اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

راهنمای خرید اجاق گاز صفحه ای

اجاق گاز علاوه بر اینکه متداول ترین اجاق گاز در خانه های اطراف انگلستان است ، راهنمای خرید انتخاب واضحی برای افراد حرفه ای است. ترکیبی از گرمای فوری ، تنظیم دقیق دما و سطح پخت و پز محکم آنها را در بسیاری از خانه های ما اصلی می کند.

با استفاده از گاز ، شما می توانید شعله را ببینید و بنابراین احتمال کمی وجود دارد که شما به طور تصادفی چیزی را مستقیماً روی منبع گرما قرار دهید ، مگر اینکه قصد آن را داشته باشید. علاوه بر این ، اگر مشکلی در جوش آمدن ظرف یا سوختن آن وجود داشته باشد ، می توان بلافاصله گرما را خاموش کرد بدون اینکه نیازی به برداشتن کامل ظرف از صفحه باشد.

اجاق گاز در مقایسه با نمونه های برقی خود ، کم مصرف ترین نوع دستگاه پخت و پز محسوب نمی شود. با این وجود ، به دلیل کنترل پذیری شعله ، شما می توانید قدرت را متناسب با اندازه ظرفی که استفاده می کنید تنظیم کرده و در نتیجه انرژی کمتری را هدر دهید.

اگرچه اجاق گاز از سطح شیشه تمیز و آسان مدل سرامیکی یا القایی بهره مند نیستند ، اما تکیه گاه های ظرف به راحتی تمیز می شوند و تکیه گاه های مینای دندان حتی قابل شستشو در ظرف هستند.

اجاق گاز

اجاق گاز با زمان گرم شدن و خنک شدن سریع ، مقرون به صرفه ، کاربردی و استفاده از آن آسان است. برخی از کاربران ممکن است هنگام پاک کردن تکیه گاه های قابلمه ، درب های مشعل و غیره ، آنها را کمی ساده تمیز کنند اما اگر به دنبال یک حرفه حرفه ای برای آشپزخانه خود هستید ، این کار شما را عقب نمی اندازد. اندازه قابلمه هایی که مرتباً استفاده می کنید را در نظر بگیرید زیرا در اندازه مشعل مورد نظر شما تأثیر می گذارد. اکنون بسیاری از مدل های ما یک مشعل بزرگ wok برای حداکثر توان خروجی ارائه می دهند.


 
بهره وری
بدون شک ، اجاق القایی تا حد زیادی کارآمدترین است. با استفاده از فن آوری القایی فقط از انرژی مورد نیاز برای گرم کردن ظرف و نه کل منطقه استفاده می شود. با اندازه های شعله ای که به درستی تنظیم شده اند ، اجاق گاز در لیست انواع اجاق گاز کارآمد است. با این حال ، استفاده نادرست با شعله کامل ، گرمای ناشی از انفجار در اطراف لبه های ظرف ، انرژی و هوای گرم زیادی را هدر می دهد. سرامیک ها در مقیاس کارایی بعدی با توان مصرف شده برای گرم کردن کل منطقه قرار دارند. در آخر ، اجاق گاز بشقاب جامد با صفحات ضخیم پخت و پز برای گرم شدن ، کمترین مصرف انرژی را دارد.

توصیه می کنیم دستگاه شما فقط توسط یک نصب کننده ایمن گاز ایمن نصب شده است.

سرعت
بدون شک اجاق القایی سریع ترین جوش است که یک ظرف را به جوش بیاورد ، و ثانیه ای از آن نزدیک به گاز است. اجاق های سرامیکی و سپس صفحات جامد با سرعت کم گرم می شوند و هنگام جوش خوردن کمترین واکنش را دارند تا خنک شوند. درجه حرارت روی یک اجاق القایی را می توان تقریباً سریعتر بر روی یک اجاق گاز تنظیم کرد تا جوش به حالت آرام بپاشد اما گاز به طور کلی سریعترین سرعت را دارد تا به طور کلی خنک شود.

منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد