اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

کسب و کار اینترنتی با ایده های جذاب

حدود دو سوم خانواده های ایالات متحده حیوان خانگی دارند. وقتی این خانواده ها برای مدت طولانی از بین می روند و به شخصی احتیاج دارند که حیوانات خانگی آنها را برای آنها تماشا کند ، تجارت کوچک حیوان خانگی شما می تواند به آنها آرامش خاطر دهد. به عنوان یک حیوان خانگی حیوان خانگی ، مراقب سگ ، گربه یا سایر حیوانات خانگی مشتری خود در خانه خواهید بود ، مطمئن شوید که به آنها غذا می دهید ، به آنها آب می دهید ، با آنها بازی می کنید ، با آنها وقت می گذرانید و (با سگها) آنها را به عنوان مورد نیاز همچنین باید به طور مرتب مشتری های خود را در مورد نحوه عملکرد حیوانات خانگی آنها به روز کنید.

اگر منابع درآمد دیگری دارید که فقط به اینترنت و لپ تاپ نیاز دارند ، نشستن حیوان خانگی می تواند ایده ای مناسب برای تجارت کوچک باشد. تقریباً همه صاحبان حیوانات خانگی خوشحال خواهند شد در حالی که وقت خود را در خانه آنها با حیوانات خانگی خود سپری می کنید به شما اجازه می دهند با لپ تاپ کار کنید ، به این معنی که می توانید همزمان دو جریان درآمد داشته باشید.


موفق ترین مشاغل کوچک کدامند؟

مشاغل کوچکی که شامل طراحی وب سایت ، زیرمجموعه ای از بازاریابی دیجیتال هستند ، معمولاً در زمره کسانی هستند که بیشترین فروش را دارند و بیشترین سود را دارند. اکنون افراد بیشتر از طریق سایر مراکز در اینترنت کسب و کارها را می آموزند ، بنابراین یافتن مشتری و درآمد پایدار معمولاً دشوار نیست. خدمات نظافت و مشاغل املاک و مستغلات نیز موفقیت بالایی دارند که منطقی است - همه مردم به خانه احتیاج دارند و آنها تمیز بودن آنها را ترجیح می دهند.


Takeaway Key: برخی از سودآورترین ایده های تجاری ، طراحی وب سایت ، خدمات نظافت و املاک و مستغلات هستند.


شروع یک تجارت کوچک خوب چیست؟

اگر نگران این هستید که سود خود را به حداکثر برسانید و در عین حال کسب و کار حجم کار خود را به حداقل برسانید ، یک کسب و کار کوچک خوب برای شروع ممکن است هرکدام از مواردی باشد که در بیشتر مواقع اثبات موفقیت می کنند. با این حال ، اگر بیشتر به دنبال اشتیاق در کار خود هستید در حالی که درآمد کافی برای زندگی دارید ، یک کسب و کار کوچک خوب برای شروع فعالیتی است که شما را برآورده کند ، شما را ملزم به استفاده از مهارت های خود می کند و تعادل خوبی بین زندگی و زندگی به شما ارائه می دهد. ایده های عالی تجاری بسیار زیادی وجود دارد که این سوال هیچ پاسخ درست و عینی ندارد - شما بهتر از هر کس می دانید که ایده های کسب و کار کوچک چه چیزی برای شما خوشبختی ، موفقیت و ثبات به ارمغان می آورد.


چگونه می توانم بدون پول تجارت شخصی خود را شروع کنم؟

برای تبدیل شدن به یک مالک مشاغل کوچک نیازی به پول ندارید. اولین قدم برای شروع یک کار بدون پول این است که شغل فعلی خود را حفظ کنید و تجارت کوچک خود را به عنوان یک کار جانبی راه اندازی کنید. سپس ، طرح کسب و کار خود را توسعه دهید و پایگاه مصرف کننده ، بازار و چالش های احتمالی خود را تجزیه و تحلیل کنید. نزدیک به مراحل نهایی این برنامه ریزی ، بهتر می فهمید که برای شروع کار خود به چه مقدار پول نیاز دارید. این پول را می توانید از طریق سیستم عامل های سرمایه گذاری جمعی و سرمایه گذاران پیدا کنید. گرفتن وام فقط به عنوان آخرین چاره در نظر بگیرید.


نکته نکته: یک ایده کوچک تجاری را با هزینه راه اندازی کم انتخاب کنید. اگر هنوز پول کافی ندارید ، می توانید ایده تجاری خود را از طریق سرمایه گذاری جمعی یا سرمایه گذاران تأمین کنید.


چگونه می توانم یک تجارت کوچک را از خانه شروع کنم؟

مشاغل مستقر در خانه تمایل دارند که راحت ترین و قابل مدیریت ترین ایده های کوچک تجاری باشند. گفته شد ، همه ایده های عالی تجاری برای دفاتر خانگی مناسب نیستند ، بنابراین مطمئن شوید که تجارت شما از خانه انجام می شود - مشاغلی با نیازهای داخلی و خواسته های شخصی زیاد ممکن است مناسب نباشد. در برنامه کاری و بودجه خود ، حتماً لوازم اداری و ابزاری را که ایده های تجارت آنلاین شما را عملی می کند ، مانند یک رایانه تجاری جداگانه ، میز تحریر مناسب ، اینترنت پرسرعت ، کابینت های بایگانی و وب سایتی برای تجارت خود بگنجانید.


مراحل گام به گام شروع کار چیست؟

راه اندازی مشاغل کار زیادی را می طلبد ، اما با داشتن ابزارها و دستورالعمل های مناسب می توانید در کمترین زمان شرکت خود را راه اندازی کنید. اگرچه سفر کاری خاص شما منحصر به شما خواهد بود ، اما ما چند مرحله را شناسایی کردیم که کارآفرینان می توانند برای شروع کار خود بردارند.

چگونگی راه اندازی فروشگاه اینترنتی

این مقاله یک راهنمای گام به گام مفید است که به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه فروشگاه الکترونیکی خود را راه اندازی کنید. راه اندازی فروشگاه اینترنتی توماس اسلیماس ، بنیانگذار اوبرلو ، این آموزش را بر اساس آنچه از داستان موفقیت تجارت الکترونیک خود آموخته ، ایجاد کرده است. در این پست ، ده ها نکته عالی پیدا خواهید کرد که به شما امکان می دهد در سریع ترین زمان فروش خود تمرکز کنید. بهترین قسمت این است که می توانید کل مراحل را در حدود نیم ساعت انجام دهید. چه کسی می داند ، در حالی که شما به عنوان یک کارآفرین تجارت الکترونیکی شروع به سفر می کنید ، 30 دقیقه آینده می تواند یک نقطه عطف مهیج در زندگی شما باشد. بیا شروع کنیم.

صادقانه بگویم ، 12 ماه طول کشید تا اولین فروشگاه تجارت الکترونیکی خود را راه اندازی کنم! برای شروع استراتژیهای متداول را دنبال کردم. من خودم را ثبت نام کردم ، به دنبال عمده فروشان می گشتم ، بودجه بازاریابی خود را دست کم می گرفتم ، فروشگاهی عالی را ایجاد می کردم ، هزاران محصول را به صورت دستی اضافه می کردم ... و هیچ وقت فروش نمی کردم.


امروز ، پس از فروش تجارت الکترونیکی خود با فروش سالانه 3 میلیون دلار و با هفت فروشگاه تجارت الکترونیکی در CV ، متوجه شدم که چه اشتباهی کردم و راهی برای رفع آن یافتم.


من کاری را که اکثر مردم انجام می دهند انجام دادم - تمرکز من بیش از راه اندازی فروشگاه اینترنتی حد این بود که به جای تلاش واقعی برای فروش ، یک فروشگاه زیبا را ایجاد کنم.


مردم فکر می کنند اگر در حال راه اندازی تجارت الکترونیکی هستید ، باید این کار را به سختی انجام دهید. وقتی اولین بار کارآفرین هستید ، فهمیدن نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین خود بسیار پیچیده به نظر می رسد.


آنچه من دریافتم این است که یادگیری و خلق کردن در این راه بسیار مفیدتر است. اولین قدم شما راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیکی خود است. بعداً می توانید کمپین های تبلیغاتی و طرح های آرم را کاوش کنید ، مانند زمانی که فروشگاه شما راه اندازی شده است.


یکی از جمله های مورد علاقه من این است: "برو ، بهتر شو".


در زیر من یک آموزش دقیق در مورد نحوه راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیک با ده ها محصول در کمتر از 30 دقیقه را به اشتراک می گذارم. عالی نخواهد بود ، اما دقیقاً همان چیزی است که برای شروع به آن نیاز دارید.


در این مقاله ، ما یک فروشگاه طلا و جواهر کامل زنانه برای فروش لوازم جانبی مختلف ایجاد خواهیم کرد. من اکیداً پیشنهاد می کنم که راهنما را همانطور که در آن نوشته شده دنبال کنید و پس از دانستن نحوه راه اندازی فروشگاه Shopify ، ویژگی ها و ایده های اضافی را پیاده سازی کنید. به عنوان یک یادداشت ، اگر می خواهید به تحقیق در مورد محصول بپردازید ، ما یک آموزش رایگان dropshipping نیز داریم. و ما برای شروع یک ویدیو در مورد معروف ترین اصطلاحات تجارت الکترونیکی که مبتدیان باید بدانند ، تهیه کردیم. درک این اصطلاحات به شما کمک می کند تا آموزش زیر را انجام دهید.



منتظر شخص دیگری نباشید تا این کار را انجام دهد. خود را استخدام کنید و شروع به فراخوانی عکس کنید.


شروع رایگان

نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین: با Oberlo فروشگاه Shopify راه اندازی کنید (5 دقیقه)

درباره نام تجاری تصمیم بگیرید

انتخاب نام تجاری ضروری است ، اما زمان زیادی را صرف آن نکنید. به چیزی تصادفی و ساده فکر کنید. برای فروشگاه طلا و جواهر زنان خود ، من به موارد زیر رسیدم: جواهرات آرمان شهر ، جواهرات بلک ول ، و جواهرات برای همیشه.


من توصیه می کنم "فروشگاه" یا "فروشگاه" اضافه کنید زیرا شما باید آدرس اینترنتی (دامنه) موجود را پیدا کنید ، و پیدا کردن آدرس موجود آسان تر است اگر چندین کلمه در نام وجود داشته باشد.


ابزاری مفید برای یافتن نام فروشگاه تجارت الکترونیکی ، تولید کننده نام تجاری Oberlo است. شما می توانید یک یا دو کلمه کلیدی را که می خواهید در نام فروشگاه تجارت الکترونیکی خود داشته باشید اضافه کنید ، و این پیشنهادات به شما ارائه می دهد. سپس می توانید به سادگی در گزینه ها پیمایش کرده و نام تجاری مورد نظر خود را انتخاب کرده و تجارت خود را راه اندازی کنید.


تولید کننده نام تجاری oberlo

تولید کننده نام تجاری Oberlo نه تنها رایگان است ، بلکه استفاده از آن نیز آسان است. این یکی دیگر از مواردی است که هنگام شروع کار خود نگران باشید.


فهرستی از 10-15 ایده نام تجاری ارائه دهید. و اطمینان حاصل کنید که نامی که در نهایت انتخاب می کنید دارای علامت تجاری نیست و دارای آدرس دامنه .com در دسترس است. دامنه های Dot com در موتورهای جستجو رتبه بهتری دارند و اکثر مارک های حرفه ای نیز از این پسوند دامنه استفاده می کنند. برای جستجوی دامنه های موجود .com می توانید از ابزار ثبت نام دامنه Shopify استفاده کنید. همچنین می توانید هزینه یک دامنه را بررسی کنید ، همچنین یکی را در فروشگاه خود خریداری و نصب کنید.


یک حساب Shopify ایجاد کنید

در زمان های قدیم ، شما مجبور بودید یک سرور تهیه کنید ، یک سیستم تجارت الکترونیکی را در آن بارگذاری کنید ، کسی را استخدام کنید تا آن را مطابق نیاز شما سفارشی کند و برای نگهداری آن هزینه پرداخت کنید. گران ، وقت گیر بود و نتیجه نهایی هنوز یک وب سایت کند و بی اثر بود.


خوشبختانه ، Shopify روند کار را ساده کرده است. فقط با چند کلیک می توانید فروشگاه تجارت الکترونیک خود را ایجاد کنید و کلیه تنظیمات و نگهداری سرور به عهده شماست.


به Shopify.com بروید ، روی "شروع آزمایش رایگان خود" کلیک کنید ، نام فروشگاه خود را وارد کنید و فروشگاه خود را ایجاد کنید.


نحوه راه اندازی فروشگاه shopify

فروشگاه شما اکنون آماده است!


برای اوبرلو ثبت نام کنید

یک مدل تجارت الکترونیکی سنتی به این شکل عمل می کند: اول ، شما چند صد محصول خریداری می کنید ، سپس منتظر تحویل آنها می مانند ، آنها را در گاراژ یا یک انبار کوچک خود ذخیره می کنید ، و هنگامی که شخصی سفارش می دهد ، آنها را برای مشتری خود حمل می کنید.


این مدل برای شرکت های بزرگتر به خوبی کار می کند ، اما برای کارآفرینان جدید می تواند هزینه های اضافی (فضای ذخیره سازی) ، خطرات (سهام فروخته نشده) و مزاحمت هایی را به همراه داشته باشد.

(نداشتن کالای محبوب در انبار و آماده حمل ، به این معنی که فروش احتمالی خود را از دست خواهید داد).


خوشبختانه ، اگر امروز می خواهید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید ، گزینه دیگری برای این مدل وجود دارد: dropshipping.


Dropshipping به افرادی که تازه می فهمند چگونه می توانند یک فروشگاه تجارت الکترونیکی راه اندازی کنند ، اجازه می دهد تا سریع شروع به کار کنند تا بتوانند وقت و انرژی بیشتری را صرف تولید فروش کنند. با dropshipping ، شما نیازی به داشتن موجودی ندارید و نیازی به نگرانی در مورد حمل محصولات نیستید ، که همچنین باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود.


به سادگی محصولات را به فروشگاه تجارت الکترونیکی خود اضافه کنید و هنگامی که سفارشی دریافت کردید ، به تأمین کننده ای بپردازید که سپس آن را مستقیماً به مشتری شما ارسال کند. نیازی به پرداخت هزینه برای فضای ذخیره سازی اضافی و نگرانی در مورد اینکه با سهام های فروخته نشده چه باید کرد ، نیست.


از اینجا به بعد ، ما فقط بر روی مدل کسب و کار dropshipping تمرکز خواهیم کرد زیرا گزینه جایگزین به سرمایه ، زمان و ریسک اضافی نیاز دارد. همچنین ، برنامه های dropshipping امکان واردات مستقیم محصولات از پایگاه داده را در عرض چند دقیقه آسان می کند. Oberlo برنامه ای است که به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه محصولات رها شده از AliExpress را به فروشگاه تجارت الکترونیک خود وارد کنید. هر سفارشی که فروشگاه شما دریافت می کند فقط با چند کلیک مستقیماً به مشتری شما ارسال می شود.

http://webbranding.avablog.ir/post/34/start-online-store

نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی سودآور (به طور جدی)

ما همه موارد ، از قوانین و تفاوت های ظریف ، تا چگونگی تهیه محصول ، تا حتی ارائه یک الگوی راه اندازی رایگان به شما را برای تجزیه و تحلیل رقابتی در صنعت خود ، پوشش داده ایم.


طبق فصل ، نحوه آماده سازی ما در طول مراحل برنامه ریزی به شرح زیر است:


در فصل 1 ، ما یاد گرفتیم که چگونه تصمیم بگیریم که چه چیزی را بفروشیم.

در فصل 2 ، ما به شما کمک کردیم مطمئن شوید که واقعاً می توانید آن را بفروشید.

در فصل 3 ، شما با افراد دیگری که آن را می فروشند (و کسانی که قبلاً آن را خریداری کرده اند) آشنا شده اید.

در فصل 4 ، شما یاد گرفتید که چگونه نزدیکترین رقبای خود را انجام می دهید.

در فصل 5 ، دو بار بررسی کردید تا قانونی را نقض نکنید.

در فصل 6 ، بازار خود را (و تمایزهای خود) را شناسایی کردید.

در فصل 7 ، شما می آموزید که چگونه محصول خود را تهیه کنید.

در فصل 8 ، آنچه را که باید هنگام انتخاب یک بستر تجارت الکترونیکی برای تجارت آنلاین خود بدانید ، یاد گرفتید.

این ما را به فصل 9 می رساند - جایی که شما یاد خواهید گرفت چگونه یک فروشگاه آنلاین سودآور ایجاد کنید ، راه اندازی کنید و راه اندازی کنید.


آیا نیاز دارید سریعتر به کسب و کار خود بپردازید؟


تجارت آنلاین مورد نظر خود را ایجاد ، مدیریت و مقیاس بندی کنید. با استفاده از ملزومات ضروری می توانید با صرف هزینه کمتری در زمان کمتری از جای خود بلند شوید.


بهترین ویژگی ها و عملکردها را برای به نمایش گذاشتن محصولات خود و اداره مشاغل خود انتخاب کنید - در بستری که می تواند به جای عقب نگه داشتن شما ، با شما مقیاس بندی کند.


آزمایش رایگان خود را شروع کنید


راه اندازی فروشگاه آنلاین شما

اکنون که شما یک پلت فرم انتخاب کرده اید ، به یک محصول متعهد شده اید و برای جلب مخاطبان هدف تلاش کرده اید ، می توانیم نکات اساسی برای ایجاد و راه اندازی فروشگاه شما را مورد توجه قرار دهیم.

در حالی که می توانید چند ساعت دیگر یک وب سایت را با هم شلاق بزنید ، به طور مستقیم در اینترنت بروید و فقط منتظر بمانید تا ببینید چه اتفاقی می افتد - آنچه در پایان با آن مواجه خواهید شد تعداد انگشت شماری از بازدیدکنندگان و یک حساب بانکی خالی است که برای آن نشان می دهد.


با ایجاد یک رویکرد سازمان یافته برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود ، فروشگاه خود را برای موفقیت دراز مدت و مقیاس پذیر راه اندازی می کنید.


1. اطمینان حاصل کنید که فروشگاه آنلاین شما حرفه ای به نظر می رسد.

اگر می خواهید یک تجارت آنلاین مناسب داشته باشید ، باید از همان ابتدا روی کیفیت تمرکز کنید.


شما باید فروشگاهی بسازید که حرفه ای به نظر برسد ، مشتری مورد نظر شما را به خود جلب کند و برای اقدام به تبدیل آنها هنگام مراجعه به سایت شما ، تماس های عملی مناسبی داشته باشد.


این سه مرحله بعدی طرح اصلی را به شما نشان می دهد تا اطمینان حاصل کنید که موارد مناسب برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین موفق را بدست آورده اید.



این مربوط به وب سایت شما نیست ، بلکه مربوط به محصول شماست.



محو کردن خطوط "طراحی" و "عملکرد" ​​هنگام ساخت فروشگاه آنلاین بسیار آسان است.


نه اینکه بگوییم طراحی مهم نیست - یک طراحی وب سایت جذاب می تواند فروش آنلاین را ایجاد کند. اما ، طراحی شما نباید از آنچه می خواهید بفروشید ، برتری داشته باشد.



آماده شخصی سازی فروشگاه خود هستید؟


BigCommerce اینجا است تا به شما کمک کند. با صفحه ساز می توانید با کشیدن و رها کردن مطالب ، صفحاتی را ایجاد و ویرایش کنید ، بدون نیاز به کدگذاری.


امروز فروشگاه خود را طراحی کنید


خریداران آنلاین در حدود سه تا پنج ثانیه تصمیم می گیرند که آیا به وب سایت شما اعتماد دارند یا می خواهند از آن خرید کنند.


این بدان معنی است که شما باید یک وب سایت ساده ، قابل اعتماد و کاربرد آسان داشته باشید.


آنچه شما می فروشید و مشتری برای یافتن آن باید به کجا مراجعه کند باید کاملاً واضح باشد. در برابر اشتیاق بیش از حد به وب سایت خود با تعداد زیادی دکمه ، طبقه بندی یا تصویر فراخوان برای مقاومت در برابر آن مقاومت کنید و مردم بیش از حد خسته شوند یا در انتظار بارگیری همه چیز صبر خود را از دست بدهند.


Marucci Sports یک نمونه عالی از طراحی تمیز و تمرکز است. محصول منحصر به فرد آنها از هر لحاظ جلو و مرکز است.




طرح خود را بر روی پایه درست درست کنید اولین قدم است.


هنوز نگران رنگ یا آرم نباشید. با انتخاب یک الگوی طراحی که واقعاً محصولات یا خدمات شما را به نمایش می گذارد ، شروع کنید.



وب سایت شما باید به عنوان ابزاری برای خرید آنلاین موثر باشد. سایت های بیش از حد سبک ، بیش از آنکه آنها را به سمت پرداخت راهنمایی کنند ، خطر حواس پرتی را به مخاطره می اندازند.



ثانیا ، هنگام انتخاب الگوی طراحی ، مطمئن شوید که منوی ناوبری واضح است و مشتریان شما را تحت فشار قرار نمی دهد.


با داشتن ناوبری واضح قادر خواهید بود انواع مختلف کالاها را ارائه دهید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما می دانند کجا در فروشگاه شما بروند و هرگز گم نشوند.



اگر فقط تعداد کمی از دسته های محصول را دارید ، انتخاب یک موضوع با پیمایش منو در بالای صفحه عالی کار می کند.



با این حال ، اگر کالاهای بیش از حد یا بیش از 9 دسته اصلی دارید ، به فکر تجمیع آنها در بهترین حالت ممکن باشید. شما همچنین می توانید الگویی را انتخاب کنید که دارای پیمایش در سمت چپ یا راست باشد.


نمی خواهید خریداران را مجبور کنید برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز خود ، صفحه را به پایین پیمایش کنند. مشتریان بالقوه باید بتوانند تقریباً تمام قسمتهای مرتبط و جذاب سایت شما را پس از ورود مشاهده کنند.


با این وجود بهترین ، اگر دسته بندی های زیادی دارید ، می توانید از طراحی صفحه اصلی خود استفاده کنید تا به مشتریان اجازه دهید سفر خرید خود را انتخاب کنند.



آخرین ، اما مطمئناً از اهمیت کمتری برخوردار نیستید ، اطمینان حاصل کنید که هر الگوی طرحی را که انتخاب می کنید ، دارای یک نسخه سنگین همراه است.



اگر تجربه عالی تلفن همراه و روند تسویه حساب ساده را به مشتریان خود ارائه ندهید ، بدون شک - فروش خود را از دست خواهید داد.


یک بار

  ادامه مطلب ...

یک حساب اینستاگرام راه اندازی کنید و کسب درآمد کنید


برای هر طاقچه ای که تصمیم به سرمایه گذاری در آن دارید ، داشتن یک حساب کاربری اینستاگرام برای آن مکان بسیار مهم است.


تا زمانی که حمایت مالی از نام تجاری خود را انجام ندهید ، من هرگز توصیه نمی کنم محصولات تبلیغاتی یا پیشنهادات شرکت های وابسته را از طریق حساب شخصی اینستاگرام شخصی خود مخلوط کنید. ممکن است به صورت اسپم (spammy) روبرو شود و منجر به چند فالو شود!

شروع یک حساب کاربری اینستاگرام در هر مکان آسان است. تمام آنچه لازم است ثبت نام ، انتخاب نام دسته Instagram مربوط به طاقچه و مارک گذاری آن با محتوای مرتبط و متمرکز بر پیشنهاد شرکتی است که تبلیغ می کنید.


حساب اینستاگرام من روی محتوای مربوط به سفر و سبک زندگی دیجیتال عشایر متمرکز است - که با محصولات و حمایت های مالی مارک تبلیغ می شود.



چگونه می توان اینستاگرام را با یک صفحه فرود درآمدزایی کرد

در بازاریابی دیجیتال ، تهیه یک صفحه فرود هنگام نوبت دهی به پیشنهادات شرکت های وابسته در اینستاگرام یا فیس بوک ضروری است. بدون صفحه فرود ، اینستاگرام و / یا فیس بوک به دلیل شرایط و خط مشی های سیستم عامل ، به طور خودکار پیوند وابسته شما را مسدود می کند.


صفحه فرود جایی است که شما لینک وابسته خود را قرار می دهید و به عنوان صفحه فروش شما برای اقناع مخاطبان خود برای خرید پیشنهاد شرکت های تبلیغاتی که در اینستاگرام تبلیغ می کنید ، عمل می کند.


با توجه به اینکه صفحه فرود شما به عنوان یک صفحه فروش عمل می کند ، برای پیشرفت در فالوورهای اینستاگرام خود برای خرید پیشنهاد خود ، باید مهارت خود را در زمینه نوشتن مطالب تبلیغاتی و برخی از تکنیک های تبلیغاتی تقویت کنید.


Clickfunnels و Mykhajabi در میان بازاریاب های دیجیتال برای ایجاد صفحات فرود خود و کسب درآمد از اینستاگرام محبوب هستند.


مخاطب خود را در مورد اینستاگرام جستجو کنید

تحقیق در مورد مخاطبان خود در اینستاگرام برای تبدیل افرادی که از صفحه اصلی شما بازدید می کنند به فروش بسیار مهم است.


من در ابتدای سفر با استفاده از یک زبان عمومی که سعی در جلب نظر همه مخاطبان دارد ، برخلاف مخاطبان هدفمند در اینستاگرام ، اشتباه کردم.


اینستاگرام میلیاردها کاربر دارد.


اکنون می دانم که وقتی مخاطب هدف من زن ، گروه سنی 45 سال به بالا بود اما با لحنی هزاره صحبت می کردم ، هیچ فروشی نداشتم!





 

ادامه مطلب ...

همه چیز در مورد کسب و کار اینترنتی

همه چیز در مورد کسب و کار اینترنتی 

اگر در اینترنت کمی وبگردی کرده باشیم قطعا کسب و کار را در اینترنت خوانده ایم ما گزارشی کامل آماده کرده ایم کسب و کار اینترنتی در ادامه با همه چیز در مورد کسب و کار اینترنتی سایت تالاب را دنبال کنید.

 


کسب و کار از طریق اینترنت می تواند بسیار عالی باشد و در زمان فعلی انواع روش های کسب درآمد از طریق اینترنت وجود دارد. اینترنت دنیای امروز را دگرگون کرده است و کسب و کار و تجارت نیز از این قائده مستثنی نیست. همه‌ی ما با فروشگاههای اینترنتی موفق و بزرگی که به درآمدهایی میلیاردی دست یافته‌اند،


 


آشنایی داریم و شاید خودمان هم بارها از آنها خرید کرده باشیم. امروزه می‌توان با صرف هزینه‌ای نسبتا اندک، کسب و کاری را راه‌اندازی کرد و حتی بدون فروشگاه و محلی فیزیکی، به درآمد قابل توجهی دست یافت، ولی چه روش‌هایی برای تجارت آنلاین وجود دارد و برای انتخاب مدل های کسب و کار اینترنتی با چه گزینه هایی رو به‌ رو هستیم این پرسشی است که در ادامه به آن جواب خواهیم داد


 


بیایید فرض کنیم شما بهترین مایع ماکارونی را طبخ می‌کنید و دوستان‌تان به شما می‌گویند که باید از آن برای راه‌اندازی یک کسب و کار استفاده کنید. در این صورت، از چه مدل کسب و کاری استفاده خواهید کرد؟ یکی از گزینه‌های موجود این است که بگویید: «محصولی را تولید می‌کنم و آن را میفروشم.»


 


ولی شما باید وقت بگذارید و بهترین مدل کسب و کاری را پیدا کنید که برای ایده‌ی جدیدتان مناسب است و شانس موفقیت شما را به میزان چشمگیری افزایش میدهد.


 


مدل کسب و کار شما چیست؟


همه چیز در مورد کسب و کار اینترنتی


مدل های کسب و کار اینترنتی اصلی موجود عبارت است از:


۱. فروش محصول؛


۲. فروش خدمات؛


۳. فروش محصول اطلاعاتی.


 


فروش محصول به صورت آنلاین


فروش محصول: احتمالا این نخستین مدلی است که به ذهن هر فرد می‌رسد؛ برای این کار باید محصولی فیزیکی و قابل ارسال تولید کنید و آن را به‌صورت آنلاین به فروش برسانید. برای فروش محصول نیز می‌توانید از فروشگاه اینترنتی خودتان استفاده کنید، آن را در یکی از سایت‌های حراج عرضه کنید یا به‌عنوان فروشنده‌ی شخص ثالث، محصول خود را در بازاری آنلاین (مانند وب‌سایت آمازون که محصولات فروشندگان مختلف را برای فروش عرضه می‌کند)، به فروش برسانید.


 


مزیت‌های فروش محصولات به‌صورت آنلاین


فروش آنلاین محصولات (در مقایسه با فروش آنها در مکانی فیزیکی)، مزیت‌های فراوانی دارد. نخست اینکه مشتریان می‌توانند محصولات شما را مشاهده و بررسی کنند، بدون اینکه مجبور باشند به فروشگاه شما بیایند (البته اگر فروشگاهی داشته باشید). به علاوه مشتری‌ها می‌توانند تمام گزینه‌های موجود مانند نظرات سایر مشتریان،


 


فهرست مواد تشکیل‌دهنده و دستورالعمل‌ها یا کاربردهای مربوطه را مشاهده کنند. ویدئو و عکس‌هایی از محصول شما در حین استفاده و بخش سؤالات متداول نیز به مشتریان اطلاعاتی می‌دهد که نمی‌توان در فروشگاه‌های آجری و فیزیکی به دست آورد.


 


اشکالات فروش محصولات به صورت آنلاین


شما باید چیزی را تولید، آن را انبار و سپس ارسال کنید. ممکن است کالاهای فیزیکی خراب شوند و تولید، انبار کردن و ارسال آنها نیز کار وقت‌گیری است. پس از ارسال نیز مشکل کالاهای مرجوعی پیش می‌آید. کنترل موجودی کالاهای فیزیکی، چالش بزرگی است. اگر کالای زیادی تولید کنید و کالاهایتان خراب شود، ضرر می‌کنید.


 


اگر خیلی کم تولید کنید و موجودی‌تان تمام شود، فروش‌های بالقوه‌تان و شاید مشتری‌های خود را از دست بدهید که برای تأمین کالای خود، به سراغ منبع مورد اطمینان‌تری می‌روند.


 


فروش خدمات به صورت آنلاین


همه چیز در مورد کسب و کار اینترنتی


فروش خدمات: خدمات را به خوبی می‌توان به صورت آنلاین، خرید و فروش کرد. دو روش اصلی فروش اینترنتی خدمات عبارت است از:


 


۱. استفاده از وب‌سایت به‌عنوان ابزار فروش: در این روش، کسب و کاری آفلاین، از وب‌سایت خود به‌عنوان ابزاری برای فروش خدماتی استفاده می‌کند که به‌صورت آفلاین ارائه می‌شود. بسیاری از کسب و کارهای آفلاین، از اینترنت به‌عنوان ابزار فروش خدمات خود استفاده می‌کنند. در این حالت، وب‌سایت بیشتر شبیه بروشوری برای کسب و کار شما عمل می‌کند.


 


برای مثال، می‌توانید نجار، دندانپزشک یا وکیلی را از طریق وب‌سایت او بیابید (و ارزیابی کنید). اشتراک همه‌ی این کسب و کارها این است که تمام خدمات آنها را به‌صورت فیزیکی و آفلاین دریافت می‌کنید.


 


۲. استفاده از وب‌سایت به‌عنوان ویترین: در این روش، خدمات به صورت اینترنتی به فروش می‌رسند و عرضه می‌شوند. نمونه‌هایی از این خدمات، شامل بازاریابی اینترنتی، خدمات مسافرتی و سرگرمی است. فروش و عرضه‌ی تمام این موارد از طریق سِروِر فروشندگان انجام می‌شود.


 


مزیت‌های فروش اینترنتی خدمات


جذب مشتری از طریق وب‌سایتی که به خوبی طراحی و برای آن تبلیغات شده، بسیار کم‌هزینه‌تر از استفاده از روش‌های سنتی و آفلاین است. در این روش، مشتریان اطلاعات زیادی در مورد محصول شما دریافت می‌کنند و مجبور نیستند برای بررسی گزینه‌های موجود به محل شما بیایند. همیشه وب‌سایت‌هایی که به خوبی طراحی شده‌اند


 


و دارای محتوای زیادی هستند، عملکرد بهتری از رقبای ضعیف‌تر دارند. صرف‌نظر از اینکه وب‌سایت شما بروشوری برای کسب و کارتان باشد یا ویترینی برای نمایش محصولات و خدمات شما، راه‌اندازی این مدل کسب و کار، سریع‌تر و آسان‌تر از فروش محصولات و خدمات به صورت سنتی است.


 


اشکالات فروش اینترنتی خدمات


در این مدل کسب و کار اینترنتی، سطح بالایی از رقابت وجود دارد، به‌ویژه برای کلمات کلیدی خاص. برای مثال، اگر شما لوله‌کشی در تهران باشید، به سختی می‌توانید در نتایج جست‌وجو برای کلمه‌ی کلیدی «لوله‌کش تهران»، در رتبه‌ی بالایی قرار بگیرید، زیرا با جست‌وجوی این کلمه‌ی کلیدی در گوگل، بیش از صدها هزار نتیجه نمایش داده می‌شود.


 


به همین دلیل، باید به دنبال استفاده از طرح بازاریابی محتوای تهاجمی باشید. از آنجا که به‌طور کلی، فرصت ایجاد رابطه‌ای حضوری با مشتری را نمی‌یابید، ایجاد وبلاگی جذاب همراه با نمایش ویدئو، نقش مهمی در این مدل کسب و کار اینترنتی ایفا می‌کند. نمونه‌هایی از فروشندگان خدمات اینترنتی شامل وب‌سایت‌های نمایش آنلاین ویدئو، ارائه‌ی خدمات میزبانی وب، بازاریابی ایمیلی، فروش بلیط هواپیما و ارائه‌دهندگان خدمات محلی آفلاین است.


 


فروش اطلاعات به صورت آنلاین


همه چیز در مورد کسب و کار اینترنتی


فروش اطلاعات: معمولا طراحان مرتبط با سبک زندگی و بازاریابان اینترنتی، این مدل کسب و کار را انتخاب می‌کنند. به‌طور معمول، در زمان فروش محصولات یا خدمات، تنگنایی به وجود می‌آید؛ اغلب صاحبان کسب و کار، حداکثر تا میزان محدودی فروش دارند و بدون ایجاد تغییر در کسب و کارشان (از طریق استخدام کارکنان بیشتر، خرید تجهیزات بیشتر و غیره)


 


نمی‌توانند میزان فروش خود را افزایش دهند، ولی در مورد محصولات اطلاعاتی، چنین محدودیتی وجود ندارد و تنها عامل محدودکننده‌ی میزان فروش، ظرفیت سرور میزبان وب شماست (یعنی حجم اطلاعاتی که می‌توانید در وب‌سایت خود نمایش بدهید و تعداد کاربرانی که می‌توانند از وب‌سایت شما بازدید کنند).


 


در این روش، محصولات منحصرا به صورت الکترونیکی و خودکار عرضه می‌شوند. پرداخت‌ها و صدور صورت‌حساب‌ها نیز به صورت خودکار و توسط سبد خرید و دروازه‌ی پرداخت انجام می‌شود و محدودیتی در تعداد تراکنش‌هایی که در طول شبانه‌روز پردازش می‌شود، وجود ندارد.


 


فروش اطلاعات را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد:


۱. فروش اطلاعات قابل دانلود: رایج‌ترین محصول قابل دانلود، کتاب الکترونیک است و در قیمت‌های گوناگونی عرضه می‌شود. سایر محصولات قابل دانلود، شامل فایل‌های صوتی (MP3)، ویدئویی (MP4) و متنی است. معمولا در دوره‌های آموزشی که قیمت‌های بالاتری دارند، ترکیبی از فایل‌های پی‌دی‌اف و صوتی و ویدئویی ارائه می‌شود.


 


۲. دریافت حق عضویت در وب‌سایت‌ها: برخی وب‌سایت‌ها، خدماتی شامل امکان دسترسی به روزنامه، مجله یا مقالات را ارائه می‌دهند و برخی نیز وب‌سایت‌هایی کامل با فایل‌های ویدئویی و صوتی و انجمن‌هایی تعاملی هستند و برای استفاده از تمام خدمات آنها باید در آن وب‌سایت‌ها عضو شوید. این وب‌سایت‌ها معمولا به صورت ماهانه یا سالانه،


 


مبلغی را به‌عنوان حق عضویت دریافت می‌کنند. گاهی این وب‌سایت‌ها به صورت خودکار، مقدار معینی مطلب و محتوا (مانند درس‌هایی از دوره‌ای آموزشی) را در طول دوره‌ی زمانی معینی به هر یک از اعضای جدید ارائه می‌دهند. هدف از این روشِ «قطره‌ای»، جلوگیری از غرق کردن مشترکان جدید با حجم زیادی از محتوا و وادار کردن آنها به پرداخت حق عضویت برای دوره‌ی زمانی طولانی‌تری است.


 


مزیت‌های فروش اینترنتی اطلاعات


مدلی که بسیاری از فروشندگان این خدمات آنلاین، برای ارائه‌ی اطلاعاتِ‌ مداوم از آن استفاده می‌کنند، مدلی از صدور صورت‌حساب‌های دوره‌ای است. با صدور صورت‌حساب‌های ماهانه یا سالانه، برای دستیابی به موفقیت، به تعداد بسیار کمتری از مشتریان نیاز خواهید داشت. در این مدل کسب و کار اینترنتی،


 


پس از ایجاد محصول، برای تعمیر و نگهداری سیستم به زمان بسیار اندکی نیاز دارید. از آنجا که این مدل مقیاس‌پذیر است، به راحتی می‌توانید بدون مواجهه با دشواری‌های رایج در کسب و کارهای فروش محصولات و خدمات به تعداد زیادی از خریداران خدمات ارائه دهید.


 


اشکالات فروش اینترنتی اطلاعات


بیشتر فروشندگانِ اطلاعات در انتقال ارزش واقعی اطلاعاتی که به فروش می‌رسانند، با مشکل مواجه هستند؛ با وجود اطلاعات رایگان فراوانی که به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفته است، متقاعد کردن کاربران برای پرداخت بهای اطلاعات و محتوای شما کار دشواری است. علاوه بر آن، به‌راحتی می‌توان محتوای دیجیتالی را کپی و سرقت کرد؛ بنابراین باید به دنبال راهی برای حفاظت از محتوای خود و جلوگیری از سرقت آن باشید.


 


نکته‌ای در مورد فروش اینترنتی اطلاعات


مردم تمایلی ندارند برای اطلاعات قدیمی پولی بپردازند. در بیشتر موارد، مطالبی که ارا‌ئه می‌دهید باید مشکلی جاری و حل‌نشده را حل کند؛ بنابراین همیشه به بهترین روش برای انجام کارها فکر کنید. دانستن اینکه چگونه می‌توان کاری دشوار یا گیج‌کننده را انجام داد، مبنای خوبی برای تولید محصولی اطلاعاتی است.


 


هرگز تصور نکنید مردم حاضرند برای اطلاعاتی که شبیه مطلبی معمولی است، پولی بپردازند. مطلب شما باید جامع و کامل باشد و مشکلی واقعی را حل کند.


 


آنچه هر کسب و کار اینترنتی به آن نیاز دارد


صرف‌نظر از اینکه چه مدل کسب و کار اینترنتی انتخاب می‌کنید، به یک استراتژی محتوا نیاز دارید. بدون داشتن محتوایی منسجم در وب‌سایت خود، هرگز نمی‌توانید ترافیک موتورهای جست‌وجو را به سایت خود جذب کنید و مشتریان بالقوه نیز به اطلاعاتی که برای انجام خریدی آگاهانه نیاز دارند، دست نخواهند یافت و احتمالا هرگز خریدی از شما نخواهند کرد.


 


مدل کسب و کار اینترنتی انتخابی شما چیست؟


همه چیز در مورد کسب و کار اینترنتی


بیایید به مثال دستور پخت مایع ماکارونی خوشمزه برگردیم. چه مدل کسب و کاری را برای عرضه‌ی آن انتخاب خواهید کرد؟


 


فروش محصول: شما می‌توانید مایع ماکارونی خوشمزه‌ی خود را در حجم بالایی تولید، بسته‌بندی و انبار و به دوستداران ماکارونی در سراسر کشور ارسال کنید. می‌توانید محصول خود را در اندازه‌ها (یک‌نفره، خانواده، مهمانی)، مزه‌ها (با گوشت، ادویه‌دار، اُرگانیک) و سبک‌های گوناگون (فقط مایع ماکارونی، همراه با رشته‌های ماکارونی،


 


همراه با مخلوط ادویه‌ی خشک) ارائه دهید. شما باید کارخانه‌ای راه‌اندازی کنید یا تولید محصول خود را به کارخانه‌ی دیگری بسپارید. در هر صورت، انجام این کارها هزینه‌بر است و باید به درگاه پرداخت اینترنتی، حمل‌کننده‌ی کالا، تولید، شکایات و مرجوعی کالا نیز فکر کنید.


 


فروش خدمات: دستور پخت ویژه‌ی شما می‌تواند در یک شرکت تهیه‌ی غذای ایتالیایی مورد استفاده قرار بگیرد یا می‌توانید با استفاده از وب‌سایتی که به صورت بروشوری برای کسب و کار تهیه‌ی غذای شما عمل می‌کند، برای آن بازاریابی کنید یا به رستوران‌ها، خدمات آموزش داخلی ارائه دهید. شاید هم بتوانید به افرادی که قصد دارند


 


به گزارش تالاب پخت ماکارونی اصیل و خوشمزه را یاد بگیرند، آموزش‌هایی ارائه دهید. راه‌اندازی چنین کسب و کاری، ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر از تولید محصول فیزیکی و واقعی است و متمایز کردن آنچه ارائه می‌دهید از طریق فروش خدمات، آسان‌تر است.


 


فروش محصول اطلاعاتی: این روش، ساده‌ترین (و بنابراین کم‌استرس‌ترین) گزینه است. می‌توانید کتاب الکترونیکی ساده‌ای بنویسید و در آن، روش پخت و مواد تشکیل‌دهنده‌ی مایع ماکارونی خود را توضیح دهید یا یک سایت عضویت آشپزی کامل راه‌اندازی و در آن از ویدئوها و انجمن‌های گفت‌وگوی اعضا استفاده کنید و با افزایش تعداد اعضای سایت، مطالب آموزشی موجود در آن را گسترش دهید.

تالاب