اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

برای شروه کسب و کار اینترنتی چه چیزی لازم است؟ (آپدیت جدید)

5. تجارت اجاره ای تعطیلات

تجارت اجاره تعطیلات در حال رونق است. اگرچه تنها ذکر آن ممکن است شما را به فکر تیتان های میلیارد دلاری مانند AirBnB یا HomeAway بیندازد ، اما مشاغل خاصی مانند مایکل جوزف با دعوت از خانه و جو پولین با عنوان Luxury Retreats و بسیاری دیگر در بازارهای مختلف وجود دارد. وقتی نوبت به خانه های اجاره ای تعطیلات و مدیریت اجاره تعطیلات می رسد ، شرکت ها با توجه به موقعیت مکانی و سطح مدیریت ، در ازای اجاره ناخالص بین 10 تا 40 درصد درآمد کسب می کنند.


راه اندازی و ایجاد مشاغل اجاره ای در تعطیلات ممکن است به برخی از دارایی های عرق همراه با راه حل مناسب نرم افزار کلید در دست برای کمک به شما در سازماندهی امور به عنوان سطح شیب دار رزروها نیاز داشته باشد ، اما اگر به جزئیات توجه زیادی داشته باشید ، پس این یکی از بهترین مشاغل است. می توانید بصورت آنلاین شروع کنید مطمئناً ، این در دنیای واقعی عمل می کند ، اما حضور وب و مهارت های بازاریابی شما واقعاً همان چیزی است که این تجارت را تعریف می کند و به موفقیت آن کمک می کند.


اگر اصلاً به صنعت مهمان نوازی علاقه مند هستید و در یک مکان توریستی زندگی می کنید ، این یک تجارت عالی است که می تواند سریع درآمد کسب کند. شرکت هایی مانند Lodgix ، Lodgify و 365 Villas برای ساخت سریع و مدیریت مشاغل مدیریت اجاره تعطیلات بسیار عالی راه حل های کلیدی را ارائه می دهند.


مرتبط: 10 گزینه میزبانی علاوه بر Airbnb #TravelHosting


6. تجارت وبینار

من می دانم که شما چه فکر می کنید چگونه تجارت وبینار را شروع می کنیم؟ خوب ، وبینارها یکی از بهترین راه هایی است که می توانید هر چیزی را به صورت آنلاین بفروشید. بهترین قسمت؟ شما حتی به محصول خودتان احتیاج ندارید. گورو وبینار ، جیسون فلادلین ، بنیانگذار Rapid Crush ، از طریق وبینارها فروش 100 میلیون دلاری خوبی را در شمال کسب کرده است ، که به شما قدرت مطلوب این رسانه برای فروش را نشان می دهد.


وبینار مخاطبان درگیر خود را ارائه می دهد که آماده و مایل به خرید هر آنچه که شما ارائه می دهید هستید. من به عنوان یک دانشجوی پرشور این رسانه ، یافته ام که نتایج انفجاری در یک وبینار با ساختار مناسب در انتظار است. افرادی مانند لیز بنی ، نیل پاتل و راس روفینو کاملاً با وبینارها آن را خرد کرده اند.



بهترین راه برای راه اندازی تجارت وبینار یافتن محصولی است که بتوانید آن را تبلیغ کرده و از آن عقب بمانید. سپس ، یک وبینار عالی بسازید. Perfect Webinar فرمولی است که در ابتدا توسط Fladlien ساخته شد اما بعداً توسط Russell Brunson به بازار انبوه عرضه شد. برونسون همچنین یک نرم افزار با جیم ادواردز به نام Funnell Scripts ایجاد کرده است ، که یک نرم افزار خارق العاده است که به شما کمک می کند تا کل وبینار خود را از جمله کپی برای تبلیغات و کش رفتن بسازید.


به هر روشی که به آن نزدیک شوید - خواه تجارت فعلی داشته باشید و یا فقط می خواهید به عنوان یک شرکت وابسته بفروشید - برخی از بهترین سیستم عامل های وبینار که می توانید در جهان استفاده کنید GoToWebinar و WebinarJam اندی جنکینز هستند.


مرتبط: 6 مرحله برای ایجاد Ultimate Webinar #NoBSPPrescription


7. مربیگری تجاری

مربیگری کسب و کار یک تجارت آنلاین پردرآمد است که می تواند به بازار گسترده کارآفرینان و صاحبان مشاغل در تلاش برای یافتن راه خود در دنیای تجارت کمک کند. اگر در زمینه تجارت متخصص هستید یا درک عمیقی از نیروهای بازار در زمینه خریدها دارید ، تبدیل شدن به مربی business می تواند به معنای آزادی مالی باشد.


افرادی مانند فرانک کرن و آنتونی رابینز کاملاً بر دنیای مربیگری تجارت تسلط دارند ، در حالی که چندین نفر دیگر نیز مسئول این اتهام هستند. بهترین رویکردی که می توانید در این صنعت داشته باشید این است که مقدار باورنکردنی ارز را از قبل ارائه دهید و سپس از مردم بخواهید که به شما اعدام را پرداخت کنند.


الیور تالامایان ، یکی دیگر از مربیان تجاری بسیار موفق ، از این روش به عنوان استراتژی اصلی خود برای جلب مشتری و مشتری استفاده می کند. ابتدا تجارت را تجزیه و تحلیل می کنید و می فهمید امروز کجاست ، سپس کشف می کنید که در کجای جاده قرار دارند و سپس رویکردی را برای رسیدن آنها به آنجا رقم می زنید.


درک و اجرای موفقیت آمیز یک استراتژی م isثر در اینجا مهم است. شما می خواهید کسب و کار اینترنتی به خود اعتماد به نفس ایجاد کنید ، و برای انجام این کار ، اینجا اغلب به اثبات اجتماعی خوبی نیاز کسب و کار آنلاین دارید. به همین دلیل ، اگر می خواهید یک کسب و کار مربیگری تجاری موفق را راه اندازی کنید ، ابتدا برخی از مشتریان را بگیرید و به آنها کمک کنید تا موفق شوند. سپس ، گواهی نامه های قدرتمند آنها را دریافت کنید ، و فقط در این صورت است که می توانید واقعاً خود را برای گرفتن نرخ بلیط بالا تعیین کنید.


برونسون همچنین در مورد انجام این کار قبل از شروع حلقه داخلی صحبت می کند. او با کمک به مشاوره ، مربیگری و استقرار استراتژی های قدرتمند که به شرکت Canole کمک کرد ده ها میلیون دلار از یک قیف جداگانه جذب کند ، به او کمک کرد تا Organifi را به عنوان یک نیروگاه جهانی راه اندازی کند. پس از آن ، او به راحتی توانست پول های کلان را شارژ کند.

راهنمای خرید اجاق گاز صفحه ای

اجاق گاز علاوه بر اینکه متداول ترین اجاق گاز در خانه های اطراف انگلستان است ، راهنمای خرید انتخاب واضحی برای افراد حرفه ای است. ترکیبی از گرمای فوری ، تنظیم دقیق دما و سطح پخت و پز محکم آنها را در بسیاری از خانه های ما اصلی می کند.

با استفاده از گاز ، شما می توانید شعله را ببینید و بنابراین احتمال کمی وجود دارد که شما به طور تصادفی چیزی را مستقیماً روی منبع گرما قرار دهید ، مگر اینکه قصد آن را داشته باشید. علاوه بر این ، اگر مشکلی در جوش آمدن ظرف یا سوختن آن وجود داشته باشد ، می توان بلافاصله گرما را خاموش کرد بدون اینکه نیازی به برداشتن کامل ظرف از صفحه باشد.

اجاق گاز در مقایسه با نمونه های برقی خود ، کم مصرف ترین نوع دستگاه پخت و پز محسوب نمی شود. با این وجود ، به دلیل کنترل پذیری شعله ، شما می توانید قدرت را متناسب با اندازه ظرفی که استفاده می کنید تنظیم کرده و در نتیجه انرژی کمتری را هدر دهید.

اگرچه اجاق گاز از سطح شیشه تمیز و آسان مدل سرامیکی یا القایی بهره مند نیستند ، اما تکیه گاه های ظرف به راحتی تمیز می شوند و تکیه گاه های مینای دندان حتی قابل شستشو در ظرف هستند.

اجاق گاز

اجاق گاز با زمان گرم شدن و خنک شدن سریع ، مقرون به صرفه ، کاربردی و استفاده از آن آسان است. برخی از کاربران ممکن است هنگام پاک کردن تکیه گاه های قابلمه ، درب های مشعل و غیره ، آنها را کمی ساده تمیز کنند اما اگر به دنبال یک حرفه حرفه ای برای آشپزخانه خود هستید ، این کار شما را عقب نمی اندازد. اندازه قابلمه هایی که مرتباً استفاده می کنید را در نظر بگیرید زیرا در اندازه مشعل مورد نظر شما تأثیر می گذارد. اکنون بسیاری از مدل های ما یک مشعل بزرگ wok برای حداکثر توان خروجی ارائه می دهند.


 
بهره وری
بدون شک ، اجاق القایی تا حد زیادی کارآمدترین است. با استفاده از فن آوری القایی فقط از انرژی مورد نیاز برای گرم کردن ظرف و نه کل منطقه استفاده می شود. با اندازه های شعله ای که به درستی تنظیم شده اند ، اجاق گاز در لیست انواع اجاق گاز کارآمد است. با این حال ، استفاده نادرست با شعله کامل ، گرمای ناشی از انفجار در اطراف لبه های ظرف ، انرژی و هوای گرم زیادی را هدر می دهد. سرامیک ها در مقیاس کارایی بعدی با توان مصرف شده برای گرم کردن کل منطقه قرار دارند. در آخر ، اجاق گاز بشقاب جامد با صفحات ضخیم پخت و پز برای گرم شدن ، کمترین مصرف انرژی را دارد.

توصیه می کنیم دستگاه شما فقط توسط یک نصب کننده ایمن گاز ایمن نصب شده است.

سرعت
بدون شک اجاق القایی سریع ترین جوش است که یک ظرف را به جوش بیاورد ، و ثانیه ای از آن نزدیک به گاز است. اجاق های سرامیکی و سپس صفحات جامد با سرعت کم گرم می شوند و هنگام جوش خوردن کمترین واکنش را دارند تا خنک شوند. درجه حرارت روی یک اجاق القایی را می توان تقریباً سریعتر بر روی یک اجاق گاز تنظیم کرد تا جوش به حالت آرام بپاشد اما گاز به طور کلی سریعترین سرعت را دارد تا به طور کلی خنک شود.

منبع