اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

چگونه اتو مو را تمیز کنیم؟

بله ، شما باید آهن مسطح خود را به طور مرتب تمیز کنید. چرا؟


فرآورده های مختلف مو و روغن سرانجام روی صفحات کیک می شوند و به موهای تمیز شما می چسبند و باعث می شوند سریعتر کثیف شوند. اگر از محصولات یک ظاهر طراحی شده یا صاف کردن مو استفاده نمی کنید ، اشکالی ندارد - آنها اختیاری هستند. اما استفاده از محافظت از گرما قبل از یک ظاهر طراحی ضروری است.

این جمع شدن می تواند باعث گرمایش ناهموار و صاف کردن ناقص شود ، به این معنی که مجبور هستید بارها و بارها موهای خود را منتقل کنید. و بدیهی است از زمان افزایش خسارت گرما چیز خوبی نیست.

جمع شدن شدید نیز می تواند به مو آسیب برساند و حتی منجر به شکاف انتهایی شود.

بنابراین ، چگونه یک آهن صاف را تمیز کنیم؟ یک راهنمای گام به گام برای شما وجود دارد:


اول از همه ، صاف کننده شما باید جدا نشده باشد.

بگذارید در صورت گرم بودن ابزار بعد از استفاده ، روی سطح مقاوم در برابر گرما خنک شود. اگر یک تشک حرارتی در مجموعه دارید ، زمان آن است که از آن استفاده کنید.

بررسی کنید که آیا ابزار به اندازه کافی سرد است تا با خیال راحت لمس شود.

آهن صاف خود را با پارچه ای کمی مرطوب یا حوله کاغذی پاک کنید. بیش از حد صاف نکنید و خیلی فشار دهید ، فقط پارچه مرطوب را به آرامی روی صفحات بکشید.

پاک کردن تمام سطوح ابزار برای تمیز کردن اساسی.

مطمئن شوید که صاف کننده قبل از استفاده مجدد کاملاً خشک است.

اگر احساس می کنید هنوز باقی مانده است ، می توانید اسلحه های بزرگ را بیرون بیاورید. روش های زیادی برای تمیز کردن صاف کننده در منزل وجود دارد: استفاده از الکل ، جوش شیرین ، مسواک ، حتی یک شل کننده. حدس می زنم اگر علاقه دارید می توانید هرکدام از آنها را google کنید. اما من ترجیح می دهم از محصولات تمیز کننده حرفه ای استفاده کنم ، زیرا ممکن است تمام آن دسته از روشهای درمانی خانگی به ابزار آسیب برساند. اگر برای اولین بار در حال تمیز کردن آهن صاف خود هستید ، من اکیداً توصیه می کنم از یک راه حل تمیز کننده حرفه ای برای این منظور استفاده کنید. در غیر این صورت ، شما با خطر خودتان رفتار می کنید.


بنابراین ، از چه محصولات تمیز کننده ای استفاده کنید؟

HOT TOOLS 1155 جارو برقی آهن

این محصول در یک بطری سفید با یک لیبل بنفش عرضه می شود و وزن آن 4 گرم است. ادعا می شود برای انواع آهنی های مسطح و فرفری مناسب است و استفاده از این پاک کننده فوق العاده آسان است. ابتدا صاف کننده را جدا کنید. سپس هنگامی که ابزار هنوز گرم است ، روی کل سطح آهن متصل نشده اسپری کنید. بسته به میزان جمع آوری مورد نیاز برای حذف ، محصول را برای 1-10 ثانیه روشن کنید. در آخر اینکه محصول را با یک حوله مرطوب مرطوب پاک کنید تا آهن مسطح خود را کاملاً تمیز کند.


پاک کننده HOT TOOLS یک اسپری ایمن و غیر سمی است که باعث می شود آهن صاف شما تمیز و آماده استفاده بعدی شود. ممکن است فرد بوی خیلی قوی پیدا کند ، اما بسیار خوشایند است.


جارو برقی Helen of Troy 1156 Curling

8 اونس محصول وجود دارد و قیمت آن جذاب است. این اسپری ایمن و غیر سمی است که کاربرد آن آسان است. این هم برای صاف کردن آهنین و هم برای آیرونینگ مناسب است. این پاک کننده Helen of Troy برای استفاده در سطوح زیر بی خطر است: سرامیک ، تورمالین ، تیتانیوم و طلا. این بسیار کارآمد است و در واقع می تواند آهن مسطح قدیمی شما را زنده کند ، بنابراین کاملاً جدید به نظر می رسد! فقط مراقب باشید و دستورالعمل ها را رعایت کنید تا به صفحات آسیب نرسانید.


پاک کننده آهن بهترین اتو مو سبک با استحکام فوق العاده همه کاره را حل کنید

چیزی حدود 8 اونس در بطری وجود دارد ، و این محصول ارزان نیست ، اما هنوز هم مقرون به صرفه است. من آن را برای تمیز کردن آهنی های تخت و سرامیک و تیتانیوم استفاده کرده ام ، و مانند جادو عمل می کند! صاف کننده های من بعد از تمیز کردن کاملاً جدید به نظر می رسند. تنها نکته این است که بوی خیلی قوی است. به نظر می رسد این محصول آمونیاک زیادی دارد ، بنابراین از آن فقط در یک منطقه با تهویه مناسب استفاده کنید. همچنین ، مواظب باشید که تمیز کننده را روی دستان خود نکشید. به هر حال ، در مورد هر تمیز کننده آهن مسطح نیز صادق است.


یک سوال بالقوه دیگر - چگونه می دانید که یک صاف کننده تمیز است؟ خوب ، اگر به راحتی از بین لبه های شما بگذرد ، می توانید بگویید که این ابزار به اندازه کافی تمیز است. اگر بعد از تمیز کاری روی آهن مسطح باقی مانده باشد ، ممکن است هنگام وصل ابزار ، بو و یا سیگار کشیدن جزئی ایجاد کند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد