اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

اخبار جدید از انتشار محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی امروزه فراگیر شده است. ما به بررسی انواع محصولات دیجیتالی می پردازیم.

یک حساب اینستاگرام راه اندازی کنید و کسب درآمد کنید


برای هر طاقچه ای که تصمیم به سرمایه گذاری در آن دارید ، داشتن یک حساب کاربری اینستاگرام برای آن مکان بسیار مهم است.


تا زمانی که حمایت مالی از نام تجاری خود را انجام ندهید ، من هرگز توصیه نمی کنم محصولات تبلیغاتی یا پیشنهادات شرکت های وابسته را از طریق حساب شخصی اینستاگرام شخصی خود مخلوط کنید. ممکن است به صورت اسپم (spammy) روبرو شود و منجر به چند فالو شود!

شروع یک حساب کاربری اینستاگرام در هر مکان آسان است. تمام آنچه لازم است ثبت نام ، انتخاب نام دسته Instagram مربوط به طاقچه و مارک گذاری آن با محتوای مرتبط و متمرکز بر پیشنهاد شرکتی است که تبلیغ می کنید.


حساب اینستاگرام من روی محتوای مربوط به سفر و سبک زندگی دیجیتال عشایر متمرکز است - که با محصولات و حمایت های مالی مارک تبلیغ می شود.



چگونه می توان اینستاگرام را با یک صفحه فرود درآمدزایی کرد

در بازاریابی دیجیتال ، تهیه یک صفحه فرود هنگام نوبت دهی به پیشنهادات شرکت های وابسته در اینستاگرام یا فیس بوک ضروری است. بدون صفحه فرود ، اینستاگرام و / یا فیس بوک به دلیل شرایط و خط مشی های سیستم عامل ، به طور خودکار پیوند وابسته شما را مسدود می کند.


صفحه فرود جایی است که شما لینک وابسته خود را قرار می دهید و به عنوان صفحه فروش شما برای اقناع مخاطبان خود برای خرید پیشنهاد شرکت های تبلیغاتی که در اینستاگرام تبلیغ می کنید ، عمل می کند.


با توجه به اینکه صفحه فرود شما به عنوان یک صفحه فروش عمل می کند ، برای پیشرفت در فالوورهای اینستاگرام خود برای خرید پیشنهاد خود ، باید مهارت خود را در زمینه نوشتن مطالب تبلیغاتی و برخی از تکنیک های تبلیغاتی تقویت کنید.


Clickfunnels و Mykhajabi در میان بازاریاب های دیجیتال برای ایجاد صفحات فرود خود و کسب درآمد از اینستاگرام محبوب هستند.


مخاطب خود را در مورد اینستاگرام جستجو کنید

تحقیق در مورد مخاطبان خود در اینستاگرام برای تبدیل افرادی که از صفحه اصلی شما بازدید می کنند به فروش بسیار مهم است.


من در ابتدای سفر با استفاده از یک زبان عمومی که سعی در جلب نظر همه مخاطبان دارد ، برخلاف مخاطبان هدفمند در اینستاگرام ، اشتباه کردم.


اینستاگرام میلیاردها کاربر دارد.


اکنون می دانم که وقتی مخاطب هدف من زن ، گروه سنی 45 سال به بالا بود اما با لحنی هزاره صحبت می کردم ، هیچ فروشی نداشتم!





 

 جمع آوری اطلاعات کافی در مورد مخاطبان هدف شما درک بهتری از نحوه صحبت با زبان آنها که نیازهای آنها را جلب می کند ، می دهد. داشتن این نوع پس زمینه برای مخاطبان در طاقچه شما به شما کمک می کند جهت محتوای ارسال شده درآمد از اینستاگرام و همچنین کپی را در صفحه فرود خود تنظیم کنید.


تبلیغات خود را در اینستاگرام شروع کنید

هنگامی که حساب اینستاگرام ، پیشنهادات شرکت وابسته و صفحه فرود خود را آماده کردید ، زمان آن فرا رسیده است که تبلیغات خود را راه اندازی کرده و در اینستاگرام درآمد کسب کنید!


راه اندازی یک تبلیغ حمایت شده در اینستاگرام (و سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی) یکی از عوامل محرکه میلیون ها نفر است که شروع به فعالیت آنلاین تمام وقت می کنند. این پلتفرم به شما امکان می دهد بدون در نظر گرفتن میزان پیگیری شما ، به میلیاردها کاربر هدفمند خود در مکانهای مختلف برسید.


اگر قبلاً تبلیغات یا پست های تبلیغاتی را قبلاً در اینستاگرام راه اندازی نکرده اید ، نیاز به درک کاملی از نحوه کار بستر تبلیغاتی و راهکارهای فرایند راه اندازی دارد. این یک مهارت ضروری برای کسب درآمد از اینستاگرام است ، به خصوص اگر دنبال کنندگان زیادی ندارید.


من توصیه می کنم برای اطلاع از چگونگی راه اندازی تبلیغات خود در اینستاگرام که از سال 2017 به صورت تمام وقت آنلاین درآمد کسب می کنید ، به دوره آموزشی Digital Marketer Elite نگاهی دقیق بیندازید. این دوره جزئیات نحوه کسب درآمد از Instagram را با راه اندازی تبلیغات و فروش ارائه می دهد محصولات دیجیتالی


ترویج پیشنهادات همکاری برای مخاطبان خود

ارسال مستقیم به حساب شخصی اینستاگرام در صورتی که مخاطبان قابل توجهی داشته باشید کاملاً م effectiveثر است و پیشنهاد شرکتی که تبلیغ می کنید با مارک شخصی شما همخوانی دارد.


به جای راه اندازی تبلیغات اسپانسر اینستاگرام ، دسترسی به مخاطبان م isثرتر است زیرا قبلاً در بین دنبال کنندگان خود اعتماد کرده اید. انتقال توصیه محصول به مخاطبی که از قبل شما را می شناسد بسیار آسان تر است ، نه این که تبلیغات را از یک مارک یا شخصی که قبلاً هرگز در مورد او نشنیده اند ، دریافت کنید.


کلید استفاده از اینستاگرام ، دنبال کننده ای فعال و فعال است!


چگونه می توان با قطره قطره شدن از طریق اینستاگرام ، درآمد کسب کرد

کسب درآمد با dropshipping در اینستاگرام کمی بیشتر از بازاریابی وابسته نیاز دارد. برای کسانی که تازه فعالیت آنلاین خود را شروع کرده اند ، من شخصاً توصیه می کنم بازاریابی شرکت های وابسته را بیش از dropshipping انجام دهید زیرا به همان اندازه موانع و خطر بالاتری ندارد.


گردش کار dropshipping کاملاً مشابه بازاریابی وابسته در اینستاگرام است. بیایید نگاهی به زیر بیندازیم:


در مورد یک تصمیم بگیرید

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، تصمیم گیری در مورد طاقچه به شما جهت مشخصی در مورد نوع کالای موردنظر برای فروش می دهد و پایه و اساس استراتژی محتوای اینستاگرام خود را ایجاد می کند.


هنگام تصمیم گیری در مورد یک مکان با dropshipping ، ورود به بازار بسیار رقابتی یا تحت سلطه چند مارک تجاری بسیار مهم است. به دنبال یک زیرمجموعه باشید و کشف کنید چه نوع محصولی را می توانید به طور بالقوه در اینستاگرام تبلیغ کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد