اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

بهترین قهوه ساز 2020


امروزه سازندگان قهوه کارهای بیشتری نسبت به تهیه گلدان جو دارند. برخی از لوبیا را آسیاب می کنند ، برخی دیگر شیر را برای نوشیدنی های خاص مانند لاته ها و ماکیاتوس ها و بعضی از آنها حتی قهوه یخی درست می کنند. تست های آزمایشگاهی گسترده CR و بررسی های ما در مورد مدلهای برتر در اینجا - به شما کمک می کند تا لوازم خانگی مناسب برای آشپزخانه شما را وارد کنید.


ویژگی های جدید تنها پیشرفتهایی نیستند که اخیراً مشاهده کرده ایم. جینی لوی ، مهندس آزمایش CR که نظارت بر آزمایشگاه قهوه ساز را بر عهده دارد ، می گوید: "طی چند سال گذشته ، سازندگان قهوه نیز سریعتر از قبل دم کرده اند."


در زیر بررسی هایی از 12 از بهترین سازندگان قهوه که ما ارزیابی کرده ایم که در حال حاضر در بازار هستند ، به ترتیب حروف الفبا ذکر شده است. این لیست تنظیمات مختلفی دارد: قطره ، غلاف ، آسیاب و برنج ، سلف سرویس ، یک لیوان و دو قهوه / اسپرسو. اعضای CR برای رتبه بندی ها و مشخصات دقیق تر می توانند بر روی هر نام مدل کلیک کنند.


در آزمایشگاه سازنده قهوه ما ، تیم لویی آزمایش عملکرد دم کرده را انجام داده و زمان تماس (مدت زمانی که آب در محل شیرینی 195 درجه فارنهایت تا 205 درجه فارنهایت برای دم کردن قرار می گیرد) را برای هر سازنده قهوه در نظر می گیرد. برای دستگاههای یکبار مصرف (غلاف) ، مهندسین ما قوام و اندازه قوام فنجان های قهوه را ارزیابی می کنند. برای سازندگان قهوه با سرماخوردگی ، مهندسین ما سهولت تمیز کردن را قضاوت می کنند و آزمایشگر متخصص طعم قهوه ما طعم هر نوع نان را قضاوت می کند.


در راهنمای خرید قهوه ساز ما بیشتر بیاموزید و در رده بندی های کامل سازنده قهوه ما بیش از 100 گزینه را کشف کنید.


و دریابید که چگونه یک فنجان قهوه مناسب تهیه کنید.


بلا 14755 با انتخاب Brew Strength Selector

قیمت


فروخته شده توسط

مشاهده پیشنهادات

آمازون

خرید

بلا 14755 با قدرت دم ...

CR's take: Bella 14755 With Brew Strength Selector انتخاب بهترین CR است ، به لطف ترکیبی که از عملکرد و ارزش خود کسب کرده است. این دستگاه بیش از سه برابر قیمت خود از مدل ها عملکرد بهتری دارد. این عملکرد عالی در هر تست آزمایشگاهی ارائه می دهد ، و ماشین های قطره ای بلا در آخرین نظرسنجی اعضای ما ، نمره ای عالی برای قابلیت اطمینان پیش بینی شده دریافت کردند. از ویژگی های آن می توان به خاموش کردن خودکار ، فیلتر ثابت ، کنترل قدرت دمشی و برنامه نویسی اشاره کرد.


قابل برنامه ریزی Bunn HB Heat N Brew

قیمت


فروخته شده توسط

پایین ترین

111.32 دلار

نخست واجد شرایط

آمازون

خرید

129.00 دلار

در انبار

لاو

خرید

129.99 دلار

در انبار

سخت افزار آس

خرید

+ بیشتر

قابل برنامه ریزی Bunn HB Heat N Brew

CR استفاده کنید: Bunn HB Heat N Brew Programmable قابل تست در سطح عملکرد تست های ما بسیار خوب است ، اما مجموعه ویژگی های آن با وجود قیمت نسبتاً بالایی که دارد ، خاموش بودن خودکار ، خاموش کردن خودکار ، نشانگر تمیز کردن و برنامه نویسی است. هنوز هم به احتمال زیاد عاشق این دستگاه هستید. مطابق با داده های آخرین نظرسنجی اعضای ما ، دستگاه های قطره ای Bunn برای رضایت صاحب امتیاز عالی دارند. طراحی غیرمعمول آن همه ساز و کار دم کردن را بالاتر از کارافه شیشه ای قرار می دهد.


قهوه Cuisinart on Demand DCC-3000

قیمت


فروخته شده توسط

99.99 دلار

در انبار

Macys.com

خرید

قهوه Cuisinart on Demand DCC-3000

دریافت CR: قهوه Cuisinart on Demand DCC-3000 یک دستگاه قهوه ساز است که به معنای این است که یک کارافه را کنار می گذارد و به شما امکان می دهد یک لیوان را مستقیماً از مخزن گرم آن پر کنید. این مدل در تست های ما خوب عمل می کند ، و ماشین های سلف سرویس Cuisinart برای قابلیت اطمینان پیش بینی شده رتبه خوبی را کسب می کنند. این مجموعه شامل مخزن قابل جابجایی ، فیلتر دائمی ، فیلتر آب ، نشانگر تمیز کردن ، خاموش کردن خودکار ، برنامه نویسی و تنظیمات دسته ای کوچک است.


Cuisinart نسل بعدی Burr Grind & Brew 12-cup DGB-800

قیمت


+ بیشتر

Cuisinart نسل بعدی Burr ...

گرفتن CR: اگر می خواهید یک قهوه ساز درست کنید که قبل از دم کردن حبوبات درست کند ، Cuisinart بعدی-نسل Burr Grind & Brew 12 فنجان DGB-800 را بررسی کنید. علاوه بر آسیاب داخلی ، یک فیلتر دائمی ، فیلتر آب ، خاموش کردن خودکار ، برنامه نویسی و کنترل قدرت تولید می کنید. این مدل در تست های ما نمرات خوبی کسب می کند ، و به عنوان گروهی ، دستگاه های Cuisinart برای نظر رضایت صاحب در نظرسنجی سالانه اعضای CR از رتبه عالی برخوردار شدند.


Cuisinart PerfecTemp 14 قابل برنامه ریزی DCC-3200

قیمت


Cuisinart PerfecTemp 14 جام ...

CR: این یک سازنده قهوه قطره ای سنتی ، Cuisinart PerfecTemp 14 Cup Programableable DCC-3200 ، به لطف کارافه شیشه ای 14 لیوانی ، جاوا زیادی برای یک خانه کامل ایجاد می کند. این برنامه شامل برنامه نویسی ، خاموش کردن خودکار ، نشانگر تمیز کردن ، فیلتر دائمی ، فیلتر آب ، کنترل قدرت دمشی و تنظیمات دسته ای کوچک است. این مدل از نظر عملکرد عالی برای تولید دم بسیار عالی است و در تست های دیگر ما نیز عملکرد خوبی دارد. این کمی گران است ، اما برای سرمایه گذاری می توانید به یک ماشین عالی همه جانبه اعتماد کنید که به مهمانی های شام و صبح های هرج و مرج اعتماد داشته باشد.


Cuisinart Premium Single-Serwer Brewer SS-10

برداشت CR: یکی از بهترین تولید کننده های کیورگ K-Cup به هیچ وجه توسط Keurig ساخته نشده است. Cuisinart Premium Single-Serwer Brewer SS-10 دارای یک امتیاز عالی از عالی است و از نظر اندازه و قوام درجه حرارت بسیار خوبی را ارائه می دهد. این دستگاه همچنین دارای یک تن ویژگی ، از جمله عملکرد خاموش کردن خودکار ، یک مخزن قابل جابجایی آب ، یک سینی قطره ای قابل تنظیم با ارتفاع ، یک فیلتر آب داخلی و برنامه نویسی است.


ساحل همیلتون 12-فنجان قابل برنامه ریزی 49465R

قیمت


بهترین آیفون 2020

برنامه 12 جام جام هامیلتون ...

CR: این ممکن است از دست بیافتد و ارزان قیمت Hamilton Beach 12-cup Programmable 49465R بسیار آسان باشد ، اما می تواند یک جام متوسط ​​جو را با قیمت خارق العاده ای تولید کند. این ملزومات در پایان پلاستیکی سیاه و سفید است. همانطور که از نام آن می توان برنامه ریزی کرد و خاموش کردن خودکار را ارائه می دهد. و این محصول عملکرد دمایی جامد را ارائه می دهد و می تواند ظرف 10 دقیقه یک گلدان تازه بسازد. این مدل حتی برای راحتی هم امتیاز بسیار خوبی کسب می کند. در حدود 25 دلار ، این مدل ساده کار را تمام می کند.

مناسبت های آقای قهوه BVMC-O-CT

قیمت


فروخته شده توسط

229.99 دلار

نخست واجد شرایط

آمازون

خرید

مناسبت های آقای قهوه BVMC-O-CT

CR: این موارد قهوه BVMC-O-CT یک دستگاه قهوه ترکیبی و اسپرسو با پیچ و تاب است - می تواند قهوه را از هر دو بستر تازه یا غلاف های K-Kup تهیه کند. این برای یک کارآیی دم از یک امتیاز بسیار خوب برخوردار است و آزمایش کنندگان ما می گویند استفاده از آن بسیار مناسب است. این مدل از ویژگی های زیادی برخوردار است ، از جمله Carafe حرارتی ، شیر فرش داخلی برای لات ها و کاپوچینوها ، یک مخزن قابل جدا کردن آب و سینی قطره ای ، یک فیلتر ثابت و فیلتر خاموش.


Nespresso Pixie Espresso ساز در آلومینیوم EN125S

قیمت


نسپرسو پیکسی اسپرسو ساز در ...

اقدامات CR: برای کسانی که کپسول های Nespresso را بیش از Keurig K-Cup ترجیح می دهند ، سازنده Nespresso Pixie Espresso در آلومینیوم EN125S ارزشمند است. این در یک فلز براق و براق است و می تواند هم اسپرسو و هم قهوه درست کند. این دستگاه دارای یک مخزن قابل جابجایی ، یک سینی قطره ای قابل تنظیم با ارتفاع ، خاموش شدن خودکار و تنظیم درجه حرارت دم می باشد. آزمایش کنندگان ما به آن رتبه بندی جامد در سطح صفحه اعم از رتبه بسیار خوبی برای سازگاری دما می دهند.


تخصص نینجا CM401

قیمت


تخصص نینجا CM401

استفاده از CR: مقرون به صرفه تر برای تهیه نان قهوه نینجا ، نینجا تخصص CM401 یک ماشین همه در یک فوق العاده است ، قادر به تولید قهوه گرم و یخ زده ، لاته ، ماکاتیو و سایر نان های مخصوص آن است. در آزمایشات ما دارای یک امتیاز عالی برای عملکرد تولیدکننده می باشد و کارافه شیشه ای آن با سهولت اداره می شود. این مدل همچنین دارای ویژگی های مختلفی است ، از جمله آن می توان به حالت دم کردن بیش از حد یخ برای قهوه یخ زده ، شیر فراتی داخلی ، کنترل مقاومت در برابر دم و تنظیم اندازه دم برای لیوان های مسافرتی تا کارافی های کامل اشاره کرد. این یکی از سازنده ترین قهوه سازان است که آزمایش کرده ایم.


قهوه ساز Primula Burke Cold Brew PBPBK-5101

قیمت


+ بیشتر

قهوه دم کرده Primula Burke سرد دم ...

تصمیم گیری های انجام شده: قهوه ساز Primula Burke Cold Brew PBPBK-5101 ارزان ترین تولید کننده قهوه مخصوص سرما در رتبه بندی های ما و یکی از بهترین ها است. این یک امتیاز عالی برای راحتی دریافت می کند. این پریمولا با یک کاراته شیشه ای تهیه شده است و بیشتر قسمت های آن از نوع ماشین ظرفشویی است. این تنها مدلی است که ما آزمایش کردیم و خواستار تولید دم کامل 24 ساعته است ، اما ممکن است نتایج ارزش انتظار را پیدا کنید.


Technivorm Moccamaster Cup-One Brewer

قیمت


فروخته شده توسط

172.28 دلار

نخست واجد شرایط

آمازون

خرید

Technivorm Moccamaster Cup-One Brewer

گرفتن CR: نام تجاری Technivorm Moccamaster معمولاً با ماشینهای کارافزایی رده بالا همراه است اما Cup-One Brewer یک ماشین قطره ای یک لیوان پایه است. وسایل تک لیوان Technivorm برای اطمینان و رضایت خاطر در نظرسنجی های ما به خوبی عمل می کنند ، اما این مدل در آزمون های راحتی ما عملکرد خوبی ندارد و فقط یک رتبه منصفانه دریافت می کند. این یکی از گران ترین مدل های این لیست است ، با این وجود تنها یک ویژگی را ارائه می دهد (خاموش کردن خودکار) ، بنابراین آنچه شما واقعاً هزینه آن را پرداخت می کنید ، نام تجاری ، ظاهر و عملکرد آن است. اگر سازندگان قهوه ساده را دوست دارید یا از طرفداران فن Technivorm هستید ، ممکن است این دستگاه برای شما باشد.

coffee

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد