اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

12 نکته مهم در مورد برندهای معتبر ساعت مچی دیجیتال

مجموعه داران و علاقه مندان به ساعت همیشه دانش خود را در مورد ساعت سازهای مختلف لوکسی که شناختند نشان می دهند. در اینجا لیست ده مارک برتر ساعت ما آورده شده است. نسخه خود ما از یک لیست برتر ساعت مچی لوکس برای بحث در مورد شما.


مارک های ساعت مچی لوکس که باید بدانید: مادر همه لیست ها

ما فقط مارک های ساعت مچی لوکس بالای صفحه را به همراه چند عکس خیره کننده در اینجا لیست کرده ایم. این لیست شامل بهترین مارک های ساعت معروف به "تثلیث مقدس" است که متشکل از Patek Philippe ، Audemars Piguet و Vacheron Constantin و همچنین بسیاری دیگر از ساعت سازان لوکس مانند Jaeger-LeCoultre (JLC) ، Blancpain ، Ulysse Nardin ، Rolex ، Jaquet است. دروز و موارد دیگر اگرچه این یک لیست کاملاً جامع است ، اما به ترتیب خاصی نیست و اگرچه ممکن است کمی ساعتهای مقدس تثلیث را چنگ بزنیم ، اما نمی گوییم که هر مارک خاصی بهترین مارک ساعت است. هر یک از آخرین موارد ذکر شده در اینجا فقط مارک های ساعت خوبی نیستند اما در واقع بسیاری از ساعت سازها ارزش این را دارند که اگر مجموعه ای را شروع می کنید یا فقط کنجکاو هستید.


برای دیدن لیست کامل مارک ها ، اینجا را کلیک کنید


1. پاتک فیلیپ

Patek Philippe & Co که به اختراع اولین ساعت مچی معروف است ، به یک ساعت ساز برتر تبدیل شده و یکی از محبوب ترین ها در جهان است. همه موافقت می کنند که تهیه یک لیست از 10 مارک برتر ساعت و ذکر نکردن این ساعت ساز ، ضرر خواهد داشت. Patek Philippe یکی از 3 ساعت ساز مقدس ترینیتی است. برخی از محبوب ترین مدل های آنها شامل Nautilus ، Aquanaut ، World Time ، Twenty-4 ، Calatrava و غیره است. پاتک فیلیپ علاوه بر بسیاری از مدلهای محبوب خود ، مأموریت داشت تا پیچیده ترین ساعتهای جهان را برای بسیاری از افراد برجسته مانند جیمز وارد پکارد و هنری گریوز تهیه کند. Graves Supercomplication در سال 1999 در یک حراجی نیویورک با رقم حیرت انگیز 11000،000 دلار به فروش رسید و دارای 24 عارضه بود که تحقیق و ایجاد آن 8 سال طول کشید. از نظر بسیاری از شرکت های پاتک ، یک برند ساعت مچی خریداران لوکس را محصول اصلی و یکی از گرانترین مارک ها و برخی از منحصر به فردترین ساعت ها می دانند.


پاتک فیلیپ

یکی دیگر از موفقیت های بزرگ Patek Philippe در یک برهه ، ایجاد پیچیده ترین ساعت جهان موسوم به Patek Philippe Caliber 89 با 33 عارضه بود. در آن زمان ، این ساعت با بیشترین عارضه بود تا اینکه اخیراً ساعت ساز دیگری در تثلیث مقدس با رانش زمین از آنها پیشی گرفت. این ما را به مارک بعدی می رساند. درباره این برند بیشتر بدانید.


2. واچرون کنستانتین

قدیمی ترین ساعت ساز مداوم در جهان مارکی است که صدها سال تاریخ ساعت سازی را با خود به همراه دارد. از سال 1755 ، Vacheron Constantin همچنین یکی دیگر از مارک های Watch Trinity Watch است و برخی از باورنکردنی ترین و خلاقانه ترین شاهکارهای فالشناسی را خلق کرده است. بهترین نمونه از نبوغ مکانیکی آنها ، مرجع شماره 57260 Vacheron Constantin است که اخیراً منتشر شده است و همچنین به عنوان پیچیده ترین ساعت جهان با 57 عارضه مغزدار شناخته می شود و طبق برآوردهای Forbes ارزش تخمینی 8000،000 دلار است.


واشرون ثابتین

به عنوان عضوی از "تثلیث مقدس" ، واچرون کنستانتین یکی از برترین ساعت سازها است و این شرکت را بر اساس اصول دستیابی به برتری فنی و زیبایی شناسی بنا نهاده است که به طور آشکار توسط بسیاری از دستاوردها و نوآوری های وحشیانه آنها در طول سال ها مشخص می شود. برخی از برجسته ترین مجموعه های آنها می توان به Patrimony ، Traditionnelle ، Overseas ، Malte ، 1972 ، Quai de l'ile ، Harmony ، Metiers d'Art و Les Historiques اشاره کرد. هر متخصص ساعت موافقت می کند که یکی از معتبرترین ساعت ها باشد. درباره این برند بیشتر بدانید.


3. Audemars Piguet

یکی دیگر از اعضای معتبر "تثلیث مقدس" در ساعت سازی ، Audemars Piguet از زمان تاسیس در سال 1875 برخی از تماشایی ترین ساعت ها را تولید کرده است. مجموعه ای که آنها برای آنها مشهور هستند مجموعه AP Royal Oak است. این یک مجموعه ساعت شاخص است که برای Audemars Piguet که اولین کسی است که از فلزات غیر گرانبها ، فولاد ضد زنگ در جدیدترین طراحی ساعت های ورزشی استفاده می کند و قیمت های لوکس را تغییر می دهد ، تغییر دهنده اصلی بازی است. Audemars Piguet سپس نسخه زیرآبی خود را از ساعت نمادین ، ​​سری Royal Oak Offshore تولید کرد که به یکی از محبوب ترین ساعت های غواصی در تاریخ تبدیل شد. به عنوان یکی از تثلیث ، AP در طول سال ها بیش از حد تحویل داده شده و بسیار مورد احترام است.


Audemars Piguet Royal Oak

ظهور ساعت رویال اوک درهای بسیاری از ساعت سازان لوکس را باز کرد تا از تخصص هولوشن خود به عنوان یک عامل قیمت گذاری استفاده کنند نه فقط از فلز گرانبها استفاده شده. در حالی که قبلاً یک ساعت به وزن خود از طلا می ارزید ، اکنون بدون توجه به اینکه از چه ماده ای استفاده می شود ، ارزش بسیاری از ساعت آن بیشتر از وزن آن است. گذشته از بسیاری از ساعت های Haute Horlogerie ، Audemars Piguet در طراحی طراحی کاملاً آوانگارد شناخته شده است و چندین قطعه Haute Joaillerie مانند ساعتهای Diamond Punk و Diamond Fury آنها را برای خانم ها ایجاد کرده است. ساعتهای AP نیز k هستند

 

 به دلیل تعداد محدود چاپ و ساعتهای بسیار پیچیده مانند Jules Audemars مشهور هستند. درباره این برند بیشتر بدانید.


4. بلانپین

بلانکپاین در سال 1735 تاسیس شد و کمی قدیمی تر از واچرون کنستانتین است اما از روز تاسیس با مارک بلانکپاین فعالیت نمی کرد. این ساعت ساز لوکس با قفسه بالا کمک بسیاری به پیشرفت تکنیک های ساعت سازی کرده و ساعتهایی را تولید کرده است که حاوی پیچیده ترین حرکات هستند. Blancpain پیشگام در ایجاد ساعت های غواصی با ساعت ممتاز Fifty Fathoms خود ، اولین ساعت غواص جهان است. بلانکپین از آن زمان مجموعه های بسیار خوبی از جمله Le Brassus ، Leman ، Villeret ، Novelties ، Specialties و Sport را تولید کرده است.


ساعتهای blancpain

یکی از مهمترین دستاوردهای قابل توجهی که به احترام شایسته این برند نسبت داده است ، نوآوری هایی است که برای عارضه توربیلون ایجاد کرده است. بلانکپاین یک توربیلون پرنده ایجاد کرد که نوآوری در طراحی اصلی توربیلون است که تقریباً دویست سال قبل توسط Breguet ایجاد شده است. نسخه جدید و بهبود یافته این عارضه را در یک قفس با یاتاقان ساچمه ای قرار داده است که به کاربر اجازه می دهد تا در عمل کامل از توربیلون متحیر شود. درباره این برند بیشتر بدانید.


5. اولیسه ناردین

در سال 1846 یولیس ناردین تولید خود را آغاز کرد. در آن زمان یک ایستگاه ساعت بیشتر نبود اما خیلی زود به یکی از نیروگاه های صنعت ساعت تبدیل شد. آنها از مجموعه های کلاسیک طراحی شده مینیمالیستی مانند San Marco Classico گرفته تا مجموعه های جذاب و پیچیده Hour Striker ، Sonata و El Toro GMT +/- تقویم همیشگی ایجاد می کنند. از دیگر مجموعه های مدرن می توان به Quadrato Dual Time و Dual Time Perpetual اشاره کرد. اولیسه ناردین بخاطر زمان سنج های دریایی خود مانند کرونومتر دریایی ماکسی و کرونوگراف دریایی کاملاً مشهور است ، اولیس ناردین بخشی از زمان سنجی را در گوشه ای از گوشه و کنار خود قرار داده است که واقعاً از ستاره شمالی می درخشند.


ulysse nardin

این بدان معنا نیست که این ساعت ساز فقط می تواند یک ساعت ممتاز دریایی تولید کند ، اولیسه ناردین انواع مختلفی از ساعت های خیره کننده از جمله Caprice (مجموعه ای از خانم ها) ، سری "Freak" غیرمتعارف با عارضه توربیلون کاروسل و 7 قابل توجه آن را تولید می کند. ذخیره انرژی روزانه و البته Royal Blue Tourbillon فوق العاده سطح بالای آنها ، قیمت برخی از آنها با قیمت بیش از 1.2 میلیون دلار به آنها جایگاهی در Haute Joaillerie و Haute Horlogerie می دهد. درباره این برند بیشتر بدانید.


6. Jaeger-LeCoultre

Jaeger-LeCoultre یک برند ساعت سوئیسی است که توسط همتایان خود بسیار مورد احترام است. بسیاری معتقدند که این یکی از بهترین تولیدکنندگان ساعت های لوکس و مسلماً یکی از سازنده های ساعت های معتبر عمودی در جهان است. یکی از دلایل این امر این است که آنها حرکات خود را در داخل و همچنین بسیاری از اجزای خود را در داخل تولید می کنند. ساعت سازانی که می توانند حرکات داخلی را ایجاد کنند ، معمولاً در بالای پایه قرار می گیرند و به دلیل توانایی کنترل کیفیت و ساخت تا بهترین جزئیات جشن گرفته می شوند. تعداد کمی از تولیدکنندگان به تنهایی به اندازه Jaeger-LeCoultre اجزا produce تولید می کنند (که توسط کلکسیونرهای ساعت و متخصصان تماشای ساعتهای مختلف در سراسر جهان JLC نامیده می شود)


جاگر-لکولتر

JLC بسیاری از آثار کلاسیک بی انتها مانند Reverso را تولید می کند که یک ساعت مربعی با توانایی منحصر به فرد برای محافظت از صورت خود است. این مجموعه نمادین سری معکوس جدیدتری را به وجود آورد که شامل یک سری فوق العاده نازک با شماره گیری دوگانه به نام Grande Reverso Ultra-Thin Duoface است. این سری ساعت های دو در یک دارای صفحه شماره گیری تیره در یک طرف کیس است در حالی که در قسمت تلنگر کیس دارای صفحه شماره گیری رنگ روشن است. Jaeger-LeCoultre همچنین مجموعه های پرطرفدار دیگری مانند AMVOX3 Tourbillon ، Master Control ، JLC Geophysic ، Master Compressor و Master Ultra-Thin را تولید کرد که شامل چندین مدل با تقویم های دائمی فوق العاده نازک است که یکی از آنها اخیراً در مارول ارائه شده است فیلمی با عنوان دکتر استرنج همراه با JLC Grande Reverso. Jaeger-LeCoultre علاوه بر ساعتهای لوکس محترم ، ساعتهای آونگ پیچشی پیچشی به نام Atmos Clocks را تولید می کند که نیازی به سیم پیچ نیست. بلکه انرژی خود را از فشار و دما جوی ، به معنای واقعی هوا می گیرد! درباره این برند بیشتر بدانید.


7. امگا

امگا SA یکی از محبوب ترین مارک های ساعت لوکس است ، لزوما یکی از گرانترین مارک های ساعت در بازار نیست در مقایسه با بسیاری از ساعت سازانی که در اینجا ذکر شده است. آنها ساعتهای Seamaster خود را در طول سالها در فیلمهای اصلی نشان می دادند. فیلم هایی مانند هر فیلم جیمز باند از زمان Goldeneye با حضور پیرس برازنان و هر فیلم "007" که پس از آن با بازی دنیل کریگ همراه بود. مشهورترین شهرت آن به دلیل ساعت مچی ، Omega Speedmaster Pro است که هنگام برداشتن اولین قدم های خود بر روی سطح ماه ، روی مچ Buzz Aldrin قرار داشت. داشتن ساعت های واجد شرایط پرواز توسط ناسا برای یک مأموریت فضایی مانند آپولو 11 در بالا بردن اعتبار این برند نقش اساسی داشت. در واقع امگا دومین مارک شناخته شده ساعت سوئیسی است

در جهان ، با تقریباً 70٪ شناخت برند بین المللی.


امگا Speedmaster

از نظر ساعت سازی ، امگا با استفاده از ماده ای غیرقابل نفوذ در برابر تداخل الکترومغناطیسی ، نوآوری های زیادی انجام داده است. دشمن شماره 1 ساعتهای مکانیکی در هنگام نگه داشتن زمان دقیق. در حالی که برخی امگا را یک مارک ساعت طراح می دانند که ساعتهای سطح ابتدایی خود از یک قیمت بسیار پایین تر از برخی از مارک های برتر ساعت سازی که قبلاً ذکر شد ، شروع می کنند ، آنها در واقع ساعت هایی دارند که دارای شش قیمت هستند ، به ویژه ساعت مچی حرفه ای امگا Speedmaster نسخه محدود با تنها 69 قطعه در سراسر جهان. شماره گرامیداشت سال فرود ماه. هر ساعتی که بیش از 100000 دلار قیمت داشته باشد ، به راحتی و با هر استانداردی می تواند یک کالای لوکس محسوب شود. درباره این برند بیشتر بدانید.


8. گلشوت اصلی

وقتی صحبت از ساعت های گران قیمت می شود ، مردم معمولاً به سوئیس فکر می کنند زیرا ساعت سازهای سوئیسی قسمت عمده ای از بسته را تشکیل می دهند. استثناهایی وجود دارد. Glashutte Original یک مارک ساکسونی / آلمانی است که در اینجا جای تعجب ندارد ، مهندسی آلمان شهرت جهانی دارد به خصوص وقتی صحبت از مهندسی مکانیک می شود.


گلشوت اصلی

Glashutte Original یکی از معدود مارک های لوکس ساعتهای آلمانی است که واقعا برجسته است. مسلماً آنها یکی از کم اهمیت ترین مارک های ساعت هستند. ساعتهای آنها ساختنی بی نقص اجرا کرده است. سری های محبوب و محبوب Pano آنها نه تنها خیره کننده نیستند بلکه بسیار خوب ساخته شده اند. آنها ساعتهای پیچیده بسیاری از جمله توربیلون ، کرنوگراف ، تقویم های دائمی و موارد دیگر را تولید می کنند. برخی از محبوب ترین مجموعه های Glashutte Original شامل بسیاری از ساعت های سناتور ، دهه شصت ، هفتاد ، پانولونار ، پانوگراف ، پانوماتیک و همچنین یک مجموعه بانوی شامل PanoMaticLunar است. درباره این برند بیشتر بدانید.


9. رولکس

شرم آور خواهد بود اگر از نام تجاری مانند رولکس که دارای شناخته شده ترین مارک ساعت در جهان است به معنای واقعی کلمه 100٪ به رسمیت شناختن نام تجاری نام نبریم. اما اگرچه آنها از همه مارک های معروف ساعت مشهور هستند ، اما بیایید آنها را فقط به دلیل مهارت های ساعت سازی و نه فقط به دلیل محبوبیت آنها. رولکس ساعتهای نسبتاً شگفت انگیزی تولید می کند. و بسیاری از آنها تخمین زده می شود که تولید آنها تقریباً 2000 ساعت در روز باشد. یکی از نکاتی که در مورد معروف ترین مارک ساعت وجود دارد این است که مردم از این واقعیت که ارزش متوسط ​​فروش مجدد آنها از هر مارک ساعت دیگر در بازار بیشتر است ، غضب و عصبانیت می کنند.


رولکس

رولکس محبوب ترین ساعت های مردانه را تولید می کند. برخی از محبوب ترین مجموعه های آنها شامل Daytona ، Submariner ، GMT Master II ، Datejust ، Yacht-Master ، Yacht-master II ، Day-Date ، Sky-Dweller و موارد دیگر است. به عنوان یک مارک ماجراجویی ساعت های لوکس که ساعت های خود را در بالاترین قله روی زمین و کمترین عمق ناخوشایند آبهای سیاره ما دیده است. آنها همچنین به دقت ساعتهای خود افتخار می کنند زیرا بسیاری از آنها دارای یک تعیین کرونومتر Superlative هستند به این معنی که آنها دارای دقت +2 / -2 ثانیه در روز هستند. (یک کرونومتر دارای گواهی COSC معمولی که یک حرکت ساعت چشمگیر به حساب می آید دارای دقت +6 / -4 ثانیه در روز است). درباره این برند بیشتر بدانید.


10. ژاکت دروز

ساعت ساز که به عنوان یک ساعت ساز نفیس شروع به کار کرد ، ژاکت دروز اولین کسی بود که یک کارخانه در Geneve ، سوئیس افتتاح کرد. نبوغ مکانیکی او ساعتهایی را تولید کرد که برخی از خردهای به کار رفته در تولید ساعتهای استثنایی پدربزرگشان را در خود جای داده و ساعتهای مجهز به اتومات را در خود جای داده است و آنچه آنها را از سایر مارکهای پیشرفته ساعت سازی جدا می کند این است که آنها برای کسانی که بیشترین برند را دارند یک مارک تصفیه شده به حساب می آیند طعم نفیس بنیانگذار این شرکت به جهان سفر کرده و شاهکارهایی تولید کرده است که هرکدام منحصراً از مناطق بازدید شده الهام گرفته شده اند. جکت دروز که اغلب در فرانسه یافت می شود ، ساعت های خود را به ملکه ماری آنتوانت فرانسه هدیه می دهد. قطعات او اغلب در دربار سلطنتی در سراسر جهان متمدن یافت می شد. امپراطور سلسله چینگ در پکن با کار خود شگفت زده شد و دفاتر خود را برای وارد کردن این آثار هنری مکانیکی جذاب تأسیس کرد.


جکت دروز

آنچه که ژاکت دروز را بسیار منحصر به فرد کرد ، توانایی او در تلفیق هنر خود با ریز مکانیک دقیق و تولید ساعتهایی بود که هم از نظر مکانیکی پیچیده بودند و هم از نظر زیبایی از نظر هنرهای زیبا خوشایند بودند. این مدل ساعتهای لوکس با داشتن مدلهایی مانند مدلهای موجود در مجموعه La Chaux De Fonds Complications که دارای ساعتهایی مانند Quantieme Perpetual Eclipse ، Rattrapante و Chronograph Monopusher هستند ، به دلیل تولید شاهکارهای کاملاً مهندسی و پیچیده شناخته می شوند. Jaquet Droz مجموعه های محبوب بسیاری دارد که شامل مجموعه های Grande Seconde ، Petite Heure Minute ، Les Ateliers D'Arts ، Grande Seconde SW ، Lady 8 ، Grande Heuer و Astrale Collection می باشد. درباره این برند بیشتر بدانید.


11. برگو

Breguet به عنوان یکی از قدیمی ترین ساعت سازهای موجود احترام خود را هم در سوئیس و هم در سایر دنیای ساعت سازی کسب کرده است. در طول سالها ، تعداد زیادی از برگوت اعتبار داشته است

نوآوری ها و تحسین نبوغ هورولوژیکی که باعث شهرت آن شده است و آنها را به یکی از برترین ساعت سازها men digital watches تبدیل کرده است. پدر بنیانگذار Breguet ، Abraham-Louis Breguet به نوآوری در سیستم روتور که در ساعتهای مکانیکی اتوماتیک (خود پیچ ​​در پیچ) استفاده می شود و امروزه مورد علاقه بسیاری است ، نسبت داده شد. وی همچنین توربیلون را اختراع کرد که یکی از آرزوها در صنعت است. داشتن یکی در ساعت خود (به تصویر زیر مراجعه کنید) نشانه اصلی اعتبار یک ساعت است بنابراین فقط اعتبار را به عنوان یک ساعت ساز برای اختراع آن تصور کنید.


برگو

داشتن چنین استعدادی به طور طبیعی نوع مناسبی از مشتری را به خود جلب می کند و در طول این سالها ، ساعت های Breguet مچ دستان اشراف و نخبگان اجتماعی در سراسر جهان را بسته اند. امضای بسیاری از ساعتهای Breguet "لبه برش خورده" است که به راحتی در کنار قاب مورد مشاهده می شود. مجموعه های بسیاری از آنها شامل ساعت های لوکس بالای زن و مرد می باشد. برخی از مجموعه های مشهورتر شامل Breguet Marine ، معروف Reine de Naples ، Breguet Grand Complications ، Type Type XX ، Type XXI و Type XXII ، مجموعه Heritage ، Tradition و البته Breguet Classique است. درباره این برند بیشتر بدانید.

12. IWC شافهاوزن

لیست معروف مارک های ساعت بدون IWC گناه است. IWC به عنوان یکی از مارک های قدیمی ساعت های لوکس که قدمت آن به سال 1869 برمی گردد ، اولین ساعت ساز بود که از تیتانیوم فلز سبک وزن در این صنعت قدیمی استفاده می کرد و بیشتر به دلیل مجموعه ساعت های پرتغالی که اکنون به عنوان IWC شناخته می شود ، شناخته شده است. پرتغالی IWC نوآورانه است و هدف آن این است که با هر ساعتی که تولید می کند بهتر از خود و دیگران عمل کند. آنها یک شرکت ساعت مچی لوکس هستند که هورولوژی را جدی می گیرد و ساعتهای مکانیکی پیچیده ای را شامل می شود: توربیلون ، تکرار کننده های دقیقه ، فاز ماه و عوارض کرونوگراف.


men digital watches


watchshop


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد