اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

بهترین دمپایی زنانه

این که آیا شما همیشه پاهای سرد دارید ، از یک قاعده بدون کفش در داخل پیروی می کنید و به چیزی برای پوشیدن در خانه احتیاج دارید ، یا احساس می کنید که کف پوش های شما سزاوار لمس راحتی هستند ، دمپایی مناسب همه تفاوت هایی را ایجاد می کند.

انتخاب برتر ما L.L.Bean Wicked Good Moccasins محاکمه شده و واقعی است ، پایه اصلی راحتی دنج از یک مارک تجاری است که برای چندین دهه شهرت پایداری دارد.

در اینجا بهترین دمپایی زنانه که می توانید در سال 2020 خریداری کنید:
بهترین دمپایی زنانه به طور کلی: L.L.Bean Wicked Good Moccasins
بهترین دمپایی کشویی: دمپایی Minnetonka چسنی
بهترین دمپایی در فضای باز: دمپایی Ugg Tasman
دمپایی بهترین پوشش: دمپایی L.L.Bean Wicked Good
بهترین دمپایی وگان: دمپایی TOMS Plaid و Bow Ivy
بهترین دمپایی های ارگونومیک: دمپایی زنان آرامش بخش Vionic
به روز شده در تاریخ 15/7/2020 توسط رمی روزمرین: لینک ها و قیمت های به روز شده. دمپایی Ugg Tasman به عنوان بهترین دمپایی در فضای باز اضافه شد.


بهترین دمپایی زنانه در کل
L.L.Bean Wicked خوب Moccasins
L.L.Bean
برای بسیاری از افراد ، "دمپایی" مترادف با موکوزین های ریز و براق مانند موهای زبر Wicked Good Moccasins از L.L.Bean مترادف است.
L.L.Bean's Wicked Good Moccasins دمپایی کلاسیک به سبک موکاسین است. آنها کاملاً پوشیده از برش واقعی هستند - در اینجا هیچ پوست گوسفندی وجود ندارد - دارای بالابرهای جیر گرم هستند که به آرامی در قسمت بالای پا جمع می شوند و یک بند جیر را شامل می شوند که در یک کمان چسبانده است. این دمپایی ها دارای یک محفظه لاستیکی محکم نیز هستند ، بنابراین می توانید آنها را برای سفرهای سریع در خارج از منزل و همچنین بیرون آمدن از داخل آن بپوشید.

ما تنها کسانی نیستیم که عاشق این گزینه برشی کرکی هستیم. در سایت شخصی L.L.Bean ، Wicked Good Moccasins نزدیک به 5000 بررسی و میانگین 4.6 ستاره دارد. خریداران کاملاً درباره نرمی برشی و راحتی کلی دمپایی اظهار نظر می کنند. با این حال ، بعضی ها ذکر می کنند که دمپایی اندکی فرار می کند ، و برخی دیگر زودتر از آنچه انتظار می رود ، برشی را برطرف می کنند. اگر فهمید که این اتفاق می افتد ، می توانید یک کفی برشی جدید در L.L.Bean با قیمت 30 دلار خریداری کنید.

اگر به دنبال یک جفت دمپایی دنج و گرم هستید ، Wicked Good Moccasins یک انتخاب عالی است. و ، با قیمت 79 دلار ، قیمت بسیار خوبی هم هستند. اگر کسی هستید که پاهای شما به راحتی گرم می شود ، ممکن است بخواهید چیزی با یک ماده قابل تنفس تر یا سبک باز پشتی درست کنید. Wirecutter همچنین خاطرنشان می کند که آنها گرم هستند ، اما هنوز هم این دمپایی ها را به عنوان انتخاب برتر آن ذکر کرده است.

مزایا: برش واقعی ، بسیار نرم ، فوق العاده گرم

منفی: ممکن است بعضی از مشتری ها پا را بیش از حد گرم کنند

79.00 دلار از L.L.BEAN

بهترین دمپایی کشویی
مینیتونکا چسنی
مینیتونکا
دمپایی چینی مینیتونکا نرم ، گرم ، راحت و مقرون به صرفه است.
Minnetonka از سال 1946 به عنوان یک فروشگاه هدایای کنار جاده شروع به کار کرد. از آن زمان ، این شرکت در حال ساخت دمپایی چرمی و جیر با کیفیت بالا ، موکازین ، چکمه و موارد دیگر است. ما چندین جفت مختلف از دمپایی Minnetonka را امتحان کردیم و از همه آنها لذت بردیم ، اما دمپایی چسنی برای زنان واقعاً برای ما برجسته بود.

این دمپایی های جیر واقعی ، دنج ، راحت و جذاب هستند. دمپایی آسان است که خاموش و خاموش شوید و تنها یک استحکام و سخت را در خود جای داده اید ، بنابراین می توانید در صورت لزوم آنها را در بیرون بپوشید تا در صورت نیاز سریع عمل کنید.

اما از همه بهتر این دمپایی ها گرم هستند. پاهای من به محض اینکه درجه حرارت از زیر 65 درجه پایین می آید ، مانند مکعب های یخی احساس می کنند ، اما من از پوشیدن جوراب متنفرم ، بنابراین دمپایی یا چیزی نیست. من سالها طرفدار موکازین های مینیتونکا بودم ، بنابراین من از امتحان دمپایی چزنی هیجان زده شدم و آنها مطابق انتظارات من عمل کردند.

آنها به اندازه کافی مخلوط ، گرم و محکم برای حمایت از پاهای من هستند ، حتی اگر آنها را در بیرون یا طبقه پایین به اتاق لباسشویی در ساختمان آپارتمان بپوشم. هر شب پس از کار ، انگشتان پا را به داخل این دمپایی گرم گرم می کشم. - مالاری گوکی

مزایا: گرم ، راحت ، مقرون به صرفه ، تنها جامد خوب ، جیر واقعی ، طراحی زیبا

منفی: برای مسافرت های طولانی در خارج نیست

بررسی کامل دمپایی Minnetonka ما را بخوانید.
$ 44.95 از MINNETONKA

بهترین دمپایی در فضای باز
ugg
Ugg
دمپایی Ugg Tasman با فضای داخلی مخمل خواب دار و روکش سبک ، اما بادوام ، انتخابی راحت است که از پوشیدن در بیرون پشیمان نخواهید شد.
اگر به دنبال دمپایی هستید ، احتمالاً در بعضی از نقاط Ugg روبرو خواهید شد. مارک استرالیا به دلیل کفش و دمپایی پوست گوسفند خود چنان مشهور شده است که کلمه "fuggs" به یک محاوره برای کفشهایی تبدیل شده است که شبیه به نظر می رسند اما توسط این برند ساخته نشده است.

به نظر من ، اوگ شایسته ستایش است. کفش ها بسیار راحت بوده و از مواد باکیفیت ساخته شده اند که در واقع دوام دارند. مورد علاقه شخصی دمپایی تاسمان است. این دمپاییها برای ده سال خوب در کمد من ماندگار شدند. این در حالی نبود که پارچه گلدوزی شده شروع به شکستن کرد و کف درونی آنقدر جوش خورده بود که تصمیم گرفتم شاید بهتر باشد که آنها را به خوبی بازنشسته کنیم. همه چیز برای گفتن ، این چیزها ماندگار است.

در حالی که Ugg گزینه های دمپایی بسیار خوبی دارد ، من تاسمان ها را به دلیل تطبیق پذیری آنها دوست دارم. کفی Uggpure (اختصاصی پارچه بافته شده این برند) به طور جدی مخمل خوابیده است - به نظر می رسد مثل همیشه در بالای یک فرش مجلل ایستاده اید. این جفت همچنین با یک روکش بیرونی کاملاً بادوام ، کارآیی شده است
  g آنها را انتخاب مناسبی برای پوشیدن در بیرون از منزل کنید. کف ضخیم است ، در حالی که هنوز سبک است. از آنجا که آنها لاغر هستند و تمام پای شما را پوشانده اند ، این موارد عالی هستند که فقط با یک جفت شلوار جین یا شلوار جین شلوار می کنید که هنگام بیرون آمدن از خانه بیرون می روید. امیر اسماعیل ، گزارشگر بررسی های خودی ، همچنین خود را از طرفداران دمپایی تاسمان می شمارد.

گلدوزی بافته شده در اطراف کفش ، استعدادی جالب را به شما می افزاید که باعث می شود این احساسات کمی شیک تر به نظر برسند. هر دو رنگ chesnut و رنگ سیاه تقریباً با هر چیزی مطابقت دارند. با قیمت 100 دلار ، قیمت اینها از برخی گزینه های موجود در این لیست بیشتر است ، اما به احتمال زیاد بیش از اندازه کافی از این لباس ها استفاده می کنید تا احساس قیمت مناسب داشته باشید. - رمی روزارین

جوانب مثبت: دوام طولانی ، بادوام ، ضخیم مناسب برای پیاده روی در خارج است

منفی: پرایس ، پشم می تواند در اطراف پا جفت شود

100.00 دلار از UGG

بهترین دمپایی هایی با پوشش کامل
دمپایی L.L.Bean Wicked Good
L.L.Bean
دمپایی L.L. Bean Wicked Good به سمت مچ پا شما آمده تا تمام پای شما را در هوای سرد گرم و ایمن نگه دارد.
این دمپایی ها نوعی تغییر در انتخاب برتر ما هستند که پوشش کمی بیشتری را برای اطمینان از گرمای شما فراهم می کنند. در حالی که موکازین ها زیر قوزک پا شما متوقف می شوند ، شکاف بین دمپایی و شلوار خود را در معرض هوای سرد قرار می دهید ، دمپایی جادوگران خوب از روی استخوان مچ پا شما بالا می روند.

شریک زندگی من سالهاست که یک جفت از این دمپایی ها دارد و من در طول رابطه ما بارها و بارها آنها را به سرقت بردم. آنها کاملاً براق و فوق العاده نرم هستند ، بنابراین آنها مناسب آپارتمان ما هستند که گرمایش در ماه های زمستان کمی لکه دار است. حتی اگر آنقدر پا روی پا قرار بگیرند ، آنقدر نرم هستند که هیچ مشکلی وجود ندارد و حفر نمی شود ، حتی وقتی پای خود را به زیر تخت دراز کرده اید.

قیچی ضد رطوبت است ، بنابراین حتی اگر ممکن است پای شما به دلیل محدود بودن تنفس جیر ، کمی عرق کند ، پاهای شما هنوز هم نسبتاً خشک خواهند ماند. این برش با گذشت سالها از بین می رود و برخی از کرکی های اولیه خود را از دست می دهد ، اما تمامیت دمپایی کلی بسیار خوب دوام داشته است.

شما نمی توانید آنها را بکشید - آنها حداقل به یک دست نیاز دارند تا به شما در کشیدن آنها از روی پاشنه پا کمک کنند - اما وقتی شما به اطراف خانه می روید ، پاهای شما را نمی ریزند.

برخلاف Wicked Good Moccasins ، دمپایی Wicked Good دارای روکش لاستیکی نیست ، بنابراین آنها فقط داخل خانه هستند. کف چرمی بافتی نیست و اگرچه هرگز ندیده ام که آنها لغزنده باشند ، ممکن است بخواهید روی سطوح کاشی احتیاط کنید. اگر سفرهای گاه به گاه به صندوق پستی می کنید ، ممکن است مکین ها انتخاب بهتری برای شما باشند.

جوانب مثبت: پوشش کامل ، ماندگار ، پوست واقعی پوست گوسفند و برش

منفی: فقط در محیط داخلی ، برشی می تواند از ساییدگی بدست آید

89.00 دلار از L.L.BEAN

بهترین دمپایی وگان
توماها
TOMS
دمپایی TOMS Ivy از پارچه ، قیچی و لاستیک ساخته شده است و آنها را به روشی کاملا وگان برای گرم نگه داشتن پاهای شما در اطراف خانه تبدیل می کند.
بازار دمپایی تا حد زیادی تحت سلطه جیر و برش است ، بنابراین یافتن یک جفت مناسب دمپایی وگان دشوار است. TOMS ، برندی که از زمان راه اندازی آن در سال 2006 مسئولیت اجتماعی را در اولویت خود قرار داده است ، چندین انتخاب وگان را در برند خود دارد. مورد علاقه های ما دمپایی های پیچک Ivy هستند.

آنها به لطف ساخت و سازهای پشتی خود به راحتی می لغزند و به شما امکان می دهند حتی اگر کاغذ و قهوه صبحگاهی خود را در هر دست دارید ، سریع و سریع آنها را روشن و خاموش کنید. برش فلکس با چیز واقعی در بافت قابل مقایسه است ، بنابراین می توانید در ماه های زمستان گرم بمانید.

دمپایی Ivy با یک محفظه لاستیکی ساخته شده ساخته می شود ، بنابراین در صورت نیاز می توانید از این قسمت خارج شوید. گرفتن لاستیک همچنین به این معنی است که شما در کف چوب سخت خود نخواهید خورد و لغزید. با این حال نساجی فوقانی در برابر خیس شدن و خیس شدن پاهای شما آسیب پذیر است ، بنابراین نباید در باران و برف به بیرون بروید.

جوانب مثبت: برند کاملاً وگان ، مسئولیت پذیر اجتماعی

منفی: قسمت بالایی پارچه می تواند به راحتی پاره شود یا لکه بریزد

29،97 دلار از TOMS

بهترین دمپایی های ارگونومیک
دمپایی آرامش بخش Vionic
وونیک
اگر از ناهنجاری ، آرتروز یا فاشیلیت پلانتار رنج می برید ، از حمایت ، قابلیت تنظیم و راحتی نرم دمپایی زنان آرامش بخش Vionic قدردانی خواهید کرد.
شرکت Vionic در زمینه کفش مخصوص پا مشکل دارد و با Relax Slippers ، این شرکت تنها طراحی آرامش بخش خود را به اتاق خواب می آورد (یا هر کجا دیگر این دمپایی های دنج را بپوشید). سبک کشویی آسان ، بدون لغزش به معنای عدم تلاش با انگشتان پا است ، در حالی که تسمه های قابل تنظیم بالا به شما امکان می دهد دمپایی را کاملاً مناسب قرار دهید ، حتی اگر یک پا متورم و دیگری نباشد.

دمپایی Relax دارای پایه بیومکانیکی Vionic است تا از پشتیبانی عالی برخوردار باشد ، در حالی که میانی سولفورمرژی EVA شوک را جذب می کند و استرس در پاها و پاها را کاهش می دهد. پارچه پلی استر نرم بسیار راحت روی پاهای شما است و بدون تحریک پوست براق ، به خوبی نگه می دارد.

نکته منفی این است که این دمپایی ها کاملاً پوشیده نیستند ، بنابراین ممکن است انگشتان دست خود را در زمستان کمی سرد کنید اما به لطف باز بودن آنها
بنابراین ، به راحتی می توانید این موارد را با جوراب کمی گرم و محافظت کنید.

مزایا: طراحی ارگونومیک برای پاهای متورم یا درد ، تسمه قابل تنظیم ، پشتیبانی خوب و روکش لاستیکی عالی است

منفی: ممکن است پوشش کمی بزرگ و کامل اجرا نشود

$ 64.95 از VIONIC
55.73 دلار از آمازون

آنچه ما مشتاقانه منتظر آزمایش هستیم
مهابیس
مهابیس
برای تازه نگه داشتن این راهنما با بهترین توصیه ها ، ما همیشه سعی می کنیم جفت های جدید را جستجو کنیم. در اینجا برخی از دمپایی که اکنون از آنها هیجان زده هستیم آورده شده است:

Mahabis Classic ، 109 دلار: پشم پشمی و پائین از کف پائین به معنای محوطه مهابیز برای راحتی راحت در پای شما است. جنس کف ساخته شده از TPU (ترموپلاستیک پلی اورتان) است که از جنس لاستیک مقاوم و مقاوم است و باعث می شود کف پوش داخلی و خارج از خانه کافی باشد.
 

دمپایی گربه هافلینگر ، 84.95 دلار: دمپایی پشمی نرم و هافلینگر مطمئناً پای شما را گرم می کند. این برند لوازم خانگی زیبا را در بسیاری از جفت های خود قرار می دهد ، که این گزینه ها به خصوص گزینه ای جالب برای سرپوش گذاشتن در داخل خانه است.

سایر راهنماهای عالی لباس در منزل را بررسی کنید
eberjey2
Eberjey Facebook
بهترین دمپایی مردانه که می توانید خریداری کنید
با یک جفت دمپایی ریز ، می توانید در راحتی خانه آرامش خود را آرام کنید یا برای بیرون گرفتن کاغذ یا برخی از سیاهههای مربوط به آتش سوزی به بیرون بروید. دمپایی UGG Ascot انتخاب برتر ماست زیرا گرم ، حمایتی و ماندگار است.

بهترین لباس راحتی که می توانید خریداری کنید
بهترین لباس راحتی برای استراحت در خانه مناسب است ، به علاوه ، به اندازه کافی شیک است که از دیدن آن خجالت نکشید. ما همه لباس های تامی جان را از جوی های دنج گرفته تا لباس زیر سبک وزن دوست داریم.

بهترین لباس خواب زنانه که می توانید خریداری کنید
یک مجموعه راحت از لباس خواب باعث بهتر شدن زمان خواب می شود. ما پیژامه های زیادی را انتخاب کردیم که به خوبی احساس می کنند. لباس خواب J.Crew رویایی پنبه انتخاب برتر ما به دلیل راحتی ، زیبا و در اندازه های گسترده ای است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد