اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

بهترین بلندگوهای بلوتوث 2020: بلندگوهای قابل حمل برتر برای هر بودجه

بهترین بلندگوهای بلوتوث به لطف ترکیب صدا و قابلیت حمل عالی ، لوازم جانبی ضروری برای هر عاشق موسیقی است. زوجی که با طراحی بی سیم خود ، بلندگوهای بلوتوث برای خریدارانی که به دنبال دریافت موسیقی خود در هر کجا هستند ، به یک راه حل صوتی تبدیل شده اند.

با وجود چنین تقاضا ، اکنون گزینه بزرگی از بلندگوهای قابل حمل برای انتخاب وجود دارد - این امر باعث می شود خرید کاملی دشوار باشد. به همین دلیل ما این تحقیق را انجام داده ایم و بهترین بلندگوهای بلوتوثی را که می توانید در سال 2020 خریداری کنید انتخاب کرده ایم.

این روزها بسیاری از بهترین بلندگوهای بلوتوث اکنون دارای دستیار صوتی هستند ، مانند الکسا و دستیار داخلی Google. این بدان معناست که برخی بلندگوهای قابل حمل می توانند به عنوان بلندگوهای هوشمند دو برابر شوند ، که می توانید برای کنترل وسایل خانه هوشمند خود استفاده کنید.

اگر ترجیح می دهید بلندگوی بلوتوث خود ساده تر باشد ، دستگاه های جفت و بازی زیادی نیز در آنجا وجود دارند.

هر نوع بلندگو قابل حمل را که به دنبال آن هستید ، امیدواریم که این راهنما به شما در انتخاب بهترین بلندگو بلوتوث برای نیازها ، خواسته ها و بودجه شما کمک کند.

اگر به سمت ساحل ، استخر یا هر مکان دیگری در عناصر هدایت می شوید ، ممکن است بخواهید راهنمای ما را به بهترین بلندگوهای ضد آب سال 2020 بسپارید.
تصاویر برتر ما
بهترین بلندگوهای بلوتوثی که می توانید خریداری کنید
حرکت سونوس (اعتبار تصویر: Sonos)
1. سونوس حرکت
بهترین بلندگو بلوتوث در جهان ، Sonos Move میهمانی را در داخل و خارج از خانه می آورد

وزن: 6.61 پوند (3 کیلوگرم) | عمر باتری: 10 ساعت | اتصال: Wi-Fi (802.11 b / g / n ، 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز) و بلوتوث 4.2 | درایورها: یک توییت شلیک شده ، یکی وسووفر ، دو آمپلی فایر دیجیتال Class-D | NFC: خیر | Aux-in: خیر | شارژ USB: بله (USB-C و همراه با حوض شارژ)

399 یورو
مشاهده در ای بی ایتالیا
هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت نیست
آمازون را بررسی کنید
مشاهده همه قیمت ها (2 یافت شده)
هنگام استفاده از BluetoothCant با بلندگوهای سینمای عقب از یک شبکه بلندگو Sonos در خانه استفاده کنید.
این مورد در مورد Sonos Move است - خیلی خوب است ، ممکن است بخواهید آن را نه تنها به عنوان ایستگاه مهمانی خود ، بلکه به عنوان بلندگوی اصلی بی سیم در خانه خود نیز در نظر بگیرید.

با دو درایور با کیفیت ، یک برنامه محکم که پخش صدها منبع بی سیم ، قابلیت های چند اتاق و فناوری تنظیم صدا صوتی را انجام می دهد که بر اساس محیط فوری بلندگو ، خروجی را تنظیم می کند ، Sonos Move بسیار فراتر از بلندگوی بلوتوث شما است. این اسپیکر همه کاره است ، محکم در کنار بلندگوهای داخلی Sonos که شرکت نام خود را بر روی آن نصب کرده است.

عالی نیست - به عنوان یک محصول جانبی از صدای باورنکردنی آن سنگین است ، به دلیل مجموعه غنی از ویژگی آن گران است ، و متاسفانه نمی توان از آن به عنوان کانال های عقب برای تنظیم سینمای خانگی استفاده کرد. اما اگر پول دریافت کردید ، سخت است که Sonos Move را هنگام شکار بهترین بلندگو بلوتوث در جهان مقصر بدانید.

بررسی کامل را بخوانید: بررسی Sonos Move


ue boom 3 (اعتبار تصویر: گوشهای نهایی)
2. UE Boom 3
بهترین بلندگو بلوتوث سابق هنوز هم برای سفر با آن عالی است

وزن: 1.2 پوند | عمر باتری: 15 ساعت | برد بی سیم: 30+ فوت | پاسخ فرکانس: 90Hz-20kHz | درایورها: دو راننده 1.75 اینچی و دو رادیاتور غیرفعال 1.75 "x 3" | NFC: بله | Aux-in: بدون شارژ USB: بله


129.95 دلار
مشاهده در AMAZON

149.99 دلار
نمایش در آمازون

149.99 دلار
نمایش در آمازون
مشاهده همه قیمت ها (6 یافت شده)
صدا ضد آب / ضد گرد و غبار IP67 طراحی قدرتمند Audio می تواند واضح تر باشد
در حالی که ما به اندازه ی UE Boom 3 تحت تأثیر قرار نگرفتیم و پیش از این با UE Boom 2 همراه بودیم ، این هنوز هم یکی از بهترین پول بلندگوهای بلوتوث است که می تواند در سال 2020 خریداری کند. این بلندگو است که می تواند با صدای بلند بلند شود و تحریف نشود. حجم بالاتر؛ به اندازه کافی سبک باشد تا بتوانید در یک کمپ کمپینگ سفر کنید اما به اندازه کافی بادوام باشید تا در یک کیسه محافظت نشده کج شوید.

هم ضد آب و هم ضد گرد و غبار است و اکنون یک دکمه ترکیبی تک لمسی دارد که به شما امکان می دهد لیست های لیست پخش موردعلاقه خود را بدون گرفتن گوشی خود انتخاب کنید.

مطمئناً بلندگوهای دقیق تری در آنجا وجود دارد ، اما با قیمتی که برای همه مقرون به صرفه است ، UE Boom 3 با تمام نت های مناسب برای سومین سال متوالی برخورد می کند.

اکنون Ultimate Ears به ​​شما امکان می دهد UE Boom 3 خود را سفارشی کنید ، بنابراین در مورد ترکیب رنگ و الگوی گزینه های بیشتری نیز دارید.

بررسی کامل را بخوانید: بررسی UE Boom 3
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد