اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی سودآور (به طور جدی)

ما همه موارد ، از قوانین و تفاوت های ظریف ، تا چگونگی تهیه محصول ، تا حتی ارائه یک الگوی راه اندازی رایگان به شما را برای تجزیه و تحلیل رقابتی در صنعت خود ، پوشش داده ایم.


طبق فصل ، نحوه آماده سازی ما در طول مراحل برنامه ریزی به شرح زیر است:


در فصل 1 ، ما یاد گرفتیم که چگونه تصمیم بگیریم که چه چیزی را بفروشیم.

در فصل 2 ، ما به شما کمک کردیم مطمئن شوید که واقعاً می توانید آن را بفروشید.

در فصل 3 ، شما با افراد دیگری که آن را می فروشند (و کسانی که قبلاً آن را خریداری کرده اند) آشنا شده اید.

در فصل 4 ، شما یاد گرفتید که چگونه نزدیکترین رقبای خود را انجام می دهید.

در فصل 5 ، دو بار بررسی کردید تا قانونی را نقض نکنید.

در فصل 6 ، بازار خود را (و تمایزهای خود) را شناسایی کردید.

در فصل 7 ، شما می آموزید که چگونه محصول خود را تهیه کنید.

در فصل 8 ، آنچه را که باید هنگام انتخاب یک بستر تجارت الکترونیکی برای تجارت آنلاین خود بدانید ، یاد گرفتید.

این ما را به فصل 9 می رساند - جایی که شما یاد خواهید گرفت چگونه یک فروشگاه آنلاین سودآور ایجاد کنید ، راه اندازی کنید و راه اندازی کنید.


آیا نیاز دارید سریعتر به کسب و کار خود بپردازید؟


تجارت آنلاین مورد نظر خود را ایجاد ، مدیریت و مقیاس بندی کنید. با استفاده از ملزومات ضروری می توانید با صرف هزینه کمتری در زمان کمتری از جای خود بلند شوید.


بهترین ویژگی ها و عملکردها را برای به نمایش گذاشتن محصولات خود و اداره مشاغل خود انتخاب کنید - در بستری که می تواند به جای عقب نگه داشتن شما ، با شما مقیاس بندی کند.


آزمایش رایگان خود را شروع کنید


راه اندازی فروشگاه آنلاین شما

اکنون که شما یک پلت فرم انتخاب کرده اید ، به یک محصول متعهد شده اید و برای جلب مخاطبان هدف تلاش کرده اید ، می توانیم نکات اساسی برای ایجاد و راه اندازی فروشگاه شما را مورد توجه قرار دهیم.

در حالی که می توانید چند ساعت دیگر یک وب سایت را با هم شلاق بزنید ، به طور مستقیم در اینترنت بروید و فقط منتظر بمانید تا ببینید چه اتفاقی می افتد - آنچه در پایان با آن مواجه خواهید شد تعداد انگشت شماری از بازدیدکنندگان و یک حساب بانکی خالی است که برای آن نشان می دهد.


با ایجاد یک رویکرد سازمان یافته برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود ، فروشگاه خود را برای موفقیت دراز مدت و مقیاس پذیر راه اندازی می کنید.


1. اطمینان حاصل کنید که فروشگاه آنلاین شما حرفه ای به نظر می رسد.

اگر می خواهید یک تجارت آنلاین مناسب داشته باشید ، باید از همان ابتدا روی کیفیت تمرکز کنید.


شما باید فروشگاهی بسازید که حرفه ای به نظر برسد ، مشتری مورد نظر شما را به خود جلب کند و برای اقدام به تبدیل آنها هنگام مراجعه به سایت شما ، تماس های عملی مناسبی داشته باشد.


این سه مرحله بعدی طرح اصلی را به شما نشان می دهد تا اطمینان حاصل کنید که موارد مناسب برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین موفق را بدست آورده اید.



این مربوط به وب سایت شما نیست ، بلکه مربوط به محصول شماست.



محو کردن خطوط "طراحی" و "عملکرد" ​​هنگام ساخت فروشگاه آنلاین بسیار آسان است.


نه اینکه بگوییم طراحی مهم نیست - یک طراحی وب سایت جذاب می تواند فروش آنلاین را ایجاد کند. اما ، طراحی شما نباید از آنچه می خواهید بفروشید ، برتری داشته باشد.



آماده شخصی سازی فروشگاه خود هستید؟


BigCommerce اینجا است تا به شما کمک کند. با صفحه ساز می توانید با کشیدن و رها کردن مطالب ، صفحاتی را ایجاد و ویرایش کنید ، بدون نیاز به کدگذاری.


امروز فروشگاه خود را طراحی کنید


خریداران آنلاین در حدود سه تا پنج ثانیه تصمیم می گیرند که آیا به وب سایت شما اعتماد دارند یا می خواهند از آن خرید کنند.


این بدان معنی است که شما باید یک وب سایت ساده ، قابل اعتماد و کاربرد آسان داشته باشید.


آنچه شما می فروشید و مشتری برای یافتن آن باید به کجا مراجعه کند باید کاملاً واضح باشد. در برابر اشتیاق بیش از حد به وب سایت خود با تعداد زیادی دکمه ، طبقه بندی یا تصویر فراخوان برای مقاومت در برابر آن مقاومت کنید و مردم بیش از حد خسته شوند یا در انتظار بارگیری همه چیز صبر خود را از دست بدهند.


Marucci Sports یک نمونه عالی از طراحی تمیز و تمرکز است. محصول منحصر به فرد آنها از هر لحاظ جلو و مرکز است.




طرح خود را بر روی پایه درست درست کنید اولین قدم است.


هنوز نگران رنگ یا آرم نباشید. با انتخاب یک الگوی طراحی که واقعاً محصولات یا خدمات شما را به نمایش می گذارد ، شروع کنید.



وب سایت شما باید به عنوان ابزاری برای خرید آنلاین موثر باشد. سایت های بیش از حد سبک ، بیش از آنکه آنها را به سمت پرداخت راهنمایی کنند ، خطر حواس پرتی را به مخاطره می اندازند.



ثانیا ، هنگام انتخاب الگوی طراحی ، مطمئن شوید که منوی ناوبری واضح است و مشتریان شما را تحت فشار قرار نمی دهد.


با داشتن ناوبری واضح قادر خواهید بود انواع مختلف کالاها را ارائه دهید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما می دانند کجا در فروشگاه شما بروند و هرگز گم نشوند.



اگر فقط تعداد کمی از دسته های محصول را دارید ، انتخاب یک موضوع با پیمایش منو در بالای صفحه عالی کار می کند.



با این حال ، اگر کالاهای بیش از حد یا بیش از 9 دسته اصلی دارید ، به فکر تجمیع آنها در بهترین حالت ممکن باشید. شما همچنین می توانید الگویی را انتخاب کنید که دارای پیمایش در سمت چپ یا راست باشد.


نمی خواهید خریداران را مجبور کنید برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز خود ، صفحه را به پایین پیمایش کنند. مشتریان بالقوه باید بتوانند تقریباً تمام قسمتهای مرتبط و جذاب سایت شما را پس از ورود مشاهده کنند.


با این وجود بهترین ، اگر دسته بندی های زیادی دارید ، می توانید از طراحی صفحه اصلی خود استفاده کنید تا به مشتریان اجازه دهید سفر خرید خود را انتخاب کنند.



آخرین ، اما مطمئناً از اهمیت کمتری برخوردار نیستید ، اطمینان حاصل کنید که هر الگوی طرحی را که انتخاب می کنید ، دارای یک نسخه سنگین همراه است.



اگر تجربه عالی تلفن همراه و روند تسویه حساب ساده را به مشتریان خود ارائه ندهید ، بدون شک - فروش خود را از دست خواهید داد.


یک بار

  طراحی تنظیم شده است ، هنوز چند عنصر وجود دارد که شما باید آماده کنید تا مطمئن شوید فروشگاه شما برای پذیرش سفارشات آماده است.


مراحل زیر برای کمک به راه اندازی فروشگاه خود و ایجاد موفقیت در دراز مدت ضروری است.


2. یک درگاه پرداخت انتخاب کنید.

برای دریافت پول ، باید آماده پذیرش پرداخت ها باشید. راه اندازی فروشگاه اینترنتی ممکن است واضح باشد ، اما برای داشتن یک کسب و کار موفق کاملاً ضروری است.


درگاه پرداخت نحوه جمع آوری پول از مشتریان است. به طور معمول ، بستر تجارت الکترونیکی شما توصیه می کند که کدام دروازه ها با سیستم آنها مطابقت دارند.


BigCommerce از بیش از 60 درگاه پرداخت مختلف پشتیبانی می کند و دارای گزینه های کیف پول دیجیتال با یک کلیک ، مانند Apple Pay و PayPal One-Touch است.


پس از داشتن لیستی از گزینه ها ، باید تصویر کاملی از نحوه کار و تأثیر آن بر روی خط اصلی خود بدست آورید.


شما همچنین می خواهید یک درگاه پرداخت انتخاب کنید که بتواند با تجارت شما رشد کند. قبل از اینکه خود را محصور کنید ، در مورد هر راه حل پرداخت س questionsالات زیر را بپرسید:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد