اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

استراتژی رایگان کسب درآمد از اینستاگرام

با اطمینان 100٪ می توانم بگویم که اینستاگرام در بین انسانهایی که من می شناسم برنده پلتفرم اجتماعی مورد علاقه است. اما چرا مردم اینستاگرام را خیلی دوست دارند؟


رایج ترین پاسخی که هنگام پرسیدن این سوال از دوستان ، خانواده و آشنایان خود می شنوم این است: "تصاویر!" در سال 2017 ، شرکت مدیریت دارایی های دیجیتال وبدم خاطرنشان کرد که سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بصری سریعتر از سیستم عامل های متنی رشد می کنند.


instagram-use-stats

اینستاگرام زیبایی افراد را با فیلترها و ابزارهای ویرایش آسان می کند. مردم به طور طبیعی به این عکسهای زیبا جذب می شوند و بیشتر آرزو می کنند - به ذکر روانشناسی مربوط به دریافت "پسندیدن" در عکسهای خود ، و همچنین عنصر FOMO موجود در هنگام عقب ماندن از پست دوستان شما. همه اینها باعث می شود که اینستاگرام کمی اعتیاد آور باشد.


بنابراین آمار چه می گوید؟ خوب ، در حال حاضر بیش از 1 میلیارد حساب اینستاگرام هر ماه فعال است ، که 80 درصد این حساب ها حداقل 1 کسب و کار را دنبال می کنند! علاوه بر این ، 60 درصد مردم گزارش می دهند که محصولات جدید را در اینستاگرام کشف کرده اند. این آمار به تنهایی باید به صاحبان مشاغل اشاره کند که اگر در اینستاگرام نباشند ، کاملاً باید باشد.

instagram-account-user-stats

با فرض اینکه قبلاً به روند اینستاگرام پیوسته اید ، ممکن است از خود بپرسید که چه کارهای بیشتری می توانید انجام دهید و پیام های اینستاگرامی شما چه تاثیری در خط اصلی کسب و کار شما دارند؟ اینجا جایی است که ما میتوانیم کمک کنیم.


در این راهنما ، شما با اصول لازم برای تعریف استراتژی بازاریابی اینستاگرام آشنا خواهید شد. ما موارد زیر را پوشش خواهیم داد:


چگونه می توان هدف کمپین بازاریابی اینستاگرام خود را تعریف کرد

چگونه مخاطبان مناسب اینستاگرام را هدف قرار دهیم

نحوه تنظیم بودجه بازاریابی اینستاگرام

چگونه می توان یک هدیه موثر و سازگار در اینستاگرام ایجاد کرد

داشتن یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام به روشنی مشخص برای دستیابی به اهداف اجتماعی و رسانه های اجتماعی شما کلیدی است. اولین قدم در این فرآیند تعریف اهداف خود است.


تعریف اهداف بازاریابی اینستاگرام شما

اکنون که آماده اید حساب کاربری اینستاگرام خود را از یک مسیر استراتژیک پایین ببرید ، زمان آن فرا رسیده است که در ابتدا دلیل ارسال محتوای خود را در آنجا مشخص کنید. آیا شما امیدوارید که آگاهی از برند را افزایش دهید ، لیدهای جدیدی را جمع آوری کنید ، لیدهای گرم را تبدیل کنید یا شاید برای ساختن سفیران برند با مشتریان ارتباط برقرار کنید؟


شاید حساب شما برای انجام بیش از یکی از این موارد ایجاد شده باشد ، اما داشتن یک هدف مشخص قبل از ایجاد هر پست به شما کمک می کند تا حساب شما بر روی آنچه که در نهایت می خواهید به آن دست یابید متمرکز شود.


هدف اصلی شما ، استراتژی رشد اینستاگرام شما را آگاه خواهد کرد. به عنوان مثال ، شما ممکن است در حال تلاش برای افزایش آگاهی از برند با بودجه بیشتری باشید. استراتژی شما احتمالاً اجرای تبلیغاتی است که شبکه گسترده ای از افراد مرتبط را هدف قرار می دهد تا بیشتر در معرض نام تجاری شما قرار بگیرند.


نحوه افزایش تعامل تبلیغات اینستاگرام

از طرف دیگر ، اگر هدف اصلی شما تقویت وفاداری مشتری است ، استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما احتمالاً شامل اجرای برخی از مسابقات مشتری برای افزایش تعامل و همچنین تهیه مطالب آموزشی (مانند آموزش های ویدئویی و پست های تعاملی مرتبط با منابع اضافی) برای به مشتریان خود کمک کنید تا استفاده خود از محصولات و / یا خدمات شما را افزایش دهند.


پالایش مخاطبان اینستاگرام

پس از تعیین اهداف ، وقت آن است که مخاطبان خود را اصلاح کنید. اگر در گذشته با Ad Manager فیس بوک تجربه داشته اید ، این مرحله باید بسیار آسان باشد - شما از همان پلت فرم استفاده می کنید ، اما برای Instagram.


مدیر تبلیغات به شما امکان می دهد مخاطبان خود را بر اساس پارامترهایی از دامنه سنی و موقعیت مکانی تا هدف گذاری دقیق جمعیتی ، علاقه و رفتاری بسیار شخصی سازی کنید. همچنین می توانید مخاطبان سفارشی یا ظاهری خود را برای بارگذاری لیستی از افرادی که قبلاً با تجارت شما تعامل داشته اند ، ایجاد کنید.


به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما می خواهید زنان میانسالی را که از دانشکده پزشکی هاروارد فارغ التحصیل شده اند ، علاقه مند به پخت و پز هستند و در طی 61-90 روز یک سالگرد دارند را هدف قرار دهید. شما فقط می توانید این کار را انجام دهید!


مخاطب-اینستاگرام-هدف قرار دادن دقیق

اصلاح مخاطبان قبل از اجرای یک کمپین جدید اینستاگرام با رسیدن به افراد مناسب در بالای استراتژی خود باقی می مانید. (فقط بیش از حد مشخص نکنید در غیر اینصورت مخاطبان شما اندک خواهند بود.)


تنظیم بودجه بازاریابی اینستاگرام

اکنون زمان تعیین بودجه اینستاگرام خود فرا رسیده است. خبر خوب این است که کمی پول می تواند کمک زیادی به اینستاگرام کند ، به خصوص اگر مخاطبان شما برای رسیدن به افراد مناسب تصفیه شده باشند.


پس چقدر باید هزینه کنید؟ خوب ، اول از همه ، شما باید در نظر بگیرید که آیا می خواهید از بودجه روزانه یا مادام العمر استفاده کنید. بودجه روزانه به شما اطمینان می دهد که هرگز بیش از X دلار در روز برای تبلیغات خود هزینه نمی کنید. بودجه مادام العمر از نظر میزان صرف هر روز انعطاف پذیرتر است و به شما امکان می دهد برای مدت زمان طولانی تری بودجه تعیین کنید.


اگر بودجه شما محدودتر است ، ممکن است منطقی تر باشد که با بودجه روزانه شروع کنید و سپس با گذشت زمان تحلیل کنید. گفتن اینکه چه مقدار باید روزانه هزینه کنید دشوار است ، اما هنگامی که تبلیغات شما شروع به پخش می کند ، می توانید از طریق آزمون و خطا یک نقطه شیرین پیدا کنید.


که در

بودجه بندی مخاطب-هدف-stagram-custom

در مرحله بعدی می خواهید تعیین کنید که چگونه می خواهید تحویل آگهی خود را بهینه کنید. این دوباره به هدفی که در ابتدای روند تعیین کرده اید برمی گردد. اگر به دنبال جلب بازدیدکنندگان وب سایت در یک صفحه خاص هستید ، بهینه سازی برای پیوندهای کلیک شده منطقی است. از طرف دیگر ، اگر آگاهی از برند شما هدف شما باشد ، ممکن است بخواهید برای برداشت ها بهینه شوید.

خبر آنلاین

https://www.wordstream.com/blog/ws/2018/08/09/instagram-marketing-strategy

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد