اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

5 نکته برای ایجاد یک کسب و کار اینترنتی موفق

افرادی که تصمیم دارند کار "9 تا 5" خود را به نفع راه اندازی تجارت وبلاگ نویسی ، وب سایت تجارت الکترونیکی یا سرانجام نوشتن و چاپ کتاب در مورد Kindle کنار بگذارند ، تقریباً همیشه با حسن نیت هستند اما ممکن است درک درستی از آنچه لازم است نداشته باشند برای موفقیت در تجارت


البته ، تعیین اهداف بزرگ و رویای بزرگ خوب است ، اما به طرز کسب و کار اینترنتی گاسی وب  شگفت انگیزی بسیاری از کارآفرینان جوان و بازرگان در مراحل مختلف توسعه کسب و کار ، آنچه را که برای رسیدن به اهدافشان کاملاً لازم است ، درک نمی کنند یا نمی توانند درک کنند. مطمئناً ایجاد درآمد یک میلیون دلاری در مدت پنج سال از شروع فعالیت با یک تجارت آنلاین ، هدفی تحسین برانگیز است. با این حال ، آیا می دانید برای رسیدن به آنجا و اطمینان از اینکه "فلش امروز" امروز نمی شوید چه کاری انجام می شود؟


با توجه به این مهم ، در اینجا پنج نکته در مورد موفقیت در تجارت آنلاین آورده شده است ایرنا که در صورت رعایت آنها ، شما و تجارتتان برجسته می شوند و به شما در رسیدن به اهداف کمک می کنند:



1. خودتان باشید!

کسب و کار شما توسعه دهنده شماست ، مهم نیست که در حال حاضر کوچک یا بزرگ باشد. با درک دیگران از برند شما و در نهایت احساسی که در مورد تجارت با شما دارند ، موفقیت یا شکست خواهد یافت. همه جنبه های تجارت شما (خدمات مشتری ، ایجاد محصول ، دفتر کار) باید به ارزش های شما احترام بگذارند.


ضرب المثل قدیمی که مردم دوست دارند با افرادی که "آنها را می شناسند ، دوست دارند و به آنها اعتماد دارند" تجارت کنند ، امروز حتی صادقانه تر است. حتی با بزرگترین شرکت ها ، مردم می خواهند مدیر عامل شرکت را به نمایندگی از شرکت بیرون بیاورند و از طرف آن صحبت کنند.


اصالت اصلی است. شما باید باشید ، چه نوع صاف و پیچیده ای باشد و چه فردی با لبه های ناصاف و مطابقت. فقط شما می دانید که چه چیزی برای شما و مخاطبان هدف شما مفید است ، اما چیزی که می تواند شکست را تضمین کند معتبر نبودن است.


اگر نماینده کسب و کارتان راحت نیستید ، باز هم می خواهید نوعی پرسونا برای نمایندگی شرکت و نام تجاری خود ایجاد کرده و تا آنجا که ممکن است تجارت خود را انسانی کنید.


2. تحویل بیش از حد

با محصولات و خدمات خود معیارهایی را برای خود تعیین کنید و سعی کنید از آنها به سادگی عبور کنید!


این امر به ویژه در مورد پیشنهادات اولیه شما بسیار مهم است ، زیرا اولین برداشت قوی ممکن است به معنای انبوه مشتری باشد. فقط لذت بخشی از چهره مردم را تصور کنید زیرا آنها احساس می کنند که پایان بهتری را در این معامله کسب کرده اند! این پاداش شماست که با این همه هزینه کم (یا منطقی کم) ارزش زیادی داده اید. مطمئناً ، انتظارات دائماً زیاد خواهد بود ، اما این همان شکلی است که باید باشد.


توجه: وقتی به "کم هزینه" اشاره می کنم ، به قیمت واقعی اشاره نمی کنم. در واقع من معتقدم که رقابت در قیمت بهترین راه برای رقابت نیست. بلکه درک قیمت باید از دیدگاه مشتریان و مشتریان شما بسیار ارزشمند تلقی شود. حتی اگر قیمت های برتر را شارژ می کنید.



تحویل بیش از حد به معنای فراتر رفتن از وظیفه است که در همه زمان ها تبدیل به نه تنها یک تجارت مناسب بلکه یک رهبر بازار شوید که همه دیگران آن را تحسین و حسادت می کنند.


به یاد داشته باشید هدف مشتری انجام فروش نیست ، بلکه هدف از فروش مشتری گرفتن است. اولین تجربه خرید آنها با شما یک تجربه عالی است و آنها به خرید محصولات شما ادامه می دهند و باعث افزایش ارزش مادام العمر مشتریان شما می شوند و درآمد شما را به حداکثر می رسانند.


3. تمرکز خود را بر خدمت ، فروش نگذارید

"اگر به اندازه کافی دیگران کمک کنید آنچه را که می خواهند بدست آورید" جمله مشهوری است از Zig Ziglar افسانه ای (2012 - 1926) و این چیزی فراتر از یک عبارت سریع است که باید در مهمانی های کوکتل بریزید. آموزش و مربیگری به عنوان مشاغل "بخشنده" شناخته می شوند ، اما در قرن بیست و یکم ، مشاغل بیشتری مجبورند برای جلب اعتماد مشتری و در نهایت فروش ، تکنیک های خود را تطبیق دهند.


بیاموزید که چگونه مشکلات ، نگرانی ها و مسائل بازار هدف خود را شناسایی کنید تا پیشنهادات خود را به عنوان بهترین راه حل در بازار ایجاد و موقعیت یابی کنید. هرچه بهتر بتوانید با آنها کار کنید و با نوشتن متن موثر با آنها صحبت کنید ، بیشتر درک خواهند کرد که شما واقعاً راه حل مشکلات آنها هستید.


"چقدر می توانم برای خودم درآمد کسب کنم؟" پاسخ: هرچقدر که این کلیشه به نظر برسد ، حتی به پول فکر نکنید. به عنوان یک فرد تجاری ، پول واقعی همیشه از نشان دادن مزایای خدمات و محصولات شما به مشتری ایده آل برمی گردد.


4. با مشتریان خود در همان جایی که هستند دیدار کنید

در بخش عمده ای از شبکه های اجتماعی ، جهان در حال گذار از یک اقتصاد مبتنی بر فروش تحت سلطه شرکت ها به یک اقتصاد مبتنی بر اعتماد است. در گذشته ، شرکت های غالب می توانستند بر روی وفاداری به برند "کور" از مشتریان برای تضمین سود ثابت حساب کنند ، حتی اگر محصولات و خدمات پس از فروش آنها بسیار کم باشد.


دیگر نه. امروزه ، رقابت جهانی واقعاً در بسیاری از صنایع وجود دارد و کمترین ضعف یا ضعف نشان داده شده توسط شرکتها به سرعت در معرض دید کاربران قرار می گیرد ، و توسط رقبا بی رحم مورد سو، استفاده قرار می گیرد. صنعت خودرو یک مثال عالی است. مهم نیست که شرکت های بزرگ (به عنوان مثال جنرال موتورز ، تویوتا) این قدرت را دارند که در صورت عدم موفقیت آنها را به زانو درآورند

رساندن. رسانه های اجتماعی معمولاً با صنعت هواپیمایی نیز دوستانه نیستند ، اما خطرات برای مشاغل کوچکتر که وقت و هزینه ای برای سرمایه گذاری در مدیریت اعتبار آنلاین ندارند ، بدتر است.


از طرف مثبت ، در صورت استفاده صحیح از آن ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و فیس بوک فرصت بسیار خوبی را برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک فراهم می کند زیرا این یک روش عالی برای وفادارترین و مشتاقترین مشتریان شما است تا عشق و هیجان خود را برای شرکت و برند شما به اشتراک بگذارند.


5. نگرش قدردانی داشته باشید

فراموش کردن افرادی که به شما مشاوره می دهند ، شما را با عرضه کنندگان اصلی آشنا می کنند یا به عنوان هیئت مدیره ایده های دیوانه شما عمل می کنند ، بسیار آسان است. صادقانه بگویم ، بسیاری از آنها تصور نمی کنند که شما دیگر با آنها تماس نمی گیرید. آنها می دانند که شما مشغول هستید و تعهدات زمان بری دارید.


با این حال ، بخشی از آنچه داستان های موفقیت را برجسته می کند ، توجه به جزئیات اندک است و تماس با مربیان خود برای گفتن "متشکرم" واقعاً بسیار طولانی است. بنابراین اگر یک معلم ، کارفرمای سابق یا مربی تجارت در فلوریدا بازنشسته شده باشد و دیگر بخشی از صحنه نباشد ، چه می شود. آنها از این حرکت شما بسیار بیشتر قدردانی خواهند کرد زیرا به آنها یادآوری می کند که به کسی کمک کردند تا به اهداف خود برسد. این همچنین می تواند منجر به فرصت هایی شود تا شما را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهند ، از موفقیت شما به عنوان مطالعه موردی استفاده کنند و به طور بالقوه بازدید و فروش بیشتری را به سمت تجارت شما سوق دهند.


با توجه به یک نکته عملی تر ، برقراری ارتباط با اعضای اصلی حلقه نزدیک شما به آنها دلیلی می دهد که به پیشرفت خود ادامه دهند و در آینده حتی بیشتر به شما کمک کنند. این کار می تواند به صورت فردی به فرد انجام شود یا حتی از طریق خبرنامه ایمیل تسهیل شود.


این پنج مرحله ساده را دنبال کنید و مطمئناً پایه ای برای یک تجارت طولانی مدت ، پایدار و سودآور ایجاد خواهید کرد.

thebalancesmb

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد