اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

ویژگی های مهم برای خرید ساعت مچی دیجیتال خوب

ویژگی های مهم یک ساعت خوب.

ساعت مچی شخصی است. هر کس در طراحی و سبک سلیقه خود را دارد. بنابراین ، ما نمی خواهیم بگوییم یک ساعت خوب یا بد چیست ، اما به طور کلی علائم یک ساعت مچی با کیفیت چیست. و چگونه این علائم به راحتی قابل شناسایی هستند. نکته کوچک این است که ما به طور عمده به دنبال یک ساعت مقرون به صرفه هستیم (حداکثر 600 یورو ، -).


به پایین این صفحه برای "فهرست کیفیت تماشای کیفیت" مراجعه کنید.


edelstaal goed horloge prisma horloges watches go horloge kwaliteit

1. ماده یک ساعت

ساعت مچی با کیفیت حداقل از استیل ضدزنگ ساخته شده است. ساعت مچی دیجیتال گاسی وب تیتانیومی یا سرامیکی سخت تر / بهتر است ، اما این ساعت ها دارای برچسب قیمت بیشتری نیز هستند. فولاد ضد زنگ در مقایسه با فولاد "عادی" نمی تواند تحت تأثیر رطوبت و تعریق باشد. همچنین ، دریافت ساعت تحریک پوست با ساعت مچی ضدزنگ بسیار نادر است.


علاوه بر این ، یک پوشش PVD برای اطمینان از اینکه یک ساعت مچی طلایی ، گل رز ، نقره ای یا سیاه رنگ خود را حفظ می کند ، مهم است. یک ساعت بدون پوشش ممکن است در طی یک سال با استفاده مکرر از بین برود. مواد استفاده شده اغلب در پشت یک ساعت نمایش داده می شوند. توجه: پشت استیل ضدزنگ (ساعت) نشان می دهد که فقط ساعت عقب از جنس استیل ضدزنگ است.


علاوه بر این ، ممکن است وزن ساعت نیز نشانه ای از کیفیت باشد. این نشان می دهد که فولاد مورد استفاده چقدر جامد است و از چه نوع حرکتی استفاده می شود.


علاوه بر این ، مارک های ساعت بهتر از فولاد ضد زنگ 316L استفاده می کنند که از درجه خلوص بالاتری نیز برخوردار است. نوع فولاد ضد زنگ و پوشش PVD اغلب در ساعت مشخص نمی شود. برای اطمینان از نوع فولاد ضد زنگ ، همیشه می توانید با فروشنده چک کنید. اما اگر این یک مارک گران قیمت تر باشد می توانید فرض کنید که خوب خواهد بود.


بانوان تیتانیوم Prisma سادگی تیتانیوم را تماشا می کنند horloge kwaliteit

2. نوع عینک WATCH

یک ساعت مچی با کیفیت همیشه دارای شیشه یاقوت کبود است. البته این بستگی به نوع هدف ساعت شما دارد. شیشه یاقوت کبود بعد از استفاده مکرر (خشن) از پاک و خراش جلوگیری می کند. شیشه کریستال یا شیشه معدنی برای یک ساعت مچی متوسط ​​کافی خواهد بود. علاوه بر این ، یک ساعت مچی با این نوع شیشه ها غالباً 20 یورو خواهد بود - ارزان تر ، اما در برابر خراش نیز حساس تر است. اگر از شیشه یاقوت کبود استفاده شده است ، در شماره گیری یا پشت ساعت مشاهده می شود.


3. حرکت ساعت

یک ساعت خوب و مقرون به صرفه دارای یک حرکت کوارتز یا یک حرکت مکانیکی معتبر (COSC) است. تقریباً همیشه یک حرکت کوارتز (ساعت مچی با باتری) در ساعتهای خوب زیر 300 یورو پیدا خواهید کرد ، -. مهمترین مزیت کوارتز این است که قطعات متحرک کمتری مورد نیاز است. این باعث می شود ساعت ها دقیق تر و مقرون به صرفه تر شوند.


برند ساعت هلندی Prisma از حرکات Miyota ، Seiko و Ronda استفاده می کند. این مارک ها به مرور زمان خود را ثابت کرده اند. آنها از دوام و ارزش پول خود شناخته شده اند. این حرکات معمولاً اگر به درستی حفظ شود ، عمر چند دهه دارد.


بندرت یک ساعت مکانیکی زیر 10،000 یورو است .- دست ساز. تولید انبوه حرکات مدرن منجر به کیفیتی شده است که دست انسان بی نظیر است.


4. مقاومت در برابر آب

10 مقاومت در برابر آب ATM با یک ساعت با کیفیت همراه است. تقریباً هیچ چیزی از آب مضر نیست. بنابراین ضد آب با جدایی ناپذیر با یک ساعت خوب در ارتباط است. همانند مواد و حرکات ، مقاومت در برابر آب نیز درجات مختلفی دارد.


10 مقاومت در برابر آب ATM بدین معنی است که ساعت در برابر فشار 100 متر (یا 10 بار) مقاومت دارد. این باعث می شود ساعت خوبی برای شنا باشد. 5 دستگاه خودپرداز (دوش گرفتن) و 3 دستگاه خودپرداز (دست شستشو) نیز دارای درجه مقاومت در برابر آب هستند. یک ساعت باید حداقل 3 دستگاه ضد ATM ضد آب باشد تا راحتی بیشتری ارائه دهد. همچنین ، مقاومت در برابر آب اغلب در پشت ساعت نشان داده می شود.


سفرهای پرسما ساعتهای پریسما هورلوژ را تماشا می کند

STRAP WATCH

ویژگی های فوق در مورد ساعت مچی متمرکز شده است. با مقاومت در برابر آب می توانیم جهشی را به بند خوب بکشیم. ما توصیه می کنیم تماس با آب را با بند چرمی (که ضد آب نیست) به حداقل برسانید. علاوه بر این ، مهم است که گروه به خوبی با مورد ساعت سازگار باشد. منظور از درزها متقارن و باریک است.


prisma radio 100٪ NL horloge blauw prisma horloges edition special P1629-607G Prisma 100NL blauw horloge آنلاین kopen zijkant

5. همچنین یک ساعت مجهز یک انتهای زیبایی دارد

سرانجام می توان گفت که یک ساعت مچی با کیفیت ، علاوه بر خصوصیات ذکر شده ، پایان زیبایی نیز دارد. این تفاوت بین یک ساعت ارزان و مقرون به صرفه است. باید احساس راحتی و تمیزی کامل داشته باشد. جزئیات باید با هم جمع شوند و یک کل جذاب و جذاب را تشکیل دهند. شما هیچ گونه برآمدگی غیرمعمول ، شاخص شل یا شکل دیگری از کار ضعیف را نمی بینید؟ از آنجایی که ما همچنین می توانیم در ظاهر یک ساعت مچی با کیفیت صحبت کنیم.


6. نام و وراثت یک نام تجاری WATCH

این یک موضوع خطرناک است که می توانید در مورد آن بنویسید ، به عنوان یک برند ساعت با سابقه ای غنی. با این حال ، اغلب اوقات می شنویم که شخصی یک ساعت را از مارک ساعت خریداری کرده است که دیگر ظرف دو سال وجود ندارد. این همیشه می تواند رخ دهد و قطعاً نباید مانع از خرید ساعت شود. اما اگر چیزی در خریدهای جدید شما اشتباه است

ساعت مچی دیجیتال مردانه ، یک مارک خوب فقط می تواند امنیت بیشتری برای تحویل قطعات یدکی به عنوان مثال فراهم کند. لطفاً چند لحظه دریغ نکنید تا به برند ساعت مچی نگاه کنید. ساعتهای زنانه و زنانه را با کیفیت بالا کشف کنید.


تماشای کیفیت

چک لیست

تماشای قابل توجه

در کل ، پنج ویژگی اساسی وجود دارد که هر ساعت مچی با کیفیت باید بدون در نظر گرفتن قیمت ، داشته باشد.


مواد حداقل از استیل ضد زنگ (316L) (تیتانیوم سرامیک) با روکش PVD است.

شیشه یاقوت کبود ضد آب (برای استفاده مکرر)

10 مقاومت در برابر آب ATM

حرکت کوارتز خوب (میووتا ، سیکو ، روندا) یا یک حرکت مکانیکی معتبر.

یک پایان خوب. بدون برجستگی های غیرمعمول و یا قطعات گشاد

علاقه مند به سوال:

یک نشانگر تاریخ

در صفحه تاریک یا دست ها درخشید

نام و میراث برند. آیا آنها هنوز در دو سال برای تأمین قطعات یدکی وجود دارند؟

آیا ساعت مچی با بند چرمی دارید که ضد آب نیست یا انتظار ندارید با ساعت خود شنا کنید؟ در این حالت ، 3 یا 5 مقاومت در برابر آب ATM باید برای شستن دستان کافی باشد. اگر به راحتی ساعت مچی نخواهید داشت ، می توانید به جای شیشه یاقوت کبود مقاوم در برابر خراش ، شیشه کانی یا شیشه کریستال را انتخاب کنید.


تماشای بقا

آیا به دنبال یک ساعت فوق العاده قوی هستید؟ این گزینه های اضافی را با خود در تصمیم بگیرید:


محافظ تاج

تاج پیچ

10 دستگاه خودپرداز یا 20 دستگاه خودپرداز

اعداد عربی

حرکت کوارتز با عملکرد EOL

پین های فشار ثابت (فنر بدون یقه)

همچنین ضروری است که یک حاشیه چرخشی برای یک ساعت مچی غواص مناسب استفاده شود. ویژگی های بسیاری وجود دارد که برای یک هدف خاص مهم هستند (به عنوان مثال عملکرد GPS برای اجرا). ابتدا به هدف ساعت خود فکر کنید و تصمیم گیری بسیار آسانتر خواهد شد. درنهایت ، همیشه بهترین انتخاب ساعت موجود برای هر شخص متفاوت خواهد بود. بنابراین ، همچنین می توانید از یک جواهرساز بازدید کنید تا متوجه شوید چه چیزی مناسب شماست.


https://www.gasiweb.com/best-digital-watches-for-men/

https://www.lifewire.com/best-digital-watches-for-men-4160171


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد