اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

مزایای تزریق چربی صورت چیست؟


با افزایش سن، بدن ما تغییرات زیادی را تجربه می کند. از جمله این موارد، کاهش میزان تولید اسید هیالورونیک است که به نام HA نیز شناخته می شود. اسید هیالورونیک، در میان چیزهای دیگر، برای جوان و سالم نگاه داشتن صورت شما حیاتی است. در مرکز تزریق چربی در تهران جراحی پلاستیک در ساراسوتا، فلوریدا، ما مفتخریم که چندین روش ضد پیری را برای کمک به شما در بازیابی اعتماد به نفس و بازیابی خطوط جوانی صورت خود ارائه می دهیم. امروز می خواهیم در مورد باور نکردنی ترین فواید انتقال چربی صورت صحبت کنیم.


انتقال چربی صورت چیست؟

انتقال چربی صورت، که بیشتر به عنوان پیوند چربی شناخته می شود، یک روش طبیعی برای بازگرداندن ظاهر جوانی به صورت شما بدون نیاز به یک روش پزشکی تهاجمی است. این کار با نوآورانه ترین و غیرتهاجمی ترین تکنیک شروع می شود تا به آرامی چربی بخشی از بدن خود را که از آن ناراضی هستید حذف کنید.


سپس چربی تمیز می شود و تنها سلول های چربی کامل و بدون آسیب باقی می ماند و خون و مایعات دیگر خارج می شود. در نهایت، چربی شما به قسمت هایی از صورت شما تزریق می شود که علائم پیری را نشان می دهد.


قبل از درمان چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

قبل از اولین جلسه درمانی خود، با جراح پلاستیک خود ملاقات خواهید کرد و به طور مفصل در مورد مناطقی که مایل به درمان هستید صحبت خواهید کرد. ما همچنین درباره همه نگرانی‌هایی که دارید، نتایجی که می‌توانید به طور واقع بینانه انتظار داشته باشید، توضیح کاملی از روند درمان و تمام مراقبت‌های پس از درمان که باید انجام دهید، بحث خواهیم کرد.


در طول درمان چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

در روز درمان شما، هر دو ناحیه چربی دهنده و گیرنده را با بی حسی موضعی بی حس خواهیم کرد. دریافت این نوع بیهوشی به این معنی است که می توانید پس از درمان خود را به خانه برسانید. اگر به حجم زیادی از چربی نیاز است، ممکن است بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی همراه با آرام بخش را برای اطمینان از راحتی شما در کل درمان پیوند چربی صورت توصیه کنیم.


اگر بیهوشی عمومی دریافت کنید، تا 24 ساعت پس از درمان نمی‌توانید رانندگی کنید، بنابراین باید ترتیبی دهید که به مطب ما سفر کنید. همین امر در مورد آرامبخش نیز صادق است. هنگامی که محل های درمانی شما ضدعفونی شد، بی حسی موضعی را به شما تزریق می کنیم. وقتی بیهوشی عمل کرد، با سرنگ و کانول که لوله بسیار ظریفی است، چربی را از محل مشکل شما خارج می کنیم.


پس از تصفیه شدن چربی، با سوزن به صورت شما تزریق می شود. برای محاسبه حجم خون، سلول‌های چربی آسیب‌دیده و درصدی از چربی که با تزریق به صورت توسط بدن شما متابولیزه می‌شود، چربی بیشتری را از محل مشکل شما حذف خواهیم کرد.


مزایای پیوند چربی صورت

1. نتایج طبیعی به نظر می رسد

یکی از مهمترین مزایای پیوند چربی صورت، طبیعی به نظر رسیدن نتایج است. با جراح پلاستیک مناسب، نتایج حاصل از ایمپلنت های صورت می تواند طبیعی به نظر برسد. با این حال، انتقال چربی صورت مشابه در واقع طبیعی است.


در این روش به جای استفاده از پلاستیک یا ژل مصنوعی، چربی از یک قسمت بدن شما به قسمت دیگر منتقل می شود. این بدان معنی است که هیچ خطر عفونت و هیچ خطری وجود ندارد که بدن شما مکمل را به عنوان یک ماده خارجی رد کند.


2. سایر قسمت های بدن خود را کانتور کنید

صورت شما تنها بخشی از بدن شما نیست که علائم پیری را نشان می دهد. با افزایش سن، میزان تولید هورمون کاهش می یابد. این عدم تعادل هورمونی، به ویژه تستوسترون پایین، می تواند منجر به کاهش شدید متابولیسم شود. متأسفانه، بسیاری از مردم عادات غذایی خود را تغییر نمی دهند تا متابولیسم جدید خود را توضیح دهند. بنابراین آنها در نقاط خاصی از بدن خود چربی اضافی ایجاد می کنند.


پیوند چربی صورت به شما این امکان را می دهد که چربی را از نقاط مشکل زا پاک کنید و هیکل کامل خود را مشخص کنید. تنها شرط این است که چربی کافی برای برداشتن داشته باشید. در طول مشاوره اولیه، ما به شما کمک می کنیم تا تعیین کنید آیا چربی کافی برای برداشتن از ناحیه مشکل دار دارید یا خیر.


3. بدون توقف

یکی دیگر از مزایای قابل توجه انتقال چربی صورت به صورت دوره نقاهت عوارض تزریق چربی است. شما می توانید در همان روزی که درمان خود را انجام داده اید، به برنامه روزانه خود بازگردید. این امر حتی اگر ناحیه بزرگی مانند گونه های خود را پر کرده باشید نیز صادق است. همچنین در تضاد کامل با کاشت ایمپلنت صورت است که به یک روش تهاجمی و یک تا دو هفته استراحت نیاز دارد.


با این حال، به خاطر داشته باشید که ممکن است لازم باشد تا چند روز پس از درمان از انجام ورزش های سنگین اجتناب کنید تا چربی ها به درستی در جای خود قرار گیرند. همچنین توصیه می کنیم برای اطمینان از باقی ماندن چربی در محل تزریق، به پشت بخوابید.


4. نتایج طولانی مدت

نتایج پیوند چربی صورت طولانی مدت است. حدود شش ماه طول می‌کشد تا سلول‌های چربی سالمی که به صورت شما تزریق می‌شوند، خونرسانی کنند و دائمی شوند. با این حال، هنگامی که این اتفاق می افتد، نتایج نسبتاً دائمی هستند. تا زمانی که کالری کافی برای حفظ وزن مصرف می کنید، نباید به درمان بعدی نیاز داشته باشید.


با این حال، مهم است که به خاطر داشته باشید که تمام چربی های منتقل شده به صورت شما "گرفت" نمی شود. بنابراین، ما کمی چربی «اضافی» را به محل درمان تزریق می کنیم. تا پایان شش ماه، باید به نتایجی که می خواهید برسید. تزریق

چربی تد در جای مناسب خود نشسته و دائمی خواهد شد.


آیا من کاندید خوبی برای پیوند چربی اتولوگ صورت هستم؟


https://floridacosmeticsurg.com/what-are-the-advantages-of-a-facial-fat-transfer/

https://drlaghari.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

در طول مشاوره اولیه به شما کمک می کنیم تا مشخص کنید آیا کاندید مناسبی برای پیوند چربی اتولوگ صورت هستید یا خیر. چندین نکته وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا این درمان ضد پیری برای شما است، در نظر بگیرید. ابتدا باید از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشید. دوم اینکه باید چربی کافی برای انتقال از قسمت دیگری از بدن خود داشته باشید. سوم، شما باید انتظارات واقع بینانه در مورد نتایج داشته باشید. در نهایت، شما باید متعهد به انتخاب سبک زندگی سالم باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد