اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

10 تا از عوارض کاشت مو که باید از آنها آگاه باشید

طاسی یک پدیده وابسته به سن نیست. این ممکن است برای هر کسی و مهمتر از آن در هر سنی اتفاق بیفتد. در مردان، طاسی ممکن است به دلیل تغییرات هورمونی ایجاد شود. هنگامی که فردی از طاسی رنج می برد، علامت اولیه این است که مو به تدریج کوتاه تر و ظریف تر می شود تا زمانی که موهای جدیدی رشد نکند.


درماتولوژی بخش مربوط به روش های کاشت مو بدون جراحی است. در طول عمل کاشت مو، جراح معمولاً یک تکه مو را از قسمت پشت سر به قسمتی که طاسی در آن رخ داده است، منتقل می کند.



 

بیمار معمولاً تحت بیهوشی است بنابراین در طول عمل احساسی ندارد. با این حال، همه چیز هزینه دارد، و نه فقط از نظر پول. برخی از عوارض جانبی شدید کاشت مو وجود دارد که بیماران باید قبل از اقدام به عمل از آنها آگاه باشند.

10 عوارض جانبی کاشت مو؟

پس از تکمیل عمل کاشت مو، پزشک داروهای ضد درد تجویز می کند. در این مرحله بهبودی است که بیشتر افراد قربانی عوارض جانبی کاشت مو می شوند. در اینجا 10 عارضه جانبی مهمی که افراد باید به آنها توجه داشته باشند آورده شده است.


1. خونریزی پوست سر

خونریزی یکی از شایع ترین عوارض کاشت مو است. در موارد نادر، خونریزی یکی از عوارض جانبی احتمالی عمل کاشت مو است. در حالی که برخی از خونریزی ها به احتمال زیاد ممکن است رخ دهد، با اقدامات ساده، به راحتی قابل درمان است. با این حال، خونریزی مداوم ممکن است نیاز به بخیه های اضافی داشته باشد.


2. عفونت های پوست سر

از دیگر عوارض کاشت مو می توان به عفونت پوست سر اشاره کرد. عفونت ناشی از پیوند مو اگرچه نادر است، اما همچنان یک عارضه جانبی احتمالی است. با این حال، یک مورد از هزاران مورد، جایی است که عفونت رخ می دهد.


3. نازک شدن دور مو

نازک شدن مو دوباره یکی از عوارض جانبی نسبتا رایج کاشت مو است. این پدیده همراه با ریزش مو می تواند بلافاصله پس از یک جراحی موفقیت آمیز رخ دهد. حتی منطقه آسیب دیده نیز ممکن است از این پدیده رنج ببرد. با این حال، این عمل رکود معمولا دائمی نیست.


پرطرفدار بخوانید: رژیم غذایی سالم برای موهای سالم.


4. خارش

از هر 10 بیمار، به طور متوسط، حداقل سه نفر هستند که خارش پوست سر را تجربه می کنند. بنابراین، خارش نیز یکی از شایع ترین عوارض کاشت مو است. در حالی که شدت خارش ممکن است متفاوت باشد، بهترین گزینه این است که قبل از اینکه شدیدتر شود آن را بررسی کنید. یکی از علل شایع خارش پوست سر، ایجاد دلمه است که با استفاده منظم از شامپو به راحتی قابل درمان است. در صورتی که تحریک مشکل را برطرف نکند و فراتر از حد تحمل افزایش یابد، باید با یک متخصص پزشکی مشورت کنید. روغن های مرطوب کننده خاصی وجود دارد که به درمان این مشکل کمک می کند


5. جای زخم

پس از کاشت، جای زخم نیز در لیست عوارض کاشت مو قرار دارد. تعداد کمی از موارد پیوندی وجود دارد که افراد بیشتر از دیگران مستعد ایجاد اسکار هستند. جای زخم به ویژه در مواردی که بیماران روش کاشت موی نواری را انتخاب کردند، رایج است. با درمان مناسب پزشکی، این یکی از عوارض کاشت مو است که به راحتی قابل درمان است.


همچنین بخوانید: فواید کشک برای سلامتی مو.


6. کیست

کیست ها برآمدگی هایی به اندازه جوش هستند که به ندرت بدخیم می شوند. کیست نیز یکی از عوارض جانبی اصلی کاشت مو است. اگر بیمار به دلیل فشار دادن فولیکول های مو به عمق لایه ها، آسیب به پوست سر را تجربه کرده باشد، ممکن است از تشکیل کیست رنج ببرد. اگرچه کیست به راحتی قابل درمان است، اما موضوع ناآگاهی نیست. فرد باید به دنبال مشاوره پزشکی مناسب برای کیست باشد.


7. سکسکه

5 مورد از 100 مورد کاشت مو وجود دارد که بیماران سکسکه را به عنوان یکی از عوارض کاشت مو تجربه می کنند. علت ارتباط سکسکه و عوارض کاشت مو مشخص نیست، اما پس از شروع، سکسکه می تواند تا چند روز ادامه یابد.


حتما بخوانید: علل ریزش مو در زنان


8. درد

در حالی که بسیاری از جراحی ها منجر به درد شدید بعد از عمل می شود، این یکی از عوارض جانبی کاشت مو نیز می باشد. در زمان رشد دردها، داروها می توانند به رفع مشکل کمک کنند، اما در بیشتر موارد، درد نسبتاً قابل تحمل است. در بیشتر موارد، درد یک عارضه جانبی موقتی است و پس از مدتی به راحتی از بین می رود.


9. تورم

تورم یکی از عوارض جانبی نسبتا نادر کاشت مو است. مناطقی که معمولا تحت تاثیر قرار می گیرند پیشانی و چشم ها هستند. در حالی که میانگین زمانی که تورم طول می کشد چند روز است، در موارد شدید، ممکن است بیشتر طول بکشد.


همچنین بخوانید: راه حل هایی برای سفید شدن زودرس مو.


10. بی حسی

بی حسی یکی از عوارض غیر قابل اجتناب کاشت مو است. میانگین زمان برای کاهش بی حسی نزدیک به 18 هفته است. اما در مواردی که بیماران حتی پس از گذشت 18 هفته نیز این بی حسی را احساس می کنند، باید به پزشک مراجعه کنند.


بردن

هر نوع عمل پزشکی شامل چندین عامل خطر است. قبل از انجام کاشت مو، توصیه می شود که بیماران تحقیقات مناسبی انجام دهند و ببینند که چه گزینه ای برای آنها مناسب است. اگر خطرات بیشتر از پاداش باشد

پیروی از مسیر طبیعی چیزها به جای گذراندن یک مصیبت، گزینه ای بسیار امن تر است.


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد