اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

10 مزیت برتر کسب درآمد از اینستاگرام

مزایای اینستاگرام برای مشاغلی که باید بدانید
هر بازاریابی می خواهد از تمام مزایای اینستاگرام برای تجارت خود بهره مند شود.

اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه و بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه ، از زمان ایجاد خود در سال 2010 مسیری طولانی را طی کرده و کسب و کارها شروع به یادداشت برداری می کنند.

مارک زاکربرگ ، مدیرعامل فیس بوک ، آنقدر پتانسیل این پلتفرم و مزایای اینستاگرام را دید که تنها 18 ماه پس از راه اندازی با یک میلیارد دلار ، آن را خریداری کرد و از آن زمان به بعد این پلتفرم به رشد خود ادامه داده است.

مشاغل شروع به واکنش بیشتر و بیشتر نسبت به این پلتفرم که به سرعت در حال رشد است ، می کنند و اگر 100 مارک برتر جهان را تجزیه و تحلیل کنید ، 90٪ آنها حساب Instagram دارند.

با وجود بسیاری از مارک ها و مشاغل در اینستاگرام ، ممکن است فکر کنید ، "باید انگیزه ای برای استفاده مداوم از اینستاگرام وجود داشته باشد ، اما آیا واقعاً فقط ارسال عکس های جالب از مارک خود است؟"

نه کاملا.
همانطور که توسط برخی از مارک های برتر جهان (و همچنین برخی از مشاغل کوچک تا متوسط ​​که LYFE بازاریابی با آنها کار می کند!) اثبات شده است ، چندین روش مشخص برای تولید فروش ، هدایت و موارد دیگر از طریق Instagram وجود دارد .

با این حال ، اینستاگرام هنوز یک پلتفرم نسبتاً جدید است (در مقایسه با سایر سایت های رسانه های اجتماعی) ، و به روزرسانی های برنامه های جدید همیشه ادامه دارد.

بنابراین چگونه می توانید به روز شده و از تمام ویژگی های جدید استفاده کنید؟ تمام مزایای اینستاگرام شامل چه مواردی است و چگونه می توانید از آنها استفاده کنید؟

چه در سیستم عامل تازه وارد باشید و چه بخواهید حساب موجود خود را بهتر کنید ، ممکن است در کل تعجب کنید که از کجا شروع کنید.

خوب ، جای نگرانی نیست. ما بهترین مزایای اینستاگرام را برای تجارت و چگونگی استفاده از آنها به نفع خود قرار داده ایم.
  
10 مزیت عمده اینستاگرام برای مارک ها و مشاغل
قدرت خرید
گزینه های هدفمند پیشرفته
قابلیت پیگیری
ویژگی های اضافی برای نمایه های تجاری
امکان دستیابی به مشتریان دست نخورده
ساخت نام تجاری با کیفیت
روابط بهتر پیرو مارک
درک پایگاه مشتری خود
جاذبه ی بصری
هماهنگی آسان با سایر تلاش های بازاریابی شما
1. قدرت خرید
آیا می دانید بیش از بیش از کاربران اینستاگرام از این برنامه برای خرید آنلاین یک محصول استفاده کرده اند؟ با داشتن قدرت فروش اینستاگرام ، نمی خواهید این سیستم عامل را از دست دهید.

در پایان روز ، فروش همان چیزی است که بیشتر صاحبان مشاغل به دنبال آن هستند و در مورد مزایای اینستاگرام تفاوتی ندارد.

فروش خط اصلی را راهنمایی می کند و تلاش برای یادگیری نحوه افزایش فروش احتمالاً دلیل اصلی مطالعه این وبلاگ است! و ما شما را سرزنش نمی کنیم.

مهم است که بدانید آنچه در آن سرمایه گذاری می کنید ارزش آن را دارد کسب درآمد از اینستاگرام (معروف به شما بازگشت سرمایه شما را می دهد)! بنابراین چقدر ارزش اینستاگرام را دارد؟ خوب ، بیایید نگاهی به برخی از حقایق بیندازیم.

بیش از بیش از کاربران اینستاگرام از اینستاگرام برای خرید آنلاین یک محصول استفاده کرده اند ، و 70٪ بیشتر از کاربران غیر اینستاگرام این امکان را دارند.

حالا ، بگذارید کمی این را خراب کنیم.

قبلاً اشاره کردیم که بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه در اینستاگرام وجود دارد ، بنابراین ⅓ از آنها به معنای حداقل 333،333،333 کاربر اینستاگرام از اینستاگرام برای خرید آنلاین یک محصول استفاده کرده اند!

مزایای اینستاگرام

قبل از اینکه به مزایای دیگر اینستاگرام و پایگاه کاربری آن بپردازیم ، می خواهیم تعداد زیادی از مشتریان بالقوه را که فقط در انتظار تعامل با نام تجاری شما هستند ، نشان دهیم.

اینها فقط پیرو نیستند. اینها افرادی هستند که سابقه خرید در بستر اینستاگرام را دارند.

خرید بعدی آنها در اینستاگرام می تواند از شرکت شما باشد!

علاوه بر این ، 75٪ از کاربران اینستاگرام پس از مشاهده پست تبلیغاتی اینستاگرام ، مانند بازدید از یک وب سایت اقدام می کنند.

اکنون ، یک پست تبلیغاتی Instagram (یا یک تبلیغ Instagram) متفاوت از یک پست ارگانیک است که شما در حساب اینستاگرام خود منتشر می کنید.

تبلیغ اینستاگرام پستی است که شما با دلار تبلیغاتی حمایت مالی می کنید تا به افراد بیشتری برسد.

این آمار می گوید 75٪ از کاربران اینستاگرام مانند این که روی دکمه های Shop Now یا Contact Us کلیک کنید ، درباره این تبلیغات اقدامی انجام می دهند.

حتی اگر این افراد با کلیک اول خرید نکنند ، این عمل همچنان ارزشمند است زیرا شما می توانید از همان لحظه به بعد آنها را با تبلیغات اینستاگرام دوباره هدف بگیرید تا زمانی که خرید کنند!

2. گزینه های پیشرفته هدف گیری
بستر تبلیغاتی اینستاگرام به پیشرفته ترین گزینه های هدفمند تبلیغات رسانه های اجتماعی دسترسی دارد.

ما مشخص کرده ایم که چه تعداد کاربر اینستاگرام وجود دارد و چقدر احتمال خرید آنها وجود دارد ، بنابراین بیایید در مورد نحوه استفاده از این داده ها به نفع خود صحبت کنیم.

همانطور که قبلاً گفته شد ، اینستاگرام چند سال پیش توسط مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ خریداری شد.

به همین دلیل ، قابلیتهای اینستاگرام به سرعت گسترش یافت تا با قابلیتهای فیس بوک تطبیق یابد.

فیس بوک به داشتن یکی از پیشرفته ترین بسترهای تبلیغاتی رسانه های اجتماعی مشهور است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد