اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

8 بهترین خمیردندان برای خرید در سال 2020

بهترین حالت کلی: خمیردندان دامنه سفید کننده کامل Crest


خرید در Walmart

خمیر دندان شما باید برای سلامتی دندان شما کمی بلند کند. سفید کردن کامل Crest (خمیر دندان) Crest با پلاک مبارزه می کند ، از تارتار دفاع می کند و لکه ها را از بین می برد.


این انجمن دندانپزشکی پذیرفته شده توسط انجمن دندانپزشکی آمریکا حاوی سدیم فلوراید است ، ماده ضد انحصاری که باعث سالم ماندن دندان ها می شود. ثابت شده است که دندان های شما را تقویت می کند ، از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند و مینای دندان را بزرگ می کند. این ماده همچنین حاوی مواد سفید کننده دندان است ، و افزودن مواد مؤثر در دهانشویه مینی پودر ممکن است بعد از مسواک زدن نفس بیشتری به شما بخشد.


7 بهترین مسواک سال 2020


بهترین بودجه: خمیر دندان مراقبت های کامل Pepsodent


خرید در آمازون

ویزیت دندانپزشکی ارزان نیست ، بنابراین یافتن یک خمیر دندان مناسب که به خوبی کار کند برای سلامتی دندان شما (و کیف پول شما) ضروری است. Pepsodent برای اولین بار در سال 1915 منتشر شد ، و بیش از 100 سال بعد ، هنوز هم یکی از برترین خمیردندان های بازار است.


گرچه این یک انتخاب بودجه است ، اما حاوی همان سدیم فلوراید سدیم با خمیرهای گران قیمت است. این دندان ها و لثه های سالم را ترویج می کند ، و بدون زنگ های پر هزینه و سوت سایر گزینه های داروخانه ، حفره ها را می جنگد.



بهترین خمیردندان های سفید کننده: سلام طبیعی خمیردندان فلوراید سفید کننده طبیعی


خرید در Iherb.com

خرید در Vitaminshoppe.com

لبخند شما اولین چیزهایی است که آشنایان جدید در مورد شما به آن توجه می کنند ، و داشتن درخشندگی درخشان که به آن افتخار می کنید می تواند به شما در جلب اعتماد به نفس کمک کند. سلام به طور طبیعی سفید کردن خمیردندان فلوراید یک گزینه طبیعی سفید کننده است که به از بین بردن لکه ها از سطح دندان های شما کمک می کند.


این خمیر حاوی فلوراید برای سلامتی دندان است و ترکیب طبیعی آن دندانها را بدون استفاده از مواد شیمیایی خشن سفید می کند. هیچ میکروبید یا پراکسید وجود ندارد که می تواند روی مینای دندان شما سخت باشد و به جای شیرین کننده های مصنوعی ، نفس شما را با نعناع مزرعه تازه می کند. این یک گزینه minty برای سفید تر کردن ایمن و موثر است.


9 بهترین مسواک برقی سال 2020


بهترین ذغال سنگ: خمیر دندان و روغن نارگیل آلی فعال شده از ذغال سنگ Cali White


خرید در آمازون

خمیر دندان فعال شده از ذغال سنگ یکی از گرمترین روندهای مراقبت از دندان در حال حاضر است. این به عنوان یک روش سفید کننده محبوب است ، و مطالعه سال 2019 شواهدی یافت که می تواند در از بین بردن رنگدانه زرد ناخواسته از دندانهای شما مؤثر باشد. خمیر دندان فعال شده ذغال سنگ Cali White انتخاب برتر برای هر کسی است که می خواهد امتحان کند.


این خمیر دندان حاوی ذغال فعال درجه یک از مواد غذایی است ، بنابراین دیگر نیازی به نگرانی در مورد ناراحتی و صدمه دیدن مینای دندان ندارید. همچنین حاوی جوش شیرین است که یک ماده مؤثر و ایمن برای سفید کردن دندان ها است. طعم نعناع اقیانوس آرام و عصاره روغن نعناع طعم تازه ای به آن اضافه می کنند


بهترین حالت برای بیماری لثه: صاف کردن صمغ صاف و تمیز کردن عمیق


خرید در آمازون

پیشگیری و درمان بیماری لثه در خانه با مسواک زدن و نخ دندان زدن به طور منظم شروع می شود ، و صاف کردن لثه Crest's Dexify Deep Clean برای نگه داشتن لثه در خلیج طراحی شده است. این فرمول مایع خمیردندان به شما کمک می کند تا در یک ناحیه قابل دسترسی در اطراف لثه های خود یک اسکراب کامل نفوذ کنید. فوم خنک کننده باعث ایجاد پلاک در اطراف لثه شما با یک فرمول فلوراید تأیید شده با ADA می شود و به فضاهای محکم بین دندان های شما برای تمیز کردن عمیق نفوذ می کند.


7 بهترین دهانشویه برای لثه 2020 است

بهترین برای دندانهای حساس: سفید کننده تقویت کننده خمیر دندان Sensodyne Pronamel


خرید در آمازون

حساسیت دندان وقتی بروز می کند که بعد از خوردن غذای بسیار سرد یا گرم ، غذای اسیدی یا بعد از مسواک زدن احساس درد کنید. اگرچه می توانید با پرهیز از بعضی از غذاهای محرک خود ، درد خود را کاهش دهید ، زندگی بدون بستنی مورد علاقه یا غذای پرادویه شما سخت تر است. خمیر دندان مخصوص دندان ممکن است زندگی با دندانهای حساس را کمی ساده تر کند و Sensodyne یک برند برتر برای افراد دارای دندان های حساس است.


سفید کردن دندان برای بعضی از افراد غیر از این است ، اما این فرمول به آرامی سفید می شود بدون اینکه به تحریک شما بیفزاید. این خمیردندان برای محافظت از مینای دندان شما در برابر فرسایش بیشتر طراحی شده است ، همچنین باعث می شود مواد معدنی مانند کلسیم برای لبخند قوی تر به سطح دندان شما نفوذ کنند.


7 بهترین قلاب مرطوب مرطوب سال 2020

بهترین حالت برای Breath Bad: خمیردندان TheraBreath Fresh Breath


خرید در آمازون

یافتن درمانی که باعث خنثی کردن معضل شما می شود چالش برانگیز است. دهانشویه ها باعث تسکین می شوند ، اما افزودن یک لایه دیگر به درمان شما می تواند به شما کمک کند حمله مؤثرتری به نفس بد خود کنید. خمیر دندان TheraBreath دارای فلوراید برای محافظت از دندان های شما در برابر پلاک و حفره ها و همچنین مواد اضافی برای ارسال بسته بندی بوی بد شما است.


این خمیر دندان خفیف عاری از مواد شوینده ، رنگ های مصنوعی ، طعم دهنده ها و شیرین کننده ها است. ترکیب اختصاصی آن به باکتری هایی که باعث بوی بد دهان می شوند حمله می کند و فرمول اکسیژن اکسیژن را اضافه می کند که ممکن است حتی باکتری های بیشتری نیز مبارزه کند.


بهترین کار برای دهان خشک: خمیر دندان خلوص فلوئورید با فرمول ملایم بیوتن


خرید در آمازون

خشکی دهان شرایط تحریک کننده ای است که غدد بزاقی شما بزاق کافی برای مرطوب نگه داشتن دهان شما ایجاد نمی کند. این بیماری ناشی از شرایط خاص پزشکی ، پیری است و به عنوان یک عارضه جانبی بسیاری از داروها ایجاد می شود.

 

 4 استفاده از محصولات مناسب برای مراقبت از دهان می تواند به شما در مقابله با ناراحتی خشکی دهان کمک کند ، و خمیر دندان بیوتن فرمول فلوراید لثه ، زبان و گونه های داخلی شما را مدت ها پس از کنار گذاشتن مسواک راحت نگه می دارد.


فرمول کم کف فاقد سدیم لوریل سولفات است که ممکن است برای بعضی از افراد تحریک شود. این ماده هنوز هم حاوی فلوراید برای محافظت از دندان های شما از حفره ها است ، اما مواد مرطوب کننده ملایم از سوزش جلوگیری می کنند و باعث تسکین تسکین دهنده از خشکی دهان می شوند.


نویسندگان ما 4 ساعت وقت صرف تحقیق در مورد محبوب ترین خمیردندان های موجود در بازار کردند. آنها قبل از ارائه توصیه های نهایی خود ، 18 مورد خمیردندان مختلف را به طور کلی ، گزینه های غربالگری از 9 مارک و تولید کننده مختلف در نظر گرفتند ، بیش از 24 بررسی کاربر (مثبت و منفی) را مطالعه کردند و 4 مورد از خمیردندان ها را نیز آزمایش کردند. تمام این تحقیق به توصیه هایی که می توانید اعتماد کنید اضافه می کند.

https://www.verywellhealth.com/best-toothpastes-4684126

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد