند نرخ ساعتی بالاتری کسب کنند. همچنین فرصتهایی برای انجام ساده نمره دهی آزمون استاندارد در خانه وجود دارد. امتیاز دهی به مشاغل ممکن است حداقل به سابقه تدریس یا مدرک دانشگاهی نیاز داشته باشد.


 بر اساس مطالعه ای که توسط سایت کاریابی Rat Race Rebellion انجام شده است ، برای هر کنسول راه دور مجاز ، 60 کلاهبرداری وجود دارد.

از کلاهبرداری اجتناب کنید

بدیهی است که مشاغل کار در خانه با تبلیغات قدیمی "پاکت پر کردن پول" فاصله زیادی دارد. اما برای کسی که می خواهد بدون گذر از خانه زندگی خود را تأمین کند ، باید بسیار مراقب باشد.


تکالیف خود را با یک کارفرمای بالقوه کار در خانه انجام دهید. از تاسیس شرکت اطمینان حاصل کنید. اگر نمی توانید شواهدی را در رابطه با آدرس فیزیکی آن و فروش محصول یا خدمات پیدا کنید ، بهتر است از آن اجتناب کنید. حتماً اطلاعات تماس را ردیابی کرده و آنها را آزمایش کنید. بسیاری از هنرمندان ادعا می کنند که به طور مستقیم یا به عنوان پیمانکار فرعی در شرکت های بزرگ با نام خانوادگی کار می کنند.


مانند هر شغل ، باید یک درخواست و احتمالاً مصاحبه وجود داشته باشد: هر کسی که به طور قانونی به دنبال استخدام شخصی است ، می خواهد متقاضیان را ملاقات کند - یا حداقل با آنها صحبت کند. سرانجام ، برای استخدام شدن نباید از جیب خود هزینه کنید. اگر یک فرصت کار از خانه شما را ملزم به پرداخت هزینه از قبل یا خرید "کیت راه اندازی" یا ایجاد هر نوع هزینه قابل توجه دیگر در پول نقد می کند ، احتمالاً این یک کلاهبرداری است. با این وجود ، اگر قبلاً آن را ندارید و یک هدست صوتی با کیفیت بالا ، به احتمال زیاد باید در یک اتصال اینترنتی سریع و قابل اعتماد سرمایه گذاری کنید.

investopedia

کسب‌ و کار خود را سودآور کنید

دلایل شروع کسب و کار هرچه باشند، کسب سود یکی از اهداف حتمی آن است. با به‌کارگیری پتانسیل‌های کسب‌وکارتان در مسیر درست، سودآوری و بهره‌وری‌ را تضمین کنید.  


تحقق مداوم اهداف و حفظ روند سودآوری چالش‌هایی کاملاً متفاوت با شروع کسب و کار هستند. تنها ۴ درصد کسب‌وکارها بعد از ده سال زنده می‌مانند و بقیه شکست می‌خورند؛ چون نمی‌توانند از پس هزینه‌ها برآیند. به این نکات و راهنمایی‌ها توجه کنید تا مطمئن شوید کسب‌وکار شما در زمره‌ی آن چهار درصد، به بقای خود ادامه خواهد داد.


تفاوت‌های خود را تبدیل به مزیت خود کنید

در یک فضای فروش فوق رقابتی، مهم این است که شما تفاوت‌های خود را با دیگران پیدا کنید و از آن‌ها منتفع شوید. اگر بتوانید خودتان را از رقبا متمایز کنید، می‌توانید مشتریان بیشتری به دست آورید و می‌توانید این مشتریان را در بلندمدت مصرف‌کننده‌ی خود نگه‌دارید. برای حفظ برتری می‌توانید راه‌های جدیدی برای رسیدن به اهداف و ارتباط با مشتریان بیابید. مثلاً فکر کنید، آیا مشتریان شما ترجیح می‌دهند با پیام متنی با آن‌ها در ارتباط باشید یا رسانه‌های اجتماعی؟


invest in your team


ارزش‌های کسب‌وکارتان را افزایش دهید

هر کاری که شما برای شرکت خود انجام می‌دهید باید به ارزش آن اضافه کند. باید به مشتریانتان نشان دهید چگونه پیشرفت شما زندگی آن‌ها را آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند. اگر مشتریانتان ببینند کسب‌وکار شما پیوسته در حال رشد است، دید بهتری به شما پیدا می‌کنند. شما چه نقاط برتری نسبت به رقیبانتان دارید؟ چه امکاناتی می‌توانید برای مشتریانتان فراهم کنید که رقیبانتان نمی‌توانند؟ باید از همین مزایا بهره ببرید و آن‌ها را تقویت کنید تا هر چه بیشتر از رقیبان پیش بیفتید.


با سرمایه‌گذاری روی تیم خود، آن را تقویت کنید

اعضای تیم شما، قوای شما در خط مقدم کسب‌وکارتان هستند که حضورشان برای رسیدن به موفقیت ضروری است. در ابتدای شروع کسب‌وکارتان، زمانی کافی به این اختصاص دهید که یک تیم خوب از افراد مورد اعتماد و متخصص دورهم جمع کنید. بعد آن‌ها را تقویت کنید، زمان بگذارید و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید، به آن‌ها آموزش بدهید و دانش خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. هنگامی‌که از شما سؤالی دارند یا می‌خواهند نکته‌ای بیاموزند در دسترس باشید. این کارمندانتان هستند که هرروزه با مسائل شرکت مواجه‌اند؛ بنابراین داشتن یک تیم هوشمند و توانمند بسیار حیاتی است.


networking


همیشه در رویدادهای شبکه حضور داشته باشید

نام خود را در شبکه‌های مجازی تثبیت کنید. حضور مداوم در رویدادهای شبکه اینترنتی در سطح محلی، استانی یا ملی می‌تواند مردم را از کسب و کار شما آگاه و مطلع نگه دارد. دنیای اینترنت مکان فوق‌العاده‌ای برای چشم‌اندازهای جدید کسب‌وکار شما است و در ضمن می‌توان از راهنمایی‌های متخصصان حرفه‌ای موجود در این دنیا برای بهبود سودآوری استفاده کرد.


از تغییر نترسید

اگر طرح و استراتژی کسب‌وکار شما جواب نمی‌دهد، از اینکه به عقب برگردید و استراتژی خود را مورد ارزیابی دوباره قرار دهید، نترسید. پذیرفتن تغییر مورد نیاز، بهتر از این است که در مسیری نادرست تا جایی جلو بروید که دیگر نتوانید نجات پیدا کنید. ضعف‌های خود را بشناسید و برنامه‌ی خود را اصلاح کنید تا بتوانید کسب‌وکارتان را رشد دهید و در بلندمدت آن را پویا نگه‌ دارید.

زومیت