اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

10 نکته که قبل از انتقال چربی صورت باید بدانید

انتقال چربی صورت که به عنوان تزریق چربی یا پیوند چربی نیز شناخته می شود، حجم صورت را افزایش می دهد تا چین و چروک، خطوط و توخالی ها را کاهش دهد. بسیاری از افراد توجه زیادی به این روش دارند که از بافت طبیعی برای بهبود ظاهر صورت استفاده می کند. در اینجا 10 نکته را برای کسانی که قصد انتقال چربی صورت را دارند جمع آوری کرده ایم.

1. انتقال چربی نانو بهترین نتایج را ارائه می دهد

این روش پیشرفته انتقال چربی به جراح امکان کنترل بیشتر در هنگام درمان نواحی کوچک صورت مانند پلک پایین و خطوط ریز را می دهد. همچنین کبودی کمتر، درد کمتر و تورم کمتری وجود دارد که باعث می‌شود بهبودی سریع‌تر و راحت‌تر شود.


2. به نواحی متعدد صورت می پردازد

پیوند چربی صورت می تواند حفره ها و حفره ها را برطرف کند و در عین حال پوست را در چندین نواحی سفت کند. اینها شامل نواحی اطراف دهان، پنجه کلاغی اطراف چشم و نواحی فرورفته در اطراف صورت است.


3. خطر واکنش آلرژیک کاهش می یابد

از آنجایی که فیلر مورد استفاده برای افزایش حجم صورت، بافت طبیعی بدن بیمار است، برخلاف فیلرهای مصنوعی، خطر واکنش آلرژیک کمی وجود دارد.


4. مزایای انتقال چربی می تواند چندین سال طول بکشد

اگرچه نتایج انتقال چربی می‌تواند کمی غیرقابل پیش‌بینی باشد، اما زمانی که به نتایجی که می‌خواهید برسید، ممکن است سال‌ها از آن لذت ببرید.


5. جراح پلاستیک بهترین گزینه است

برای ایمنی و بهترین نتایج، بیماران باید یک جراح پلاستیک دارای مجوز بورد را انتخاب کنند. این فرآیند بیش از تزریق را شامل می شود. پیوند بافت زنده از یک قسمت بدن به قسمت دیگر است.


6. انتقال چربی نانو را می توان با لیزر درمانی ترکیب کرد

انتقال نانو چربی ما می تواند به عنوان یک روش مستقل یا ترکیب با لیزر درمانی برای بهبود حجم و بافت صورت انجام شود. همچنین می‌توان آن را با لیفت صورت ترکیب کرد تا انتقال بین گونه بالایی و پلک پایین را صاف کند.


7. انتقال چربی صورت بیشتر از پرکننده ها طول می کشد

درمان های تزریق چربی بیشتر از تزریق پرکننده های پوستی طول می کشد زیرا برداشت و تصفیه چربی طبیعی یک مرحله اضافه به این فرآیند است. درمان پیچیده تر است زیرا بافت زنده را از یک قسمت بدن به قسمت دیگر منتقل می کند. این روش تحت بی حسی موضعی با مقدار کمی چربی انجام می شود. جلسات اضافی ممکن است لازم باشد زیرا برخی از چربی های پیوند شده ممکن است پس از انتقال زنده نمانند.


8. بهبودی یک هفته تا 10 روز است

در طول ریکاوری انتقال چربی صورت، باید انتظار کمی تورم برای سه تا چهار روز داشته باشید که ظرف 10 روز پس از درمان کاهش می یابد. ناراحتی حداقل است، و محل های اهدا کننده برای 10 تا 21 روز کبود باقی می ماند.


9. صبر لازم است

پس از کاهش کبودی و تورم، ممکن است چندین هفته طول بکشد تا شما به طور کامل به فواید آن پی ببرید. ممکن است تا سه ماه طول بکشد تا بتوانید نتایج نهایی خود را ببینید.


10. ممکن است نیاز به تزریق های متعدد داشته باشید

بقای چربی پیوند شده در محل درمان غیرقابل پیش بینی است و نمی توان آن را تضمین کرد. از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است و به بقای چربی پیوند شده و صاف شدن ناحیه بعد از درمان های اولیه بستگی دارد.


بیشتر بدانید

اگر قصد تزریق چربی به صورت را دارید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چگونه این درمان می‌تواند به شما در دستیابی به اهداف زیبایی کمک کند، می‌خواهید، امروز مشاوره خود را با دکتر جیسون کوپر جراح پلاستیک آموزش دیده در هاروارد رزرو کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد