اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

7 بهترین کیف پول مردانه که مطلق حمل آنها هستند

کیف پول برای اکثر مردان یک ضرورت است. این لوازم جانبی است که پول نقد ، کارتهای اعتباری و اشکال دیگر شناسایی شخصی شما را سازماندهی می کند. کیف پول همچنین می تواند یک بیانیه مد باشد - چیزی که نشان دهنده سبک و شخصیت شماست.


هر عملکردی که باشد و چه سبکی یا طرحی در آن وارد شود ، بیشتر مردان فکر نمی کنند از خانه خود بیرون بیایند. حداقل نه به هدف.


در زیر نگاه ما به بهترین کیف پولهای مردانه از جمله کیف پول چرمی Bellroy Hide & Seek Leather به همراه تعدادی دیگر از اطلاعات مرتبط با کیف پول است.


ما امیدواریم که به طور کلی و گسترده ای از کیف پول ها را در اختیار شما قرار دهیم که پیدا کردن یک متناسب با سبک زندگی و نیازهای ما را آسان تر می کند.


بیایید با برخی از نکات خرید کیف پول شروع کنیم.

قبل از خریدن شما: 8 چیزهایی که می توانید هنگام خرید یک والتر فکر کنید

چه کسی می دانست که انتخاب کیف پول خوب می تواند خیلی سخت باشد؟ خوب ، واقعاً کار سختی نیست ، اما ما شما را تشویق می کنیم که نه تنها کیف پول کیف پول را برای اولین بار به دست آورید (احتمالاً به دلیل ظاهر آن) و سپس آن را درون سبد خرید خود بچسبانید.


بنابراین ، کمی آهسته عمل کرده و اصول یافتن کیف پول مناسب را برای خود در نظر بگیرید.




مدیوین

 1. سادگی بهترین است

یک کیف پول ساده و مرتب معمولاً بهترین گزینه خرید برای بسیاری از آقایان است. کیف پول ها با رنگ ها ، طرح ها و سبک های متنوعی روبرو هستند ، اما یک کیف پول به رنگ ساده برای رویدادهای گاه به گاه و رسمی مناسب است. یک کیف پول پرزدار نیز بر شخصیت شما تأثیر نمی گذارد.


2. اندازه

انتخاب کیف پول سایز مناسب ، بخش مهم دیگری از روند خرید است. مجدداً فراتر نروید ، زیرا یک کیف پول چربی پر از مواد لزوماً ظاهری جذاب ندارد.


جابجایی در جیب پشتی شما نیز سخت تر است و در ناحیه ی اشتباه شلوار خود برآمدگی ایجاد می کند.


خرید کیف پول کوچکتر برای بسیاری از مردان به معنای کاهش آنچه در آنها معمولاً حمل می شود ، یعنی کارت های اعتباری ، رسید ، کارت هدیه رستوران ، کارت های کتابخانه ، شناسه ... شما آن را نامگذاری می کنید.


در بیشتر موارد ، شما چقدر کمتر می توانید تعجب کنید و از داشتن کیف پول باریک و بدون شکاف چه حسی برخوردار هستید ، تعجب خواهید کرد.


 3. نوع

کیف پول در انواع مختلفی وجود دارد و نوع انتخابی شما به طور کلی بستگی به نحوه استفاده از آن دارد. در اینجا سریع به برخی از سبک های محبوب تر رجوع می شود:


Bifold

bifold کلاسیک یکی از رایج ترین و محبوب ترین کیف پول های موجود است. یک bifold به شما امکان می دهد با بالابر یک فلپ به پول و کارت خود دسترسی پیدا کنید. Bifolds طراحی باریک دارد و احساس نمی کند که انگار تمام روز روی یک آجر نشسته اید.


سه گانه

آنچه سه پایه را از سایر کیف پولها جدا می کند ، تعداد زیادی محفظه موجود در آن است. اگر کارتهای بیشتری را نسبت به یک فرد معمولی حمل می کنید ، یک جدول انتخابی عالی است.


با این حال ، مراقب باشید که چیزهای کوچک خود را بیش از حد پر از چیزهای دیگر کنید ، زیرا نشستن برای مدت طولانی می تواند ناراحت کننده باشد.


کلیپ پول

اگر طرحی مینیمالیستی را ترجیح می دهید و تعداد محدودی کالاها را در آن حمل می کنید ، کلیپ پول گزینه خوبی است. کلیپ های پول قطعات کوچکی از پلاستیک یا فلز قابل جمع آوری هستند که برای نگه داشتن یک پول نقد در کنار هم طراحی شده اند.


اگر هیچ چیز دیگری نیست ، استفاده از کلیپ پول راهی عالی برای ساماندهی وجه نقد شماست. نکته منفی این است که کلیپ های پول به طور کلی از پول شما و سایر انواع کیف پول محافظت نمی کنند.


مینیمالیستی

کیف پول های مینیمالیستی مدرن بهترین عناصر کلیپ های پول و دارندگان کارت های اعتباری را ترکیب می کنند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که تعداد مواردی را که می توانند در یک کیف پول به آن وصل کنند ، کاهش دهند.


مواد

کیف پول ها انواع مختلفی دارند: چرم ، بوم ، پنبه ، پلی استر و غیره. هر نوع پارچه دارای جوانب مثبت و منفی است ، اما ما فکر می کنیم چرم بهترین است. و کیف پولهای چرمی به طور معمول از دو نوع چرم تشکیل شده اند:


 دانه کامل چرم

چرم دانه ای غلیظ نسبت به انواع دیگر چرم ضخیم تر و با دوام تر است زیرا خیلی فرآوری نشده است.


چرم شکاف دار

چرم دانه شکاف از کیفیت پایین تر از چرم دانه ای کامل برخوردار است و از یک ماده کامپوزیت تشکیل شده است که در آن لایه بالایی کاملاً شبیه چرم دانه ای کامل است در حالی که لایه زیرین فرم نازک تری از چرم (اسپلیت دانه) است.


دانه شکاف دار راحت تر از دانه های کامل می پوشد و از دوام بالایی برخوردار نیست.


4- چه چیزی در والیت شما وجود دارد؟

عملکرد کیف پول تا حد زیادی توسط محفظه های آن مشخص می شود. قبل از خرید چقدر تمایل به کیف پول خود را تعیین کنید. اگر وسایل زیادی را حمل می کنید - به یاد داشته باشید ، ساده تر و بهتر - سپس به دنبال کیف پول باشید که تمام شکاف های لازم را داشته باشد.


یکی دیگر از ویژگیهای خوب که در بسیاری از کیف پولها می یابید ، جیب های شفافی هستند که در آن می توانید کارتهای شناسایی خود را مانند مجوز راننده خود را نگه دارید.


 5- با WARDROBE خود مشورت کنید

کیف پول چرمی خود را انتخاب کنید تا به بهترین نحو با آنچه در بیشتر اوقات می پوشید مطابقت داشته باشد. اگر کت و شلوار می پوشید ، پس یک کیف پول با یک رنگ تیره تر یک عنصر پختگی را اضافه می کند. اگر بیشتر روزها شلوار جین دارید ، به دنبال کیف پول چرمی سبک تری باشید.


6. یکی از هر فصل است

هیچ کس در تمام طول سال لباس یکسان ندارد ، به خصوص اگر در منطقه ای زندگی می کنید که در آن چهار فصل اغلب تغییرات اساسی در هوا رخ می دهد.


به عنوان مثال در تابستان ، باید یک کیف پول باریک به همراه داشته باشید که شورت و شلوار شما را از ساییدگی ممانعت خواهد کرد (اگر کت ندارید که کیف پول خود را ذخیره کند و سایر موارد را پوشانید).


و نشستن تمام روز بر روی یک کیف پول چربی می تواند در پایین تر و تراز ستون فقرات شما را خراب کند.


7. فناوری RFID

فناوری RFID شما را از سرقت کارت اعتباری و هویت محافظت می کند. اکنون بسیاری از تولید کنندگان کیف پول آن را در طراحی محصولات خود گنجانده اند. با RFID مبلغ کیف پول بیشتری پرداخت می کنید ، اما این امر می تواند در آینده موجب صرفه جویی در پول و بدتر شدن شود.

کیف پول برای متناسب با بودجه هر انسان وجود دارد و مهم است که قبل از انتخاب کیف پول خود تعیین کنید که چقدر می خواهید هزینه کنید. در حالی که قیمت بالاتر تضمین کیف پول را ندارد ، شما همچنین نباید با کیف پول با کیفیت واضح و کم کیفیت خریداری کنید.


در عوض ، از کیف پول خود به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت فکر کنید که سال ها طول خواهد کشید.


انتخاب کیف پول مناسب برای شما وقتی به همه مارک و گزینه های مربوط به شما داده می شود چالش برانگیز است. ما امیدواریم که لیست ما از بهترین کیف پول های مردانه در راهنمایی تصمیم گیری شما کمک کند.


7 بهترین برنده برای آقایان 2020

1. پنهان BELLROY و به دنبال موجک چرمی لاغر

کیف پول چرمی باریک Bellroy Hide & Seek


بررسی در AMAZON

Bellroy مستقر در استرالیا در سال 2010 آغاز شد زیرا بنیانگذاران آن معتقد بودند که کیف پول های سنتی - خارج از آستین کارت و کلیپ های پول - بسیار حجیم هستند.


طراحان آنها نشستند و انواع طرح های کیف پول بالقوه را ترسیم کردند که بر طراحی باریک و مینیمالیستی تأکید می کردند که هنوز هم می توانست وسایل مورد نیاز مرد را برای زندگی روزمره خود حمل کند.


با توجه به محبوبیت امروز کیف پولهایشان ، بلروی با موفقیت به طرحی برخوردید که مورد توجه توده ها قرار گرفت.


کیف پول چرمی مخفی و مخفی آنها ، حداقل در ذهن ما ، بهترین کیف پول ، حداقل در ذهن ما است. این یک ظاهر کلاسیک و سنتی در عین اینکه تعهد شرکت را به طراحی کیف پول مینیمالیستی هماهنگ می کند.


در حالی که این کیف پول است که در آن مینیمالیسم سلطنت می کند ، کیف پول مخفی و جستجوگر هنوز پیشنهادات زیادی دارد:


این شامل اسلات های کارت محافظت شده و ظرفیت نگهداری حداکثر 12 کارت است.

کیف پول سکه و ارز پنهان است

چهار شیار دسترسی سریع وجود دارد

محفظه پوشانده آن ، نگهداری و پنهان کردن صورتحساب های بزرگ فرآورده را در مکانی امن و بدون اضافه کردن فله چرم اضافی ، آسان می کند

این ماده از چرم دانه ای دارای گواهی زیست محیطی تشکیل شده است

با ضمانت 3 ساله ارائه می شود.

همچنین می توانید کیف پول چرم باریک و پنهان را با محافظت در برابر RFID سفارش دهید ، در حالی که انتخاب رنگ شما رنگ های کارامل ، ذغال ، کاکائو ، جاوا و نیروی دریایی است.


کیف پول Hide & Seek همچنین شامل پلی استر Venture-weave است و در برابر آب مقاوم است.


در ابتدا مردم بلورو می گویند که به کیف پول فرصت دهید تا در آن مستقر شوید. در ابتدا چرم کاملاً صاف و صاف است ، اما پس از چند روز کشیده می شود و به هدف خود می رسد - نیازی به امتحان کردن و کشش آن نیست.


طرفداران

طراحی کلاسیک با تمام ویژگی های یک کیف پول باریک مدرن

ویژگی های مترقی

شکاف های کارت به طور مساوی در هر دو طرف توزیع می شوند

CONS

برخی از کاربران می گویند رنگ خیلی سریع محو می شود

خط پایین

اگر یک ظاهر کلاسیک را با طراحی مدرن ترجیح می دهید ، کیف پول Bellroy Hide & Seek ارزش بررسی دارد. این حمل و نقل هر چیزی را که شما نیاز دارید بدون انبوه است که مشخصه بسیاری از طرح های کیف پول قدیمی است.


2. لاغر WALLET مردان DASH PREMIUM

کیف پول باریک مردانه Premium توسط DASH




مدیوین

بررسی در AMAZON

در میان بهترین کیف پول های باریک برای مردان ، مدافعان زیادی وجود دارد و کیف پول داش به راحتی در بین بهترین ها قرار می گیرد. کیف پولهای باریک و مینیمالیستی ثروتمندانه شرکت Dash مبتنی بر سان فرانسیسکو است - یک شرکت آگاه اجتماعی که خود را به خدمات به مشتریان برتر مفتخر می کند.


جنبه "آگاهانه اجتماعی" Dash شامل مواد سازگار با محیط زیست است که آنها برای ساخت کیف پول خود استفاده می کنند.


کیف پول باریک مردان Premium آنها از چرم بوم تشکیل شده است که بسیار بادوام است (و به نظر خوب هم می رسد). این کیف پول دارای ساخت و ساز یک تکه و روکش نایلونی است.


همچنین شامل سه محفظه در طراحی فوق العاده باریک و مینیمالیستی آن است که فقط برای حمل آنچه شما نیاز دارید طراحی شده است. گفته می شود ، این یک کیف پول کارت اعتباری ایده آل است و حداکثر هشت کارت را به راحتی نگه می دارد.


شما تقریباً برای هر مناسبت ، از جمله استفاده روزمره و مسافرت ، فله خود را به حداقل می رسانید و در کیف پول بسیار سبک و مناسب است.

بهترین قهوه ساز 2020


سیستم سه محفظه قابل دسترسی است و همچنین قادر به نگه داشتن پول است. شما دوست دارید که به سرعت به موارد مهم خود دسترسی داشته باشید.


توجه: به دلیل ساخت مینیمالیستی آن ، کیف پول باریک Premium مردان مناسب برای استفاده در جیب جلو است اگرچه می توانید از آن در جیب پشتی خود نیز استفاده کنید. مهم نیست که کجا آن را بپوشید ، دیگر لازم نیست نگران طرح کلی کیف پول باشید که از طریق شلوار نشان داده شده است.


ما همچنین دوست داریم ظاهر باریک و کیف پول مردان Prem Premium Dash این رنگ از یک رنگ غنی برخوردار است که یکی از بازرسان از آن به عنوان "اسپرسو" یاد می شود ، در حالی که دوخت به طور مشابه چشم نواز است و همچنین در خدمت محکم نگه داشتن کیف پول است.

خط پایین

Dash یک پیشرو در طراحی و ساخت مینیمالیستی است. کیف پول باریک و پریمیوم مردانه آنها دارای طراحی براق و جذاب است که بدون جلب بسیاری از طرح های دیگر ، راحت در جیب شلوار شما جای می گیرد.


3. WALLET CLIP MONEY SLIM LETHNIC & BIFOLD CARD Holder Card Business

کیف پول کلیپ پول Lethnic


بررسی در AMAZON

Lethnic به دلیل صنایع دستی شناخته شده است و مطمئناً با داشتن دست ساز کیف پول پولکی لاغری دستمال و دارنده کارت ویزیت چرمی Bifold می درخشد.


در ضمن استفاده از چرم اصل گاو گاو که ماندگار و ساخته شده برای ماندگاری است ، آنها همچنین از کالاهای دیگر چرمی مد با توجه عالی به جزئیات استفاده می کنند.


علاوه بر کیفیت و دوام بالایی که دارند ، کیف پولهای لتونیک ضد آب و ضد خش هستند ، در حالی که دارندگان کارت ویزیت Slim Money Clip و Bifold Leather Business Card شامل فن آوری مسدود کننده RFID برای محافظت در برابر دزد دیجیتال هستند.


این کیف پول دارای طراحی باریک و سبک است که هنوز هم به اندازه کافی اتاق برای نگه داشتن 10 کارت از هر نوع و همچنین پول نقد زیادی دارد.


ما به خصوص طراحی آن را دوست داریم ، از جمله اینکه دارای جیب جلویی با بند کش است که دسترسی آسان به کارتهای روزمره و شناسایی شما را فراهم می کند. همچنین دو شیار کارت داخلی ، یک پنجره شناسه و یک کلیپ پول وجود دارد.


ما فکر می کنیم شما همچنین دوست دارید چطور به لطف یک تمساح برج تمساح ظاهر زیبایی را به نمایش بگذارید. طراحی جذاب آن به همراه ساخت و سازهای حداقل و در عین حال کاربردی ، آن را به یک کیف پول عالی عالی که برای هر مناسبت ایده آل است ، تبدیل می کند.


آخرین نسخه Lethnic نشان دهنده مرحله بعدی در سری Wallet Clip Wallet با ارتقا در طراحی و عملکرد است.


نه اینکه با نسخه های قبلی نقص وجود داشته باشد ، بلکه Lethnic شرکتی است که همیشه به دنبال نوآوری های جدید است ، و این کمک می کند تا آن را به یکی از بهترین مارک های کیف پول مردانه امروز تبدیل کند.


هر کیف پول Lethnic همراه با 30 روز ضمانت برگشت پول است که هرگونه نقص کارخانه را پوشش می دهد. فقط با شرکت تماس بگیرید و آنها به شما بازپرداخت بدون دردسر می دهند.


طرفداران

صنایع دستی دست ساز

طراحی پیشرفته

این کیف پول باریک است که هنوز هم می تواند همه چیزهایی را که برای حمل خود با خود حمل می کنید ، نگه دارد

CONS

برخی از بازرسان می گویند که کلیپ پول به اندازه کافی بادوام نیست

خط پایین

اگر به دنبال بهترین کیف پول مینیمالیستی هستید ، خودتان را مدیون این هستید که با دقت به دارنده کارت ویزیت لاغر Lethnic و Bifold چرم کارت ویزیت توجه کنید.


4- WALLET چرمی چرمی مردان

کیف پول چرمی Trifold چرم مردانه فسیلی


بررسی در AMAZON

بسیاری از مردان کیف پول های سه گانه را ترجیح می دهند و محصولات با کیفیت زیادی برای انتخاب وجود دارد ، از جمله چرمی چرمی مردان فسیل.


بسیاری از شما ممکن است نام ساعت فسیل را با ساعتهای جالب خود بشناسید ، اما برای مردان نیز کیف پولهای خوبی ایجاد می کنند که به نظر می رسد ، احساس خوبی دارند و به هر عملکردی که کیف پول باید انجام دهد خدمت می کنند.


همچنین با دوام است ، وقتی که نرمی و چسبندگی چرم آن را احساس کردید بسیار شگفت آور به نظر می رسد ، بسیاری از کاربران می گویند این کیف پول است که چندین سال به طول انجامید.


همچنین به نظر می رسد خوب است ، که مرسوم از محصولات فسیلی است و تقریباً به هر چیز دیگری مربوط می شود ، چه کمد لباس شما به سمت اتفاقی باشد و چه رسمی. اما زیبایی به چشم فرد بیننده است و عادت ما این نیست که محصولاتی را فقط بر اساس ظاهر در نظر بگیریم.


با این حال ، عملکردی چیزی است که ما واقعاً دوست داریم.


چرم Trifold چرم مردانه Fossil دارای فضای زیادی برای کارت های فراوان است ، زیرا دارای شش اسلات اعتباری است که هرکدام می توانند چندین کارت ، یک پنجره شناسه و یک محفظه قبض را در خود جای دهند.


این فضای بیش از اندازه کافی برای نگهداری هر آنچه شما نیاز دارید ، می باشد ، اما به نظر نمی رسد "ظاهر ناخوشایند" از کیف پولهای دیگر.


با این حال ، به نظر می رسد که چطور به نظر می رسد ، چرم Trifold مردان Fossil یک سبک بی انتها دارد که طی یک یا دو سال دیگر به نظر نمی رسد. این مهم برای کیف پول است که ساخته شده است برای سالها استفاده شما را فراهم کند.


طرفداران

ساخته شده از چرم نرم 100٪

به اندازه کافی اتاق برای نگه داشتن همه چیز شما نیاز دارید

یک ظاهر طراحی شده بی موقع

CONS

ممکن است کمی حجیم تر از طرح های مینیمالیستی احساس کند

baldingbeards

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد